Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bluebelle: miulla oli kiinnittymisvuotoa noin viikko ovulaatiosta ja vuodon jälkeen taisin oottaa 4 päivää ennen kun testasin ja sainkin sit plussan näkyviin. Miulla oli ihan verta, ei mitään tuhrua. Siks olin ihan varma et ei tärpänny ku olin ymmärtäny et kiinnittymisestä tulee vaan tuhrua. Verta tuli kahdella vessakäynnillä, ei kuitenkaan housuihin asti, vain pyyhkiessä. Mut nyt oon saanu jo leffaviivat ja rv4+1. Hyvin voi siulla olla kiinnittymisestä johtuvaa:thumleft

Eilen illalla tossa tutkiskelin ja laskeskelin että miten oon plussan saanu esikoisesta. Sillon oon lääkärissä saanu verikokeesta plussan 5+3, yrittivät 5+2 tehä pissatestin mut ei näkyny mitää. Sillon siis tuli aika yllärinä. Et ehkä nyt oottelen vielä ennen ku testaan ku ei tiiä laskeakko 28 vai 40pv kierron mukaan. :) Oireita täs tietty on eritavalla ku esikon aikana et liekkö ihan mielikuvitusta koko juttu :D

PauliinaS, minäkin plussasin esikoisesta illalla, join tuolloin vettä töissä aina tosi paljon ja juoksin vessassa puolen h välein ja silti näkyi illalla plusss ihan selkeesti. Mutta menkat oli viikon myöhässä silloin. :)

BlueBelle, esikoisesta ei kiinnittymisvuotoa tullut, mutta jos tästä kierrosta nyt onkin sitten plussattu niin tuossa kp18(dpo4) tuli muutama pieni veriviiru valkovuodon mukana. Toivotaan että nämä raskautta enteilisi!! :) <3

On: en nyt tiedä mitä tässä tapahtuu. Aivan järkyttävän huono olo ja päätä särkee. Jos ei raskaana olla niin joku vatsatauti tulossa!

Ei vahvempia viivoja, mutta jotain mun silmä oli näkevinään nopsaan vilaukselta kun niitä oikein käänteli, mutta selin vilaus hävisi sen silijän tie. Negaa siis :/

Kaksi eri testi. Tämä eka sama mihin tuli eilen haamujenhaamu. Tässä kuva heti kun testi oli värjäytynyt:

ImageUploadedByVau Foorumi1485938010.608677.jpg

Ja tässä toinen testi, johon eilen tuli viivanpaikka. Jotain suttua tuossa oli, joka sekin sitten hävisi..

ImageUploadedByVau Foorumi1485938096.903144.jpg

Ja tässä hetken kuivuttuaan. Ei viivoja. :/

ImageUploadedByVau Foorumi1485938122.436142.jpg

Reissusta kotiudutaan tänään ja kotona oottaa läjä ovistestejä, jos vaikka testailis huvikseen tosin yhtään en tiedä millon ovis ois nyt raskauden jälkeen kun en oikein ovisoireita muista :D Näin unta et sain yllätysvauvan, hitto oli niin todentuntunen uni kun heräsin :)

Sikäli hassua, että nega, kun oireet on vahvat..mahdoton painontunne kohdun kohdalla ja vilua värisyttää. Mieskin sanoi eilen, että mahaa katsoen oot varmasti raskaana :D Mutta on sen oltava uutta menkkaturvotusta sitten!

Unicorn, tsemppiä:Heartred Miulla kävi sama joulukuussa..sain testiin hailuraa joka hiipui valitettavasti pois. Jos haluaa nähdä senhopeareunuksen tämänkin sadepilven reunalta niin jotain yritti tapahtua..eikä vielä heitetä kirvestä kaivoon!

Hoksasin tuossa että eilinen haamu tuli 10mIU testillä. Tänään testi oli 25mIU kun olin tilannut vääriä :D hupsis! Tuolla ohuella 10mIub sain eilen hailakan viivanpaikan ja tänään ei tullut silläkään mitään positiivista. Löysin tuolta kuitenkin yhden first responcen jossa 6mIU ja tossa aamupäivällä kymmenen vessareissun jälkeen se näytti ehkä jotain haaleaa kun avasin sen.. oli tosi laimeasta pissasta otettu.. mutta ehkä vielä on toivoa :) huomenna pitäisi tulla lisää testejä..
ImageUploadedByVau Foorumi1485943669.169595.jpg

Tänne oli tullut taas paljon viestejä ja paljon uusia! :) Tervetuloa uusille!

Pahoittelut negoista ja menkoista! :(

ON: Täällä kp 23/34-?, dpo 3. Ovis oli ja meni, tallettelut jäi väliin, kun miestä ei ole kahden viikon sisällä kiinnostanut kuin kolme kertaa. :/ huoh, tätiä odotellessa..

Plussatuulia kaikille! :)

Tänne oli tullut taas paljon viestejä ja paljon uusia! :) Tervetuloa uusille!

Pahoittelut negoista ja menkoista! :(

ON: Täällä kp 23/34-?, dpo 3. Ovis oli ja meni, tallettelut jäi väliin, kun miestä ei ole kahden viikon sisällä kiinnostanut kuin kolme kertaa. :/ huoh, tätiä odotellessa..

Plussatuulia kaikille! :)

Toi on niin turhauttavaa just kun miehet ei tajua!! Sitten ne ite turhautuu kun ei plussaa kuulu ja vauvakuume on molemmilla.. mun mieski tajus vasta tässä kierrossa että sitä on vaan huvitettava just sillon ovulaation aikaan, jos meinaa vauvoja haluta.. eikä viikko sen jälkeen. :D esikoista yritettiin monta vuotta ja se johtu kyllä ihan just siitä että miestä väsytti tai ei huvittanu just sillon kun olis pitäny peittoa heilutella :/ tsemppiä!

Jännä, kuinka pettynyt sitä kuitenkin on, vaikka todennäköisyys, että olisin ollut raskaana, oli todella häviävän pieni. Ihan kun olis jotain menettänyt.

Mä niin tiiän esikoisen ajoilta ja muutenki edellisestä suhteesta ton että miestä ei huvita. :/ Hyvä siin oli mittää yrittää.

Toinen ääni nyt kellossa ku uus mies [emoji23]

Takaisin