Naffa, Komea plussa! Ei muuta kuin hyödyntämään. 
Tervetuloa illustrial! :)
-
Päädyin tilamaan raskauskeijun ovistestejä! Nyt tässä muutaman kierron seurailen millaiseksi kierto asettuu ja bongaanko oviksen. Enää tuhruttaa hieman ruskeaa, kp 5. Menkat olivat kuin olivatkin niukat näin synnytyksen jälkeen.
Tervetuloa illustrial! :)
-
Päädyin tilamaan raskauskeijun ovistestejä! Nyt tässä muutaman kierron seurailen millaiseksi kierto asettuu ja bongaanko oviksen. Enää tuhruttaa hieman ruskeaa, kp 5. Menkat olivat kuin olivatkin niukat näin synnytyksen jälkeen.

Mulla on sillon joskus hamassa menneisyydessä ollu aika persu menkat. Kiertojen kesto heitteli jonkin verran, mutta vuotomäärä oli sellanen sopiva. Ennen esikkoa mulla oli kierukka 4,5 vuotta ja se lopetti menkat lähes kokonaan. Kierukan poiston jälkeen tuli yhdet omasta mielestä yllättävän runsaat menkat ja sitten jo plussasin.
Vielä pitäisi viikko jännätä ja palella.
Veikkaan kyllä että vanha tuttu lyhyt luteaalivaihe taas tulee vastaan. En mä ehkä noita teroluteja uskalla ottaa, luin että luget olisi tähän asiaan paremmat. Tammikuussa gynelle jos luteaali jää taas alle kymmeneen. 
dpo1 tänään ja näillä mennään.
oon tykännyt niistä, nega on ollut nega ilman minkäänlaisia viivanpaikkoja. Paitsi nyt viime kerralla viivanpaikkoja ilmestyi pariin testiin. Mutta ei mitään silmiinpistäviä.