Raskaaksi 2017

illustrial, Voi olisipa ihana sattuma jos toinenkin saisi alkunsa tuona juhlapäivänä! :wink Meilläkin eilen heiluteltiin peittoja, tosin sovellukseni vinkkaa että parin päivän päästä vasta olisi hedelmällistä aikaa ja itse ovikseen arvioitu aika 10 päivää. Meidän piti aloittaa yritys toden teolla vasta muutaman kuukauden päästä, mutta mies on ollut kovin innoissan ja alkaa tässä vähän itsekin intoilla niin kai me tjottaillaan tää muutama kuukausi.. :rolleyes:

Tarzan, Jotain siinä näkyy mutta en tiedä mitä? Näen siis väriäkin. :)

salo, Tsempit tähän kiertoon ja oviksen metsästykseen! :wink

Miitu tjot -kierto 1 / kp 8
 
Äh. Nyt ärsyttää. Tuntuu että stressaa vaan enempi kun yrittää tikutella ovista. Aloitin tikuttamisen kp 13 ja edelleen näyttää yhtä tummaa plussaa kp 23. Tarkottaako sitä että ei ole vielä tullut ovista lainkaan vai mitä? On näyttänyt yhtä tummaa koko ajan. Suurinpiirtein saman värinen kuin testiviiva. Ensi viikolla pitäisi menkat alkaa laskujen mukaan. :mad: Taitaa mennä kyllä vahvasti ensi vuoteen tämä touhu.
 
Äh. Nyt ärsyttää. Tuntuu että stressaa vaan enempi kun yrittää tikutella ovista. Aloitin tikuttamisen kp 13 ja edelleen näyttää yhtä tummaa plussaa kp 23. Tarkottaako sitä että ei ole vielä tullut ovista lainkaan vai mitä? On näyttänyt yhtä tummaa koko ajan. Suurinpiirtein saman värinen kuin testiviiva. Ensi viikolla pitäisi menkat alkaa laskujen mukaan. :mad: Taitaa mennä kyllä vahvasti ensi vuoteen tämä touhu.

Ootko tehnyt raskaustestiä? Jos näyttääkin siksi koko ajan plussaa että olet raskaana? :) Mä aloin eilen tikuttaan ovista vaikka piti olla vasta kp11 ja koska näytti yhtä vahvaa kuin testiviiva, tein raskaustestin (koska tiesin että ovis ei voinut olla vielä) ja se oli positiivinen! :) Jospa sinulla olisi sama tilanne! :)
 
Silkkitassu, Raskaus on tietysti yksi mahdollisuus ja se tuli itsellänikin ensimmäiseksi mieleen kohdallasi. :wink
Elaffy kertoikin että ensimmäinen plussa on plussa ja tosiaan ovistesti voi näyttää muutamankin päivän positiivista.
Itselläni kun ovisplussat tuntuivat pitkittyvän (eli venyivät juuri muutamaa päivää pidemmäksi) kertoi gyne että voi johtua siitä että on yritystä oviksen aikaan saamiseksi, mutta jostain syystä näin ei kuitenkaan käy.
 
Onnea Ilonalle!

Täällä pohditaan Miitun lailla että pitäiskö tjottailla. Ovis on ovella, suurinpiirtein viikonloppuna pitäisi olla. Alun perin ollaan puhuttu että aloitetaan yrittäminen tuossa helmikuussa suunnilleen mutta mun tekis mieli jo jättää kumit laatikkoon. Pitää kysäistä mitä mies on mieltä. Paljon ollaan taas viime päivinä intoiltu perheenperustamisasioita ja tänään muun muassa pohdittu, kuinka joulupukki- ja muut satuolentojutut tullaan juttelemaan omille lapsille :biggrin

Raskaus- ja raskautumisajan vitamiinit voisi kyllä jo aloittaa. Mitä te käytätte, mitä suosittelette? Mun pitäis kai saada ruokavaliostani foolihappoa jo runsaasti (vegaani) mutta ei kai tuollaisesta äitiysmultivitamiinista haittaakaan ole? B12-vitamiinia pitäisi ainakin ehdottomasti lisätä, onko sitä näissä mammamultivitskuissa?
 
Elma Auroora, Itse olen syönyt raskaus- ja imetysaikana Multitabsin raskaus- ja imetysvitamiinia sekä saman sarjan raskaus omega 3. Tuossa näyttäisi olevan 3 mikrogrammaa B12 -vitamiinia ja saman verran myös Multivitan vastaavassa valmisteessa. Foolihappohan on erityisen tärkeää ja noita vitamiineja tosiaan kannattaakin alkaa popsia jo ennen raskautta. :)
 
Testattu negatiivinen aamusta, eli ei johdu ainakaan siitä jatkuva positiivinen ovistesti. Vähän veikkaan ettei ovista tässä kierrossa tullut lainkaan.
 
Mulla käytössä d-vitamiini, foolihappo ja vehnänalkioöljy. Noi mammavitskut ei käy mun mahalle kun kaikissa niissä on rautaa. Viime raskaudessa kun hemoglobiini laski, vedin sitä kauheeta rautamehua pari viikkoa. Ruoasta koitin saada rautaa niin paljon kuin mahdollista.
 
Noista ovis testeistä kun ootte jutelleet. Mulla näyttää nyt kolmatta päivää tasavahvusia viivoja, mitäköhän se nyt tarkottaao_O
Kerran tikutellu aikasemmin ja sillon näytti yhden päivän plussan ja sit vaaleni seuraavana päivänä heti huomattavasti.
Laitan vielä kuvan.
 

Liitteet

  • 20161208_133755.jpg
    20161208_133755.jpg
    279.9 KB · Katsottu: 332
Onnea Ilonalle plussasta :Heartred

Tarzan88 mäkin näen haamun ja väriä. Uutta testiä kehiin!

Ja sitten omaa napaa..
Tajusin just että mulla on ens maanantaina kystan poisto. Poistetaan tuolta emättimen seinämästä ja siihen tulee pari tikkiä. Ovulaation pitäisi ajoittua perjantaille tai lauantaille laskurien mukaan, mutta tikkien kanssa ei lienee voi peittoja heilutella?? :sad001 kyllä meni aamu pilalle kun tämän tajusin. Ja oikeasti eihän yksi kierto haittaa vaikka jäisi välistä mutta ehdin jo innostua kun sain nuo ovistestit. Nyt on turha tikuttaa mitään.
 
Hitto kun tekis miel testata uudelleen jos se tois tätin vähän nopeemmin paikalle (plussan mahdollusuutta en usko olevan..) mut tekis mieli vaan olla ja tulla kun tulee.. hirvittää vaan nää kierron pituudet sen verran kovin et pakko se varmaa n on testata. Kp 44/33-42
 
Illustrial, kyl mä kattosin ihan tilanteen mukaan ja ainahan sitä voi kokeilla ja lopettaa jos tuntuu pahalta :)
 
Täällä torstai aamu toi tädin kylään, eli väärä haamu siis. Uuteen nousuun sitten ensi viikolla! Kyllä harmitus on melkoinen, kun ehti jo toiveet nousta pilviin.
 
Takaisin
Top