Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuppu, mä ootan taas varmaan että menkat alkas, ellei sitä ennen tule kunnon oireita. Menkkoja odotan alkaviksi vasta 9.-10. ens kuuta. Että on tässä piinailtavaa vielä, just sen parisen viikkoa mullakin:) tsemppiä sulle piinailuun.:)

Jaffa, samahan se on kokeilla, ja jos iskee stressi, niin lopettaa.:)
mä ostin raskauskeijun niitä liuskatestejä netistä, mulla toimi niinkuin pitikin.:)

Onnittelut menkoista, Jaffa :) mulla raskauskeijusta tilatut digitestit käytössä. Vähän kalliimpia kai, mutta tykkään kun näyttää vilkkuvaa hymynaamaa yleensä 2-3 päivää ennen ovista niin tietää milloin odottaa eikä tarvi tulkita viivoja.

Mä tilasin mamin ovistestit mutta en saanu niihin tikkuihin ovista. Ens kiertoon otan digitaalisen ja varustaudun isolla kasalla vaihtopäitä ! :D kaks per päivä alkaen menkkojen lopusta! Nih! :P

Onnet menkoista Jaffa.
Babelle sympatiaa ja jaksamista!
Muillekin tsemppiä.. oviksen bongailuun, tärppiin ja piinailuun!

On: tukka rasvottuu, alavatsassa painontunnetta, nenä tukossa, väsyttää väsyttää väsyttää, nälkänälkänälkä, saa juosta enemmän vessassa ja kerran nousta myös aina yöllä, kulmien nyppiminen sattuu normaalia enemmän, tänään teki mieli raejuustoa ja tacodippiä.. Eipä juuri muuta. En silti oikein jaksa uskoa tärppiin..

Unicorn kp19/28 dpo5??

Mun appivanhemmat laitto meidän tilille just 10 000€ jotta saadaan rauhassa käydä hoidoissa :) Eli nyt ei oo enää rahasta kiinni, ihanaa :) Mä oisin niin valmis kokeilee seuraavaksi jo ivf-hoitoa mut mies haluaa yrittää inssiä vielä ainakin kerran. Siis jos nyt oletetaan ettei tästä ekasta inssistä tärpännyt, mitä suuresti epäilen.

Ihanaa babe :notworthy:Heartred kyllä on ihanat appivanhemmat!!! Taitaa nekin kovin odotella jo tulosta :wink
Mikäs se toi inssi oikeen olikaan!??:smiley-ashamed005

Joo mulla on kyllä ihan huippu appivanhemmat ja ihan varmasti toivovat pikkuista melkein yhtä kovasti kuin me, vaikka ovatkin jo kahden lapsen isovanhemmat. He tilasivat minulle jo vauva lehdenkin kun kuulivat että yritämme lasta :)
Inssi tarkoittaa inseminaatiota.

Kääk!! Menis nyt pari päivää nopiaa. Jos tää on pelkkää pmssää niin mulle tosiaan jo riittäis :smiley-angry016
Päivän mittaa oireet vaan lisääntyny. Ilman mitään syytä tuli oksennuskurkkuun päivällä. Ei siis huonoo olookaan vaan joku tällänen hetkellinen närästys juttu. Illan eellä tuli nännit kipeeks. Ei voinu pyyhkeellä kunnol kuivata suihkun jälkeen ja piti pukee sellaset pehmeet saumattomat "rintsikat" päälle kun pelkkä paita tuntu niin pahalt. Ja kainaloo vihloo. Ja (nykysin) jokailtanen palelu ja nenän vuotaminen on päällä. Ja jomottelee alavatsaa niin että tekis mieli tukea sitä jollain ettei jomottais pahemmin :bored:

Babella ihanat appivanhemmat! :)

Unicorn, mäkin ajattelin testata digitaalisella ovistestillä jos vielä joskus yritän saada oviksen kiinni. Ajattelin ennen tätä kiertoa, että olisi hyvä tietää tuleeko ovista vai ei, mutta nyt kun tikkuun sain epäselvän vastauksen, oli se ehkä turhaa stressiä vain.. Kehon tuntemusten perusteella olisin nääs tulkinnut ainakin ovuloivani.

Elisabet, täällä odotellaan kans että päivät menisi nopsaan nii sais testailla :) Toivottavasti oireesi toisi tikkuun kaksi viivaa!

Tänään kp21/28, dpo6, ja mahdollisesti ensimmäisiä oireita jos olisi tärpännyt. Luultavasti tuntisin näitä normaalissakin kierrossa, mutta siis vähän menkkamaista oloa alavatsalla, semmoinen olo että voisi jomottaa, mutta ei varsinaisesti jomota. Vasemmalla puolella mahaa jotain lyhyitä pistoksen oloisia tuntemuksia pitkin päivää (ollut myös aikaisempina päivinä juuri vasemmalla). Rinnat vähän turvonneet, ei mitään muita tuntemuksia niissä, viime kierrossa nännit kipeytyivät jo ennen kp20 hyvin hyvin aroiksi. Mulla on vaan semmoinen olo että ei ole tärpännyt, mutta ehkä hyvä niin, niin en innostu mistään oireista. Mutta koska vauva olisi toivottu, on toivo yllä viimeiseen asti. :)

Vau, ihanat ja kannustavat appivanhemmat sulla Babe!:happy: Helpottaa varmasti, ettei tartte niin stressata taloudellisesti niitä hoitoja.

Elisabetilla lupaavia oireita:wink Pidetään peukkuja!

Mulla on tänään ollut alavatsa arka, ei muita oireita. Kiukututtaao_O Mutta se ei ole mulle harvinaista..

Mulla kanssa muutamana päivänä ollu menkkamaista jomotusta tosin tuskin enää ees muistan miltä se tuntuu ku viime menkoista 1.2 vuotta :D On nyt viikko siitä kun sain tikkuun o plussan, kiertopäivistä ei oo mitään hajua kun ei oo kierto vielä imetyksen takia käynnistyny ihmettelin kyllä kun o testit toimi silti. Elikkä aikasintaan testailen varmasti tossa tiistaina kun sit lähetään reissuun ja tuun lauantaina takas. Sillon pitää myös testata koska tarkotus mennä kaverin kanssa disco ensemblen keikalle et testistä riippuu tuleeko oltua selvinpäin siellä vai ei :)

Babella on kyllä ihanat appivanhemmat! :happy:
Tän aamun ovistesti onkin sitten ihan selvästi haaleampi! Joten se kai siitä tässä kierrossa :shifty:
Nännit on vieläkin kipeet ja tissit muutenkin vähän kipeenoloset. Vasemman alareuna on oudon kipee kun painaa ja pelkään nyt ettei ookkaan ihan normaalia:wideyed:

Mulla toinen kierto perään kun saan ovisplussan kp 14-15 ja sitten en oviloinutkaan vaan oikea plussa tuli myöhemmin. Eli tässä kierrossa eilen clearbluella hynynaama eilen kp20. Tänään aamulla talleteltiin eli eikö ajoitus sattunu aika hyvin?Limoja ainakin oli vielä reilusti. Kiva että hymynaama tuli mutta turhauttaa kun luuli taas että jo dpo 6 menossa ja nyt palattiin dpo 0 [emoji1]

Onnea plussan saaneille!Antaa uskoa tännekin [emoji4]

Babe, melkein pääsi itku ilosta teidän puolesta :Heartbigred Varmasti vähentää myös stressiä ja edesauttaa asiaa sitäkin kautta, kun ei tartte rahasta murehtia!

Mulla on aivan mahdottomat PMS-oireet. Kaipa se täti tossa ens viikon puolessa välissä kurvaa kylään. Hirveä väsy myös. Ei se välttämättä kurvaa. En mää tiiä. Katotaan sitten.

Kp 25/27-29 dpo 13.

Tänään ois tarkotus mennä greippimehu ostoksille nii mitäs mehua suosittelette? tossa ryb&dekkerissä taitaa ainakin olla aika vähän sitä ite greippiä o_O

Kp 65.. ja mitä ihmettä ovistesti näyttää plussaa ?? o_O voisin laittaa kuvan jos osaisin. Jotta te tarkkasilmäiset voisitte kertoo et osaanko tulkita tota tikkuu oikein :smiley-ashamed004

Muokattu viimeksi:
Milsku, ootko tehnyt rtestiä? ;)

Babe, ihanat appivanhemmat <3

MW2B, jospa ne olisikin muuta ku pms-oireita. Ootko aatellu tehdä raskaustestin?

Sydänkäpynen, en vielä uskalla. Ajattelin ens viikon pe tehdä, jos ei tätiä näy. :happy: Tää on kyllä jotenkin niin perus-PMS-meininkiä mulle (valtava alakulo ja saamattomuus), ja väsymyskin voi johtua vain siitä, että tein vähän turhan ison liikuntasuorituksen. Mutta eihän näistä tiedä ennenkö tietää..!

Milsku, harmi... voisko ovis sit olla vaan nyt?

MW2B, hyvä suunnitelma :)

On. Täällä ei mitään ihmeempiä tuntemuksia... eikä kai vielä vois ollakaan kun on vasta dpo 4. Kyllä nää piinapäivät menee niiiiin hitaasti. Mulla on suunnitelmissa testaa ekan kerran viikon päästä maanantaina, sillon pitäis olla dpo 13 ja esikoisesta tosiaan plussasin dpo 9 first response testillä, sellanen tuolla kaapissa nytkin odottaa.

Takaisin