Pipsu, Onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos Hopeareunus!
Nyt ois menkat virallisesti myöhässä, hcg:tä veressä on, että kaipa sitä nyt ainakin toistaiseksi raskaana ollaan.. Enpä ois kyllä uskonut, että tämmöinen käänne kesälomallekin mahtuu
Mulla ei oo siis yhtään mitää oireita tai tuntemuksia, ei siis yhtään mitään
Millon teillä Hopeareunus alkaa ne ivf hoidot? :)
Kiitos, kyllä se näköjään voi osua kohdalle meille kovanonnen sotureillekin! Suosittelen kyllä testaamaan ne gelee royalet + kuukupin Tässä nyt vaihe kerrallaan eteenpäin jalat maassa :)PIPSUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!! Siellähän on iso, paksu VIIVA!! Upeeta!!!!!!! Ymmärrän 100% miten epävarma toi tilanne on mutta joka tapauksessa hienoa että näinkin!
Oliko sulla resepti loppu vai eikö lääkettä oo vain saatavilla? On kyllä varmasti hankala, vieläpä näin helteillä! Saisitko päivystykseen soittamalla mitään vastaavaa?Meillä siis aika sama aikataulu. Tai siis elokuun kierrosta ilmoittaudun ja lääkkeet alkaa kp 20,syyskuun alussa siis.
Pipsu, mitä testi näytti tänään?
Kiva, kp 5, edelleen vuotaa paljon. Lääkkeen kanssa olisi jo "normaalia" tämä vuoto mut edelleen runsasta kun ei sitä lääkettä ole eikä saa
Höh, kurja juttu :/ Toivottavasti alkais jo helpottamaan :) Joko tässä kierrossa alkaa sumuttelut?Onnea! Kyllä on niin selkeä viiva ja 2-3viikkoa!
Siis lääkettä kyllä on reseptillä, muttei ko.lääkettä saa koko maasta, toimitusongelmat. Eikä vastaavia kuulemma ole. Lääkärikin lomalla et ei häneltäkään voi kysyä.
Soittelin tänään muuten neuvolaan tuosta ultrasta, missä tsekattais onko alkio oikeassa paikassa, joo, ultran toki saan, mutta se ois joskus rv 7 jotain, öö, viimeksi munanjohdin ehti kyllä jo poksahtaa ennen sitä.. Tuntu, ettei sillä henkilöllä ollu kyllä jotenki ymmärrystä tuosta asiasta Taidan käydä yksityiselläIhan mahtavaa Pipsu!! Onnea ihan älyttömästi Toivon niin paljon, että pieni pysyy matkassa! Tää antaa toivoa meille muillekin :)
Ja verikokeisiin vaan juu! Etkö saa kunnalliseltakin, koska ku tausta? Ainakin varhaisultraan pitäisi sitten päästä kunnalliselta, tai ainakin näin mulle sanottiin, että jos raskautuu uudelleen niin ku:n takia varhaisultrataan sitten sijainti.
Täällä vähän hiljaiseloa, koska muutettiin viikonloppuna. Huh hellettä voisin sanoa! Soitin tänään Tampereelle, että jos siirryttäis sinne niin kuulosti sinällään lupaavalta ja tuli fiilis, että ne oli riittävän kiinnostuneita myös mun endosta! Nyt tarvitaan siirtolähete ensin lääkäriltä sinne, jonka jälkeen odotellaan 1-3kk aikaa tayssiin, mutta sen jälkeen hoidot alkaa heti ja usein heti samalla käynnillä! Eli sen enempää ei tarvi odotella. Ja voi tulla myös peruutusaikoja. Ihan hyvä fiilis tästä :)
Plöööööhh ....? kp7 tai jotain sellaista :)Kiitos, kyllä se näköjään voi osua kohdalle meille kovanonnen sotureillekin! Suosittelen kyllä testaamaan ne gelee royalet + kuukupin Tässä nyt vaihe kerrallaan eteenpäin jalat maassa :)
Missäs vaiheessa sä meet? :)
Soittelin tänään muuten neuvolaan tuosta ultrasta, missä tsekattais onko alkio oikeassa paikassa, joo, ultran toki saan, mutta se ois joskus rv 7 jotain, öö, viimeksi munanjohdin ehti kyllä jo poksahtaa ennen sitä.. Tuntu, ettei sillä henkilöllä ollu kyllä jotenki ymmärrystä tuosta asiasta Taidan käydä yksityisellä
Se puhelu meni kyllä niin penkin alle mun osalta Se neuvolan täti vaan varas mulle ensikäyntiajan ja kun en ois halunnu ottaa sitä vastaan, kysyi onko lapsi kuitenkin toivottu?? Menin niin puihin, etten osannu sit muutakuin ottaa sen ajan vastaan..Miten rasittavaa! Heti alkuunhan voit käydä niissä verikokeissa, niistähän näkee myös nouseeko normaalisti. Menisin varmaan kans yksityiselle, jos kunnallinen ei ottais tosissaan! Toivon niin paljon, että pieni on oikeassa paikassa ja kaikki menee vihdoin hyvin
Missä kävit yksityisellä ja kuinka nopeasti sait tuloksen? :)Mä kävin itse yksityisellä ottaa verikokeen, kun ei naikkarilla annettu lähetettä. Sanoivat että he yleensä uskovat testin tulokseen ja jos se on positiivinen niin se myös on...
Varhaisultra mullakin varattiin sitten 7+3 sinne naikkarille, jotta varmasti siellä näkyi jotain ja että oli kasvamassa oikeassa paikassa. Kävin toki yksityisellä viikkoa aikaisemmin kurkkimassa omaan pussiin..
Se puhelu meni kyllä niin penkin alle mun osalta Se neuvolan täti vaan varas mulle ensikäyntiajan ja kun en ois halunnu ottaa sitä vastaan, kysyi onko lapsi kuitenkin toivottu?? Menin niin puihin, etten osannu sit muutakuin ottaa sen ajan vastaan..
Tuntuu, että on niin herkillä tän asian kans, etten jaksa alkaa vaatimaan niitä verikokeita..
Missä kävit yksityisellä ja kuinka nopeasti sait tuloksen? :)
Eikös sullakin jo h-hetki kohta lähene? :)
Tänään soitettiinkin, et lääkäri oli määränny mulle sen hcg seurannan 48h välein, ens viikolla ma ja ke otetaan ne.. Jännittää pirusti vastaako arvot viikkoja ja tuplaantuuko, mut parempi mahdollisimman aikaisin saada tietää onko jokin vialla :)