Raskaaksi 2017

Nyt vaan koitat nauttia pipsu! Uskon että tämä pieni on nyt teille tarkoitettu ja tulette hänet syliin asti saamaan. Onnea hurjasti odotukseen! :rolleyes::Heartred
 
On se kummallista, miten voi näin ilahtua uutisesta ihmisestä, jota ei ole koskaan nähnytkään! :D Ihanaa, että hcg:t oli Pipsulla kohdillaan! :Heartred

Ja ihanaa myös se, että Pottu sai varhaistettua Tampereen aikaa, ei ole enää pitkään siihen. Tsempit odotteluun!
 
Mä oon hypännyt tähän remmiin sen verran myöhään, etten oikeen muista/tiedä kaikkia tähän ketjuun kirjoittavien ihmisten tarinoita ja historioita ja että onko lapsia ennestään vai ei. Jos jaksatte esitellä itsenne haluammallanne tavalla niin otan esittelyt ilomielin vastaan ja ehkä jopa muistan paremmin mitä minkäkin nimen taakse kätkeytyy ♥️
 
Turkooosi, meillä on 11 vuoden yrityksen jäljiltä yksi tytär 2,5v., lahjamunasolusta.
Kuumeilen edelleen, vaikka mitään mahiksia mulla ei enää tietenkään oo. Mutta kiva silti olla mukana nuorempia tsemppaamaassa!!
 
Mä oon hypännyt tähän remmiin sen verran myöhään, etten oikeen muista/tiedä kaikkia tähän ketjuun kirjoittavien ihmisten tarinoita ja historioita ja että onko lapsia ennestään vai ei. Jos jaksatte esitellä itsenne haluammallanne tavalla niin otan esittelyt ilomielin vastaan ja ehkä jopa muistan paremmin mitä minkäkin nimen taakse kätkeytyy ♥️

Meillä ensimmäisen yritystä 10/15 lähtien. Tai no kevään 2018 jälkeen ei saatu enää edes luomuna yrittää ja viime syksynä meni kokonaan mahikset siihen munanjohtimien (ja toisen munasarjan) poistamisen myötä. Mulla siis vaikea endometrioosi ja nyt meneillään jo neljäs ivf, ekassa ei kyllä päästy punktioon eli sitä ei lasketa. Alkaa tosissaan pelottaa, että tämä taival loppuu ilman toivottua tulosta. Yksityistäkin on mietitty, mutta mun endo ärhäköityy hoidoista tosi rajusti, joten jossakin vaiheessa on pakko puntaroida kuinka pitkään voidaan tehdä tätä mun terveyden kustannuksella :sad001
 
Pipsulle onnittelut :Heartred On se varmasti niin käsittämätön ja ihmeellinen tunne ja kokemus, että hetki menee ennen kuin uskaltaa luottaa kaiken olevan ja menevän hyvin.
 
Oon kirjoittanut tässä ryhmässä, mutta enää kommentoin sillointällöin. Taustaa sellaista yritystä 6v ja kaikki raskaudet alkaneet hoidoilla kaksi raskautta. Yksi kohtukuolema sai alkunsa 9 inseminaatiosta ja viimeisestä sellaisesta.Toinen raskaus sai alkunsa ivf tuoresiirrosta ekasta tuoresiirrosta toisesta hoitokierrosta. Eka hoito meni mönkään ei päästy punktioon edes. Pikku Pojalla ikää nyt 4kk2vk keskosena syntynyt pikkuinen. Lapsettomuuden taustalla selittämätön ei löytynyt tarkkaa syytä miksi luomu raskaus ei ala.
 
Multakin pientä kertausta;

Meillä on yritystä takana pian 2 vuotta. Mies on sairastanut syövän sytostaattihoitoineen, mutta meidän diagnoosi on kuitenkin selittämätön lapsettomuus. Kummastakaan ei löytynyt selittävää syytä. Miehen spermantuotanto on palautunut ja ok.

Takana on inseminaatio x 2 ja ensimmäisen IVF:n tuoresiirto. Tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin toukokuussa. Sitä iloa kesti rv 11 asti, jolloin todettiin keskeytynyt keskenmeno. Tämä siis tapahtui vajaa kuukausi sitten. Kierto näyttäisi palautuvan nopeasti. Positiivinen ovulaatiotesti + ovulaatiokivut tulivat vajaa 3 vko kuluttua keskenmenosta. Nyt PMS-oireet pitkästä aikaa eli tuskin luomuplussaa tulossa. Eiköhän ne ekat keskenmenon jälkeiset menkat ala ensi viikolla :banghead: PAS:n suunnittelukäynti on kesäsulun vuoksi vasta syyskuussa. Meillä on 7 hyvälaatuista alkiota pakastimessa odottamassa siirtoa.
 
Pipsu :Heartred Oon niin onnellinen teidän puolesta ja ihan mahtavaa, että kohdunulkoinen saatiin rajattua pois!! Siis ihan mieletöntä, että siellä se pikkuinen on vihdoin tuloillaan :Heartred


Meillä on alkanut yritys 1/17, kohdunulkoinen 2/17 ja varhainen keskenmeno 5/18. Endometrioosi löydettiin 9/17 ja on leikattu nyt 6/18 & 3/19. Ivf pitkällä kaavalla 6/19, josta tuoresiirto ei tuottanut tulosta eikä mitään saatu pakkaseen. Toinen ivf alkanee tämän kuun lopussa!

Oon nyt syönyt kuukauden e-pillereitä ja on ahdistanut ihan älyttömästi taas tää endo. Tiputtelua on ollut viimestä viikkoa lukuunottamatta koko kuukauden ja tuntuu, että joka päivä jomottaa mahaa. Siis ahdistaa ihan älyttömästi, että joko taas on paikat rempallaan ja sinällään mulla ei oo yleensä endo oireillut näin niin en tiedä mitä ajatella. Ahdistaa vaan, että jos taas joudutaan leikkaukseen ja ylipäätään, että voiko meidän hoidot ikinä onnistua, kun endo on niin tulehduttanut kaiken. Oon ajatellut, että hiljalleen mun täytyy varmaan mennä jonnekin jutteleen tästä endoahdistuksesta ja lapsettomuudesta.
 
Tää kertaus oli todella hyvä idea!!

Mulla kaks lasta ja nyt kolmatta ei kuulu. Yritetty 3/17 alkaen. Tuulimunaraskaudet 9/18 ja 3/19. Mulla kiertohäiriöitä ja niitä teroluteilla, akupunktiolla ja e-pillereillä koetettu suitsia. Nyt tilanne siis hyvä ja kierrot pelaa mutta raskaus ei ala (ja jos alkaa niin on menny kesken vko 7).
 
Takaisin
Top