Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua ei ole listalla. Vois lisätä Muska77, yritystä 6/2017, kkm, viiden toiveissa.

Tuo lista olisi muuten hyvä olla eka sivulla niin löytyis äkkiä.
 
Meikä on listoilla edelleen :woot:
Testailin vimmoissani taas tänä aamuna. 5 min kuluttua testiin tuli valkonen viivan paikka. Vai oliko sen valkosen oikealla puolella oleva haalean punainen sittenkin se viiva?!!?? Sitä tarkastelin joka suunnasta kunnes 15 min kohdalla ei enää näkynytkään mitään ja kuva jäi ottamatta :shifty:
Oireita ei ole mihinkään suuntaan, paitsi kellertävää vuotoa mikä enteilee menkkoja huomiselle. Vai sanoinko tätä samaa jo pari päivää sitte?:schocked028

tänään kp 27/24-29
 
Tyhjensin vessan roskista ja huomasin että 1.5vk sitten tehtyyn testiin on ilmestynyt 2 viivaa. Se toinen on tietenkin joku viivan paikka tms koska mulla on kuukautisetki mutta täytyypä vaan sanoa et terve mikä viivan paikka! Ihan plussaksi voisi luulla. Ärsyttävää kun ei voi oikein mihinkään testeihin luottaa. Kaikki antaa jotain hailuroita olematta plussa
 
Naksutiili on niiiiin samaa mieltä että nykypäivän testeihin tulee vaikka millasta viivaa vaikka menkat ois päällä. Mä oon luoton menettäny testeihin. Toisin ku pistetään vuosiakin takaperin niin testit oli luotettavia eikä antanu turhuuksia.
 
Arvatkaapa, mitä mulle nyt sit kävi testin kanssa! Tänä aamuna päätin tehdä luottamani rfsu:n testin ja yksinkertaisesti virtsasuihkusta. No, tämä testipä oli sitten jotenkin viallinen, koska väri ei lähtenyt nousemaan ollenkaan, vaikka testipää kastui ihan kunnolla:hilarious: Todettuani epäonnistumisen, kokeilin vielä huvikseni liottaa päätä hanavedessä ja hyvän tovin jouduin valuttamaan, ennen kuin mitään tapahtui ja väri lähti nousemaan. Tulos oli lopulta puhdas nega, yllättäen Helsingin vesijohtovesi ei ollut raskaana:hilarious::hilarious:

En siis tajua, miksi nää oudot testit vainoa mua. Eläessäni en ennen ole epäonnistunut raskaustestin tekemisessä (ja niitä olen kyllä jo ”muutaman” ehtinyt tehdä) ja nyt sitten viikon sisään olen saanut haamuplussan oletettavasti dpo 3 (olen tullut siihen tulokseen, että se johtui todennäköisesti liian suuresta virtsamäärästä) ja nyt sitten tämä totaalisen epäonnistunut testi. Eihän tässä voi kuin nauraa:hilarious:
 
Siksi niitä testejä ei saisi kaivella roskiksesta , kun voivat näyttää testiajan jälkeen mitä tahansa ”roskishaamuja” . Aika usein kuivana viivanpaikka tulee aina näkyviin testiin kuin testiin. Ja paketissakin lukee luotettavuusprosentit ja että on luotettava vain testiajalla :) Se, että menet kaivelemaan testiä viikon päästä roskiksesta ja siellä on viiva, ei tee testistä epäluotettavaa.. vaan olet yksinkertaisesti toiminut vastoin ohjeita ja siitä ei voi testiä tai valmistajaa syyttää ;)

Joissain testeissä se väritön viiva on vain se viiva (viivanpaikka), johon punaisen tai sinisen värin pitäisi kiinnittyä jos virtsassa hcg löytyy. Jos viivassa ei ole väriä -> nega.

Itsekin olen tässä vajaan 2v yrityksen aikana sortunut viivojen vääriin tulkintoihin ja roskishaamujen kaiveluihin sun muihin.. ja kun yhden kerran tikkuihin kunnon plussa tuli, niin ei siitä voinut erehtyä. Joten mä tiedän senkin puolen, kun niitä tikkuja kaivelee ja viivalasit näyttä viivoja joka suunnasta :) Nyt onneks oon oppinut olemaan tuijottamatta niitä liikaa ja olemaan kaivelematta roskista, koska siitä tulee vaan kamala ahdistus... ja ”ei näihin testeihin voi luottaa”- fiilis :(

Jotkut testit näyttää raskauden kiinnittymisenkin ja pienen pienen hipaisun, joten liian aikaisin testattu haamu ei välttämättä ole viallinen tai epäluotettava testi, vaan näyttää sen, että hedelmöittynyt munasolu on raapaissut limakalvoja ja näkyy yhdes testissä haaleana plussana, mutta ei siitä vahvistu kun ei raskauskaan jatku sitä raapaisua pidemmälle. Siksi suositellaankin, ettei testejä tehdä liian aikaisin, jotta pettymyksiltä säästyttäisi :) mutta, itsekin tykkkään testailla jo tosi aikaisin.. täytyy vaan muistaa että mitä vaan voi tapahtua :) ettei tule pettymyksiä. Kemialliset ja varhaiset km on niin yleisiä.

Mamintestien tikut näyttä jopa oviksen. Sen oon todistanut monesti :) en tiedä miten se on mahdollista, mutta niin vaan!

Liian tumma tai tuju virtsa ei positiivista testiä tee.. kyllä se tarttee aina sen hcg hormonin, jonka vasta-aine viivassa on... mutta todennäköisesti kyse on siitä, että silloin pissa värjää viivanpaikan tummaksi. En usko että se kuitenkaan sitä punaiseksi saa ? :)

Tsemppiä likat! <3 :)
 
Onko kellään kokemusta liukuvoiteiden haitoista raskautumiseen? Meillä käytössä RFSU Klick, jonka Ph on netin mukaan 5. Onko liian matala? Miten vaikuttaa?
 
Babakoors, ihan niinku olisin jossain nähnyt/lukenut, että perinteiset liukkarit heikentää siimahäntien uintia 10-15%... en tiedä, miten kriittistä. Mä tilasin meille Raskauskeijulta Pre-seediä, toinen hyvä Conceive plus. Jos näitä ei oo saatavilla, oon laittanut pikkusen Baby oilia, mutta mahdollisimman vähän. Paras liukkari on pitkä esileikki (how boring :) )
 
Onko kellään kokemusta liukuvoiteiden haitoista raskautumiseen? Meillä käytössä RFSU Klick, jonka Ph on netin mukaan 5. Onko liian matala? Miten vaikuttaa?

Ainakin tää on tuolla raskauskeijun siittiöystävällisten kategoriassa :) meillä kans käytössä!

Edit: eikun meillä onkin rfsu SENSE ME MAGIC .. siinä lukee että ”juuri oikea ph arvo”, mutta ei mainintaa mikä se sitten on :D mutta siis tuo klick on myös siellä siittiöystävällisissä liukuvoiteissa :) luulisi olevan siis hyvä sekin.
 
Muokattu viimeksi:
Mietin että olisko vaan helpompi tehä uus lista? Toki jos joku jaksaa nii voi tuota vanhaakin päivitellä. Menee vain aika kauan aikaa nii pääsisin helpommalla kun tekis uuden?
 
Kannatan ajatusta uudesta listasta, sen verran on porukkaa huvennut vuoden vaihteen jälkeen.


Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km 7/17, toinen haaveissa

Mrs R. Yritystä 7/17, km 10/17, esikoista toivotaan.
 
Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km 7/17, toinen haaveissa

Mrs R. Yritystä 7/17, km 10/17, esikoista toivotaan.

Alinah, yritystä 2/16. Toinen haaveissa.
 
Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km 7/17, toinen haaveissa

Mrs R. Yritystä 7/17, km 10/17, esikoista toivotaan.

Alinah, yritystä 2/16. Toinen haaveissa.

Kide-85, yritystä 9/16. toinen haaveissa.
 
Osaako kukaan kertoa mulle mitä ekalla käynnillä tapahtuu kun meillä on pariskuntaaika kysiin loppu kuusta.
Verikokeet minusta otettiin nyt kierron kp 4. Miehen simpat tutkittu 2015.
 
Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km 7/17, toinen haaveissa

Mrs R. Yritystä 7/17, km 10/17, esikoista toivotaan.

Alinah, yritystä 2/16. Toinen haaveissa.

Kide-85, yritystä 9/16. toinen haaveissa.

Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
 
Takaisin
Top