Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sympatiaa kaikille negailijoille, tervetuloa marce86 ja Miitulle jeee (ja ehkä se jo tosiaan riittää testailu :grin ).

Ite tässä oottelen että mitä ja häh ja millon. Edellisen kierron pituus oli 24 päivää, nyt on meneillään 26. päivä. Enkä mää nyt oikeestaan tiiäkään, onko mulla semmonen olo, että kohta alkaa menkat :eek: Eilen ja toissapäivänä oli. Nyt on vaan semmonen WTF-fiilis.

Mutta vaikee kuitenkaan uskoa, että olis tärpänny. Ikäisistäni naisista 20 % raskautuu ekalla yrittämällä, jos talletus on osunut optimaalisimpaan aikaan. Ja meillä oli vaan se yks kerta, kun ei vaan ollu mahiksia useampaan, eikä muutenkaan ajateltu ruveta "yrittämällä yrittämään" heti ja välittömästi. Niin että hei kamoon, josko ne menkat vaan nyt tästä alkaisi, niin vois ruveta yrittämällä yrittämään!!

Toivottavasti heidukalla on hyviä testituloksia :Heartred Mää en kyllä vielä uskalla lähtee testaamaan. EHKÄ ihan loppuviikosta, jos ei mitään kuulu.

Nega kummittelee täälläkin mielessä. Testin toki tein tänään, aina näköjään pitää hosua ennenaikojaa. Eihän dpo vielä ole kuin 7 eli ei mitään voisi näyttääkään.. hullu sairaus tämä vauvakuume :)

Babe, eihän sullakaan vielä kovin montaa päivää ole kulunut?? Oliko herkkä testi jolla teit?

Miitulla ihana kuva <3

Tsemppiä kaikille negan tehneille. Kyllä me täältä vielä tullaan ja saadaan se plussa testiin :)

Joo herkällä testillä testasin aamulla ja nyt on dpo9.

Hui kuinka monella on täällä jännät paikat meneillään!! :nailbiting:

Kivaa, taas tullut uusia kuumeilijoita. Tervetuloa!!

Monella on jännää, plussia testeihin, naiset!!!

Mikä meidän kroppia vaivaa?!? Tosi monella on pitkittyneitä kiertoja.

On. Kp 8, ovistestit pitää kaivaa esille ja ruveta metsästämään, josko sen tässä kuussa bongasi.. Torstaina on ultra asian varmistamiseksi ja mahdollisesti inseminaatio perjantaina!

Vulpix, mä sain viime kierrossa varmaan kymmenen vilkkunaamaa enkä siis koskaan saanut ovista kii...

Tervetuloa uusille!

Täällä tylsä vaihe kp4 menossa. Ketkäs seuraavana testaamassa?

Hei kaikille! :)

Vieläköhän tänne mahtuis mukaan kuumeilemaan? Mä olen jo jokseenkin vanhempaa ikäluokkaa (38v) ja ensimmäistä vasta kuumeilen. Edellinen piiiiiiiiitkä liitto päättyi lapsettomana siitä syystä, että toinen osapuoli ei lasta halunnut. Nyt kuvioissa uusi, ihanista ihanin mies, joka on minua 9 vuotta nuorempi.:rolleyes:

Olemme nyt yhdessä tulleet siihen tulokseen, että lapsi täydentäisi onnemme ja tällä hetkellä menossa on yk2 ja kierto vaiheessa kp22/~28 ja dpo6. Talletukset osui nappiin, oviksesta sain selkeän plussan testiin kp15 ja lämpöjen mukaan ovis tosiaan tapahtui kp16. Mä olen hyvin tietoinen omasta kropasta ja kierrosta, koska olen salaa kuumeillut ja seurannut kiertoja jo vuosikausia. Olen myös käynyt perus hedelmällisyystutkimuksissa ja mitään estettä ei pitäisi raskautumiselle olla, korkean iän lisäksi. :sorry: Aukiolotutkimusta ei tosin ole tehty, mutta gyne ei nähnyt tässä vaiheessa siihen mitään syytä. Miestä ei ole tutkittu, eikä ole tarvekaan, kun yritys vasta niin alussa. Ikäni takia gynen kanssa kuitenkin sovittiin, että jos puoleen vuoteen ei tärppiä tule, niin sitten tehdään tarkempia tutkimuksia. Kauheesti kun ei ole aikaa hukattavana.

Anteeksi pitkä viesti... olen vaan jotenkin niin innoissani ja lukaisin tämän ketjun lähes alusta loppuun, ennen kuin rohkenin kirjoittaa.

Kovasti plussatuulia toivottelen kaikille ja onnea jo plussanneille! :shy:

Bluebelle kp22 / dpo6

Tervetuloa Bluebelle :) Kivaa saada mukaan enemmän myös "vanhempaa" yrittäjää, itselläkin tänä vuonna tulee 37v täyteen. Toivotaan että kaikesta huolimatta visiittisi tässä ryhmässä tulee olemaan lyhyt :)

Täällä hankittu huomiseksi Clearbluen herkkä testi, aamulla jännät paikat (dpo tänään vasta 7, mutta silti :D )

Onko Babella huomiseksi vielä testejä jäljellä?

Täällä kans hytistään kylmyydestä ja vatsa kramppaa koko ajan. Tänään töitten jälkeen sammuin ihan väkisin päikkäreille, mitä ei oo tapahtunut ikuisuuteen. Yöllä on järkky hiki jos pitää peittoa ja jos ei pidä ni jäätyy. Mut mun kohdalla se tuskin tarkoittaa mitään mut testaillaan nyt huvikseen tää viikko kunnes täti tulee.

Tervetuloa Bluebelle :) Kivaa saada mukaan enemmän myös "vanhempaa" yrittäjää, itselläkin tänä vuonna tulee 37v täyteen. Toivotaan että kaikesta huolimatta visiittisi tässä ryhmässä tulee olemaan lyhyt :)

Täällä hankittu huomiseksi Clearbluen herkkä testi, aamulla jännät paikat (dpo tänään vasta 7, mutta silti :D )

Onko Babella huomiseksi vielä testejä jäljellä?

Juu onhan niitä iso kasa.

Torstaina on se lääkäriaika ja käyn kyselee jos saa sen Terolut kuurin. :)

Ja täytys varmaan nyt muistaa niitä ovistestejä tilaa ku on unohtunut kokonaan... salikortti myös hankkia huomenna..

Tänään kp16.

Tervetuloa uusille myös minulta! :)

Meinasin tänään tehdä varhaisen testin, mutta jänistin sit kuitenkin. Tuli semmonen olo et nega sieltä tulee kuitenkin kun niin alussa vielä jos on tärpännyt. Ja näyttää monella tulleen nyt nega vaikka lupaavia oireita on. Katotaan kauanko jaksan jännittää. :) Nyt siis dpo8-9.

Plussatuulia kaikille!

muoks. Pistinpä sitten vähän testiliuska tilausta tulemaan niin sitte kun testaillaan nii testaillaan kunnolla! :D

Muokattu viimeksi:
..jaa minä vielä näköjään laskin väärin, tänään onkin jo kp 27 :woot:

Vaapukka_, meillä on kans eka yrityskerta (joka ei ollut edes kovin yritteellinen :rolleyes: )... En uskalla vielä testailla, vaikka menkat on periaatteessa jo jokusen päivän myöhässä. Testaan sitten kun on selkeesti myöhässä. Ehkä perjantaina aikaisintaan.

MW2B, on tää jännää aikaa! :D En tosiaan haluis vielä kolhaista sitä tunnetta, että nyt ois voinu onni potkaista heti ekasta yrityksestä. Jännittää kans et millaiseksi tää mun kierto päättää venyä kun nyt ekoja luomumenkkoja odotellaan. Veikkaan et vkl sorrun kyllä testaamaan ensimmäisen.. :D Vääntelen sitä testiä varmaan joka ikisessä valossa haamun toivossa, ja tietenkin pistän tänne "arvioitavaksi" :D

Takaisin