Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, ovuloimattomuus on kyllä todella perseestä. Muistan hyvin, miten ahdistava oli joku lähemmäs 60 päivän ”kierto” keskenmenon jälkeen:shifty: Toivottavasti saat menkat alkamaan salainensydän!

Mä oon varovaisen positiivinen tästä kierrosta. Testasin nimittäin viivanpaikan/haamun pc:llä. Tänään on dpo 8-10. Mulla on kyllä noita enemmän ja vähemmän selviä haamuja/viivanpaikkoja on melkein joka kierrossa, mutta jotenkin tää näytti poikkeuksellisen selvältä:grin

Uuu mrs. R!!! Toivon todella et tärppää!!!

Minä ovuloinut viimeksi marraskuussa.... :/ Tää ovuloimattomuus todellakin on perseestä!

Mrs R, toivottavasti viiva vahvistuu :)

Kp 9 ja vieläkin menkat, mistä tuota riittääkin :( Ei ihme, jos rautavarastot on alhaalla.. mihin aikaan vuorokaudesta te raudansyöjät otatte tuon raudan? Alkuun näytti vatsa kestävän hyvin tuota Ferrodan rautavalmistetta, mutta nyt on vatsa ihan sekaisin :/

Mrs R, toivottavasti viiva vahvistuu :)

Kp 9 ja vieläkin menkat, mistä tuota riittääkin :( Ei ihme, jos rautavarastot on alhaalla.. mihin aikaan vuorokaudesta te raudansyöjät otatte tuon raudan? Alkuun näytti vatsa kestävän hyvin tuota Ferrodan rautavalmistetta, mutta nyt on vatsa ihan sekaisin :/
Mä otan kaks tablettia. Toisen heti aamulla, kun herään. Aamukahvit pitää sit vaan jättää myöhäisemmäksi, että rauta ehtii imeytyä, mut muuten se on hyvä, kun menee tyhjään vatsaan. Toisen otan yleensä töistä tullessa viiden kuuden aikaan. Sen kanssa yleensä syön, mutta pitää vaan katsoa, ettei mukana ole esim. maitotuotteita, jotka haittaisivat imeytymistä. Mulla on, ihme ja kumma, kyllä kestänyt vatsa oikein hyvin.

Tuntuu jotenkin turhalta roikkua täällä kun ei omassa kehossa tapahdu mitään.

Onko kellään kokemuksia first responcesta? Joskus vuosi sitten tein näitä ja jotain näytti päivän jälkeen kun oli kuivunut.. mutta tähän tuli nyt heti kastettua näkyviin hento viiva ja vahvistuu kuivuttuaan.

Ylempi eilen ja alempi tänään. Hmm.

ImageUploadedByVau Foorumi1526829202.447879.jpg

Tuntuu jotenkin turhalta roikkua täällä kun ei omassa kehossa tapahdu mitään.

Kyllä mä olen ihan varma että teidänkin vuoro tulee vielä!

Eikös sulla ole ne hoidot käynnissä ja apua tulossa? <3 mä olen menossa seuraavien kk jälkeen aukkariin. Viimeks ei voitu tehdä. Gyne sanoi että kyllä mekin vielä toinen vauva saadaan. Se toi pikkuisen lohtua, vaikka epätoivoiselta tää omakin tilanne tuntuu. Kaksi vuotta toisen yritystä ja yksi km. Tsemppiä <3

Onko kellään kokemuksia first responcesta? Joskus vuosi sitten tein näitä ja jotain näytti päivän jälkeen kun oli kuivunut.. mutta tähän tuli nyt heti kastettua näkyviin hento viiva ja vahvistuu kuivuttuaan.

Ylempi eilen ja alempi tänään. Hmm.

View attachment 69203
Mä käytin noita muutama kierto sitten, enkä saanut niihin mitään turhaa:) Tosi hyvältä näyttää! Mikä dpo sulla on?

Okei, toivotaan <3
Nyt on dpo7.

Ovispäivänä puuhasteltiin ja pari h sen jälkeen tuntu hassua pulputusta ja kuplintaa alavatsalla muutamien min ajan.. samaa muistelin tunteneeni kun esikoinen tärppäsi, joten nyt on tosiaan sormet ja varpaat ristissä <3

Mun mies sano aamulla, ettei nähnyt tossa kuvassa mitään, mutta myönsi nyt illalla sanoneensa niin siksi, etten ollut herättänyt häntä mennessäni tekemään testiä ja kerroin siitä vasta pari tuntia myöhemmin hänen herätessään:hilarious: En ole ihan varma, pitäisikö tässä itkeä vai nauraa. En ole koskaan aikaisemminkaan herättänyt häntä eikä mielessäkään käynyt, että hän olisi halunnut herätä klo 6.20 tihrustamaan turhan aikaisin tehtyä raskaustestiä:hilarious: Tässä vielä mustavalkoisena, josta jotain erottuu selkeämmin.
C5E6D5ED-E30A-4B3C-9706-40F5BE5BE756.jpeg

Kävin taas gynellä... ja nyt on villein suunnitelma ever!! Alan syömään... ehkäisypillereitä jotta raskautuisin!! :D :D
Ja taas mennään!
Pakko oli peukuttaa, kun kuulosti niin villiltä idealta:hilarious: Haluisitko avata mekanismia hiukan tarkemmin?o_O

Unicorn mää oon parissa kierrossa käyttänyt noita eikä oo näyttänyt mitään! Eli nyt näyttää todella lupaavalta <3 Pidän peukkuja!

Takaisin