Raskaaksi 2017

Heippahei! Johonkin täytyy vähän päästä purkamaan tätä jännitystä ja odottelua. Täällä menossa yk3, ja vihdoin viimein toissapäivänä sain ovulaatiotestiin plussan (kp 21).

Hetken kerkesin jo tuolla heinäkuisten ryhmässäkin pyöriä, mutta eipä jatkunut se raskaus sitten. Nyt luvassa siis pitkiä viikkoja kun odotellaan tärppäskö tästä kierrosta taas vai ei!
 
Possumunkki, Kaikki peukut ja varpaat pystyyn että nyt olisi se tärppi sitten käynyt! :happy: Piinapäivät ovat aina piinaavia.. :meh:
 
Mulla näyttäis tänään ovis testi plussaa, jos oikein osaan tulkita sen. kp 14 nyt ja kalenterin mukaan huomenna ovis? Vetistä valkovuotoa ja mahassa juilii. o_O
 
Mä liityn myös tänne tuolta raskaaksi 2016 ketjusta. Negaa näytti testi tänään kp 42/33-42
 
Mukavasti on tullut kuumeilijoita tähänkin ketjuu :happy: Tervetuloa kaikille:welcome

Possumunkki, ihana nimimerkki :Heartred, piinapäivät on todellakin nimensä veroiset. Toivotaan, että plussa pärähtää testiin ja pääset piinailusta odottajiin :)

KiPsUli6: Kipin kapin hyödyntämään ovista :)

Elma Auroora: Mulla on kans käytössä My Calendar Period tracker. Oon ollu ihan tyytyväinen.

Täällä täti on poistumassa. Vuoto on ollu niukkaa, mutta pikkasen on kuitenkin. Ovistestailut alotan joko huomenna tai torstaina.

Salo84 yk 3 kp 4
 
Mä voisin kanssa liittyä tähän jo :) en oo kirjotellu tuolla raskaaksi 2016 ryhmässä ollenkaan ja tuntuisi oudolta liittyä sinne muutamaksi viikoksi enää. Mulla ilmeisesti ovis meni jo eli mahdollista tietty ois, että tärppäis vielä tän vuoden puolella mutta en nyt jotenkaan usko. Meillä esikoinen nyt 9kk ja toinen jo kovasti toiveissa :)

Yk3 menossa.
 
Salo84, kiitos, toivotaan nopeita plussia kaikille!

Täällä on ollut sellanen sovellus kun Clue käytössä, oon tykännyt. Vaikka onkin vähän epäsäännöllinen kierto, niin aika hyvin se on noi ovulaatiot onnistunu ennusteleen. Ja nyt tietty siitä sit helppo seurailla kauanko vielä tarvii odottaa ennen kun kannattaa testailla. Tosin nyt luulen että täytyy kyllä yrittää malttaa sen testailun kanssa että ne menkat olis jo päiviä tai vaikka viikon parikin myöhässä. Ihan vaan ettei tipu niin korkealta taas.
 
Kipsulille tsempit oviksen hyödyntämiseen! :wink

Tervetuloa kirahvi ja Helmililja! Ihana kun alkaa täälläkin ryhmässä kuhina käydä. :) Toki toivokaamme vain pikaista visiittiä, että eikun plussia satelemaan!

Minä aloitin ovistestailut jo tänään, kp 7 meneillään. Jännää!
 
Miitu juu kait sitä kaikki tänne siirtyy pian :) seurailen kumpaakin kunnes tuo 2016 hiljenee :)
 
En sitte malttanut olla tekemättä toista raskaustestiä ja negaahan se näytti. :sad001 Nyt siis kp 36, mulla ei oo koskaan ollu pidempi kuin 34 pv. Kai tää imetys sitte vieläkin sotkee... Elin vaan toivossa säännöllisestä kierrosta, kun eka kiertoväli oli normi 29 päivää. Mutta näillä mennään. Tulis nyt ne menkat, että pääsis taas eteenpäin!
 
Lumikello, Pahoittelut negasta! Niin kauan on toivoa kun tätiä ei vielä näy. Toivotaan nyt kuitenkin että pääsisit piinasta ja sieltä jompi kumpi tulisi, se toivottu plussa tai edes täti jotta pääsisit uuteen kiertoon. :)
 
Kp 43/33-42 eikä tätiä näy tai kuulu! Taas varmaan pitkittyy stressin takia :/ oli eilen niin huono fiilis mut onneks mies lohduttaa ♡
 
Meillä tuntuu Kirahvin kanssa menevän melkein samaa rataa nämä kierrot; venyy ja venyy, mutta testiin ei tule toivottua tulosta. Toivottavasti sinulla olisi lopputulos kuitenkin parempi ja muuttuisi vielä plussaksi :)

Itse ajattelin jossain vaiheessa joulukiireilden jälkeen soitella yksityiselle, että kannattaisiko käydä esim. ultrassa näiden epäsäännöllisten ylipitkien kiertojen takia, jos onkin niin, ettei kroppa toimi alkuunkaan, eikä koko ovulaatiota tapahdu ollenkaan, jolloin tämä piinailukin on ihan turhaa. Yritystä on takana vasta hieman alle puoli vuotta, mikä ei ole kovin pitkä aika, mutta nämä kierrot eivät vaan paljon toiveita nostata.
 
Yritin kirjoittaa tuon sovelluksen kautta, mutta ei jostain syystä onnistu
Ovulaatiotestit tuli tänään ja pakko oli testata yksi
Negatiivinen se vielä oli, ovulaatio laskurin mukaan reilun viikon päästä. Jännää tämä testailu!
Meidän kuopus sai alkunsa viime itsenäisyyspäivänä, mies eilen vitsaili että pistetään uusi alulle samana päivänä.
 
Dossier joo ilmeisesti samoissa mennään! Oon itekki miettiny et missä vaiheessa pitäs huolestua tästä.. alle puol vuotta meilläkin yritystä vasta. Silti pelkään pahinta :sad001
 
Aina negan jälkeen tulee se fiilis ettei pää kestä tätä, jotenki niin vetää mielen alas kun jäät sit oottelee millonka ne menkat alkaa toivoo ettei venyis enempää
 
Mitä mieltä kuumeilijat on tästä? Olisko haamu?
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1481121532.739785.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1481121532.739785.jpg
    95.3 KB · Katsottu: 343
Tarzan88, mä en ainakaan näe tuossa mitään :sad001 Mutta mun silmät ei ole kauheen harjaantuneet haamujen etsinnässä.
Piti tunkea kommentoimaan, jaksan vielä uskoa että meille saattaisi plussa tämän vuoden puolella tulla :D
Plussatuulia tännekin! :)
 
Dossier ja kirahvi mä oon sitä mieltä, että on hyvä käydä tarkastamassa tilanne yksityisellä, jos yhtään omaa mieltä vaivaa. Meillä on kans vasta yk 3, mutta ainuttakaan ovista en ole kiinni saanut eikä mitään ovisolojakaan ole ollut, joten tikutan vielä tän kierron ja jos edelleen ovistestit näyttää sitkeesti negaa niin varaan ajan gynelle. Juttelin tästä aiheesta just yhden kaverin kanssa vähän aikaa sitten ja hänelle oli gyne sanonut, että varsinkin jos on ikää yli 30v niin kun mulla, niin herkästi vaan tarkistaa tilanne, jos kolmeen kuukauteen ei oo mitään kropassa tapahtunut.

Tarzan: Mun viivalasit kyllä näkee siinä haamun, vaikka kuva vähän sumea onkin :wideyed: varovaiset onnittelut ja pikaista vahvistumista viivalle :) Uutta testiä vaan kehiin lähipäivinä.

Omanapaa sen verran, että 30 ovistestiä tipahti tänään postiluukusta :happy: Huomenna alkaa tän kierron ovismetsästys.

Salo84 yk 3 kp5
 
Takaisin
Top