Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaffa, mä juon god morgonin verigreippimehua ja tropicanan greippimehua, löytyy isommista kaupoista ainakin sieltä kylmähyllyistä.:) siinä ryb&dekkerissä tosiaan vähän itse greippiä.

Baben appivanhemmat kuulostaa kyllä ihan huipuilta. Ihana juttu kun ei tarvitse sitä rahapuolta ainakaan nyt murehtia ja saa keskittyä rauhassa hoitoihin, ihan mahtavaa!:)

Toivottavasti tulis nyt plussaa teille testivaiheessa oleville :joyful:

Minä täällä pähkäilen, että koska oviksen metsästys kannattaa lopettaa, kun kierron puoliväli on jo ohitettu?

Mulla kuitenkin kierron pituus aika lyhyt eli ehkä ovista ei vaan tapahtunut tai sitten se jäi huomaamatta. Vai voisko se muka vielä tulla hmmm... Viime kierrossa, jossa testasin ekaa kertaa ovistikkuja, sain plussan kp 14 eli ovis oli kp 15 varmaan.

Aunemoi Kp 16/26-29

Babella on kyllä ihanat appivanhemmat <3

Aunemoi mäki pohdin että pitäiskö lopettaa oviksen tikuttaminen ku limatkin on suurin piirtein loppuneet. Mulla kp17/30-32 menossa. Tänään tikutan ja katon mitä näyttää, uskon että on jo ihan puhdas negatiivinen ilman hailuroita.

On: Terolutteja siis nyt kaks syötynä ja jotenki etova olo, ei maistuisi ruoka oikein yhtään. Oletan että johtuu teroista. Vasenta puolta nippailee välillä, harvoin. Limat on tosiaan nyt enemmänkin ajatuksen tasolla limaa, paperiin jää pyyhittäessä niukasti. Harmittaa kun en bongannut ovis plussaa tikkuun asti, limoista päätellen se on ollut juurikin sillon to-pe välisenä yönä. Nooh, ensi kiertoon sitten digitaalinen niin ei tarvitse arvailla. Tän päivän testaan ja sitten vaan menkkiksiä oottelemahan.

Babe, ihanat appivanhemmat! Täällä tuli itku kun luin.

MW2B, toivottavasti ne oliskin raskausoireita.

Jaffa, mäkin juonut kylmähyllystä löytyviä greippimehuja, godmorgonin verigreippiä ja sit pelkkää tavallista greippimehua, en muista merkkiä mut samasta hyllystä ainakin prismasta löytyy.

Aunemoi, mä sain ovisplussan tammikuussa kp 27/32. Tietty se nyt vaan kertoo, että kierto vielä sekaisin, mutta voi se siis myöhäänkin tulla.

Osaatteko sanoa mistä vois johtua, että nää toissapäivänä alkaneet menkat on pelkkää ruskeaa tuhrua/niukkaa ruskeaa vuotoa ja seassa hyytymiä. Tosi epänormaalia mulle, synnytyksen jälkeen kaikki menkat olleet ihan normaalit tähän asti. Nyt en saanut ovista tikkuun, voiko johtua siitä? Kierto oli 46 päivää.

Mäkin juonut goodmorgonin greippimehua ja sitä sekotusta. :)
En tiedä johtuuko siitä greippimehun juonnista, että oviksen jälkeinen kuiva kausi ei oo vieläkään alkanut vai mistä.. edelleen runsasta vv. Nyt vasta tässä kierrossa otin käyttöön. Oviksen jälkeen lasi per ilta punaviiniä.

Eilen ja tänään menkkajomoa ja kohdunsuun nippailua. Koko viikon väsyttänyt ihan sairaasti, ihan kokoajan, vaikka oon juonut beroccaa ja kahvia ja nukkunut ihan 8h unia. Silti meinaan nukahtaa pystyyn. ZZzzZzzzZzz.

Unicorn kp21/28 dpo5-6? En tiiä itekkää ku en tikkuun bongannut enkä tuntenut

Mietin että pitäskö ens kierrossa tikuttaa ovista aamulla että illalla kun musta toi jotenki meni ohi, voihan toki olla ettei sitä ollutkaan.. mutta jotenkin ootti sitä kunnon tummumista ja sit se tänään oli niin selvästi haaleempi että ihan turhaan enää kyttään sitä.:shy:Ja ens kierrossa (jos ei nyt tää veny taas mahottomuuksiin) niin tosissaan ne tallettelut alottaa taas eikä odotella sitä ovisplussaa....:shifty:

Mietin että pitäskö ens kierrossa tikuttaa ovista aamulla että illalla kun musta toi jotenki meni ohi, voihan toki olla ettei sitä ollutkaan.. mutta jotenkin ootti sitä kunnon tummumista ja sit se tänään oli niin selvästi haaleempi että ihan turhaan enää kyttään sitä.:shy:Ja ens kierrossa (jos ei nyt tää veny taas mahottomuuksiin) niin tosissaan ne tallettelut alottaa taas eikä odotella sitä ovisplussaa....:shifty:

Paras ja suositeltavaa olis testata kaks kertaa päivässä niin ei mee ohi. Jotkut testit näyttää oviksen 12h plussasta.. ja jos testaa 24h välein niin saattaapi mennä ohi. :)

Mä en jaksa tota greippimehua/greippiä vetää koska aina unohdan ostaa ja turhaa rahan menoa.. Ja vähän masentaa syynätä rahaa näihin ovistesteihin kun en vissiin ovuloi, tuntu hölmöltä maksaa cb:n hymynaama testeistä kun ei ovulaatioo edes tullu et nekin rahat meni roskiin millä ois voinut ostaa jotain järkevämpää.

Mä oon miettinyt et miksi ei menty mihinkään tutkimuksiin esikoisen kohdalla siinä kun 1v oli jo yritystä takana että 2v kohdalla tärppäsi ekan kerran ja toi esikoinen ilmoitti tulostaan..

Oon miettiny mitä vikaa minussa on, kun tuntuu olevan niin helvetin vaikeeta raskautua..? Sit semmoset ihmiset jotka ei oikeesti ansaitsis niin sikiää kun sieniä sateella.... Tiedän muutamia tapauksia ja tää on niin väärin..

Alinah, ootko käynyt gynellä ollenkaan? Liittyen tohon ovikseen? Anteeks jos oot jo kertonut, mun on ihan mahdotonta pysyä näissä viesteissä mukana! Mä ymmärrän, mulla menee tuskin viikkoakaan ilman miettimistä mikä mussa on vikana, eikä päivääkään ilman vauvahaaveilua. Välillä menee itkuks kun kuulee muiden raskautumisista, vaikka toisaalta oon tosi iloinen heidän puolestaan. Se turhautuminen koko tilanteeseen aiheuttaa tätä mulla. Meillä kaksi vuotta ilman ehkäisyä ja nyt aloitin Terolutit epäsäännöllisen kierron vuoksi. Kyllä mekin plussataan vielä :Heartbigred

Voin samaistua tohon epätoivoon siitä, että joka kerta kun täti tulee kylään niin mietin ja itken, mikä mussa on vikana!! Esikoista tehtiin tosiaan se 4v ja sit luovutettiin, jollon tärppäsi. Mietin nyt 8kk tjottailun/yrittämisen jälkeen taas että miksi ei voitu jo sillon mennä johonkin tutkimuksiin että sais edes tietoon jos jotain vikaa olis. Mutta kun luonto ei antanu periksi. Eikä uskalleta nytkään mennä. Enkä kyllä edes tiiä mihin mennä. Ilmeisesti raskautuminen on edes jotenkin mahdollista kun tuolla sängyssä tuo ihana esikoinen tuhisee <3 mutta ei hajuakaan että onko jotain mikä sitä vaikeuttaa. Olishan se helpottavaa tietää, mutta meillä ei ole rahaa hoitoihin eikä rikkaita sukulaisia jotka lahjottais tai auttais. Näillä on siis mentävä. Kaikki raskausuutiset masentaa ja saa itkettämään, sille en voi mitään :( vaikka yrittääkin aina olla onnellinen muisen puolesta. Täällä on vähän eri juttu kun ollaan vähän niinku samassa veneessä.. mutta IRL -tuttujen raskausuutiset ottaa koville.

Esikoista yrittäessä stressasin kaikkea töistä raskautumiseen ja siltä väliltä ja kierrot heitteli miten sattuu. Nyt on kierrot ollu säännölliset, mutta ei siltikään vaan pikkukakkosta kuulu :(

Täällä vartutaan menkkoja huomiseks. Tänään ollu tosi oireetonta verrattuna aikasempiin päiviin. Pelkästään vv:n koostumus viittaa siihen että menkat alkaa huomenna tasan silloin kun kuuluukin. Harmittaa nyt jo valmiiks, niin ei varmaan huomenna tunnu enää yhtä kurjalta.

Voi Alinah ja JanieL, tsemppiä, toivotaan että teillä pian tärppäisi <3 Ja sama myös Unicorn17:happy:

Tikutin ovista nyt eka kerran ja tein testin kerran päivässä. Varmaan olis fiksua tehdä testi kahdesti päivässä, ettei tosiaan missaa ovista vahingossa. Toisaalta en haluisi lisätä turhaa stressiä, joten toisiko lisätestailu mukanaan lisää stressiä yrittämiseen? Jaa-a, enpä tiiä. Ehkä ei.

Nyt on ainakin seksiä harrastettu ahkerasti oviksen ympärillä ja muutenkin, joten yritetty on ainakin. Saa nähdä miten käy. Tuuristahan se myös on paljon kiinni ja monesta muusta seikasta:rolleyes:

Tänään kp15/29, vissiin dpo2, eikä mitään oireita.

Ootte te kyllä yksiä päivän paisteita :signs001:Heartpink täällä on niin ihana puhua kaikesta kun ollaan samassa veneessä, niiku Unicorn sanoikin.

On: tää etova olo on kyllä aika.. noh, etovaa. :sick009 Toisaalta nälkä mut ällöttää ruoka :woot: vasemmalla puolella edelleen nippailee ja välillä koko alavatsalla tuntemuksia. Ovistesti oli ihan ihan haalee, joten piinailuun käypi tämän likan tie :nailbiting:

Apuja kaipailisin nyt teiltä! <3 ne, jotka tuntee oviksensa hyvin, nii millonka teille ilmestyy näppylät naamaan ( siis ne onnekkaat, jotka niistä kärsii? :sad001)? Siis ne kuuluisat finnit ja mitkä paikat teillä on oviksen aikaan tulevilla finneillä?

Jospa joku osais auttaa mua...:anyone

Apuja kaipailisin nyt teiltä! <3 ne, jotka tuntee oviksensa hyvin, nii millonka teille ilmestyy näppylät naamaan ( siis ne onnekkaat, jotka niistä kärsii? :sad001)? Siis ne kuuluisat finnit ja mitkä paikat teillä on oviksen aikaan tulevilla finneillä?

Jospa joku osais auttaa mua...:anyone

En osaa tarkkaan sanoa siis tuota aikaa, kun vasta viime kierrossa tunnistin oviksen ja tässä en. Mutta finni/kaksi tulee aina pari viikkoa ennen menkkoja oikeaan leukaperään. Itseasiassa nyt kun kysyit , niin vasta hoksasin että sehän tulee juurikin oviksen aikoihin ja aina samaan kohti.. :D

Aamulla verenmakua suussa. Pissalle piti taas yöllä nousta. Kahvikuppo haisee liikaa tiskiaineelle..

Kylläpä taas jännittää vaikka oli tarkotus ottaa tämä kierto ihan rauhassa piinailun suhteen. Kasa raskaustestejä polttelee kaapissa ja toinen hahmo olkapäällä sanoo että oottelehan nyt vielä kun on kovin aikaista ettet pety.. ja toinen hahmo toisella olalla patistaa testaamaan.. tulis tälle väsymykselle joku syy ettei tartteis pelätä että mullon joku lepra. X) Mutta kun en uskalla. Masennun taas jos tulee nega. Ja on vielä kovin aikaista. Plääh!

Unicorn kp21/28, dpo6-7?? Ei hajua

Miä luin eilen jostain että keltarauhashormooni aiheuttaa vv:n kellastumisen loppukierrossa. Samainen hormoni pitää yllä raskautta alkuvaiheessa. Eikö peli sittenkään ole vielä menetetty? Ainakaan menkat ei oo alkanu ja siijen asti on kai toivoa.
Kahvimaistui pahalta tänä aamuna, samoin vesi. Samoja oireita oon tosin kirjaillu aikasemmissa kierroissa ylös jo dpo 12 ja yhtä tyhjän kanssahan ne oli.

Elisabet 89 kp 27/26 dpo 14

Takaisin