Raskaaksi 2017

Toivotaan että vahvistuu! Onko oireita?
Nooh otin ihan hirveet pms-raivot mut ne kesti 3pv!! Normaalisti mul on 1pv. Ja ei kipuja kohdussa mitä normaalisti olis. Ja ÄLLÖVAROITUS!!!!!!!
Mul tuli joku veriklöntti plus limaa!?! Luulin et menkat alko mut ei ne sit kai alkanutkaan. ??
 
Nooh otin ihan hirveet pms-raivot mut ne kesti 3pv!! Normaalisti mul on 1pv. Ja ei kipuja kohdussa mitä normaalisti olis. Ja ÄLLÖVAROITUS!!!!!!!
Mul tuli joku veriklöntti plus limaa!?! Luulin et menkat alko mut ei ne sit kai alkanutkaan. ??

Noi kuulostaa ihan hyviltä! Mul tuli tänää dpo9 haamu tai varmaan vaan viivanpaikka one stepillä. Siihen ei ole luottamista. Huomenna toisella testillä..
 
Mulla on ollu dpo6 lähtien ihan hulluja tuntemuksia vatsassa! Ihan niinku vauva liikkuis! Siis nyt jo yli viikon ajan ja tiedän että jos olisinkin raskaana MIKÄÄN ei siellä vielä liikkuisi. Aluksi ajattelin et on ilmaa vatsassa, elohiiri lihaksessa, hulluuskohtaus jne. Mutta tää vaan jatkuu. Epäsäännöllisenä, vähän erilaisena, mutta kuitenkin samanlaisena.

Onko kenelläkään muulla ollut näin pitkään ”haamupotkuja”?
 
Jes pottu!!!!! Mulla on täällä lippis joss kuva potusta jonka sisällä on pieni pottu, pienet pottuliput, t-paita jossa lukee ”idä pieni minipottu” ja kaulahuivi missä on kuvia erilaisista perunoista!! Jess!!

onnea matkaan!! :) :) :)

:D :D Mahtavaa! Huhhuh että nauroin tälle :D Oot paremmin varustautunut kuin mä!

Lupaavalta näytti testi ja oireet! Sais kyllä luvan tulla! Teitkö tänään testiä? Vai oliks toi tän päivänen?
 
Toi oli tänään aamulla tehty. Mittaan aamulämmön huomenna :) (ja testaan).

Miten sulla menee?!? Onko oireita vain onko se liian aikaista vielä?
 
Meille kuuluu ihan hyvää, vauvalla tosin ollu iho huonokuntoinen 3kk ajan. Maanantaina 5kk neuvolassa sitten lääkäri lupautui nopeasti katsomaan sitä ihoa, kotona on rasvailtu kuureina kortisonilla. Sekä perustavat ollu lähes päivittäisessä käytössä, kylpyjä kerta viikkoon kun siitäkin ärsyyntyy iho. Kylpyvedessä öljy aina, no tää erikoistuva lääkäri sanoi että ois atopiaa, kun mä epäilin allergiaa. Posket välillä tosi rajunnäköiset, sunnuntaina tuli toisesta poskesta iltamyöhään kirkasta nestettä. Oli vissiin taas raapinut unissaan, siksi pitää käyttää tumppuja kun nukkuu.

Lääkäri oli kirjoittanut 2 vuoden jatkuvan reseptin miniderm voiteelle ja sitten oli kuuina taas hydrocortison ja sibicort.

Jos näillä ei helpota 2-3vko päästä niin lääkäriin takaisin ja lähete lähtee ihotautilääkärille.

Sitten mulla on menossa elämäntaparemontti, painoa pudotettavaa ihan kivasti. Nyt lähtenyt sellanen -4,8kg ja pitkä matkaa on vielä tavoite painoon. :)
 
Mulla oli vastaavia ongelmia esikoisen kanssa. Lopulta paljastui että lapsi oli allerginen kananmunalle ja lehmänmaidolle.

Atooppisesta ihottumasta päästiin lopulta eroon kesällä kun lapsi oli 1,5v. Annoin silloin myös ”liikaa” d-vitamiinia hänelle tarkoituksella.
 
Menkat kolme päivää myöhässä (laskin ovulaatiosta), verta ei enää tule edes pyyhkiessä, vatsaa ei vihlo (niinku ennen menkkoja)... ja testi aivan puhdas nega!!!!

nyt siis jo dpo 16, kp34/29-31...

Niin ja ”joku potkii” mahassa :D :D
Oikeesti!! Kärrätkää mut jo jonnekin suljetulle osastolle. Alkaa karkaamaan käsistä! Kolme vuotta yritystä tulee täyteen keväällä, kaks varhaista km.
 
Mullaki oli negat aamulla :sad001 kävin kyl pari kertaa yöllä vessassa niin ei ollut vahvaa mut en jaksa uskoa plussaa ..
 
Eikö sulla jannn ollu tosi aikanen dpo? Mulla on ollu (niinä kertoina kun olen tullut raskaaksi) vasta tyyliin dpo13/14 mitään viivaa testissä. :) älä luovuta!
 
Eikö sulla jannn ollu tosi aikanen dpo? Mulla on ollu (niinä kertoina kun olen tullut raskaaksi) vasta tyyliin dpo13/14 mitään viivaa testissä. :) älä luovuta!

Juu dpo10 tänään.. kiitos toivotaan mutta miksi just nyt oisinkaan raskaana :bag:
 
Mää pidän teille peukkuja! :Heartred

Täällä ei vielä mitään oireita, toki siirtokin oli vasta maanantaina. Mukavan helpolla kuitenkin päästy muihin hoitoihin nähden, kun ei ole päänsärkyjä tms. Jotenkin tosi malttamaton olo :Heartred
 
Takaisin
Top