Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu pahoittelut menkoista <3 kierron pituus olisi siis 33pv sinulla, koska se 34 on sama kuin kp1 :)

Jaffa tsemppiä piinapäiville ja plussatuulia!! Testaa ihmeessä!!

Heidukka no höh :( kilppariasioista mä en tiedä mittää :D

Mä päätin kans vähentää herkkujen napsimista, mut en millään pysty kokonaan lopettamaan :D

Heidukka, sun tsh on ihan ok.Toi t4v pitäisi olla mielummin siinä viitteen yläkolmanneksessa.Mutta taitaa toi vielä viiterajoissa olla. Mulla tsh 0,85 ja t4v 15 viimeksi ja mun mielestä ne on ihan ok. Mietin ite silloin vaik et t4v ois saanu olla vähä korkeampi mut kaipa toi 15 ok. Oliko sulla se 12? Onks mitään vajaatoiminnan oiretta? Tsh pitäisi vauvaa yrittäessä olla mielellään alle 2,5 mutta mitä enemmän 2 alle menee niin hyvä.

Mietiskelin tässä että viime kuussa tunsin täysin selvästi kun ovis tapahtui ja munasolu/rakkula asia irtos :D ( vitsi osaan nää termit ) ja nyt ei ole muuta ku menkkamaista jomotusta molemmilla puolilla ei vihlaisua missään. Että jos testaisi viimeisellä ovis testillä niin jos se solu ei irtoakaan niin näkyykö se edelleen plussana ? Oon kuullu et jos on pcos niin joskus voi käydä niin et se solu ei tosiaan irtoakaan ja ovis testi näyttää siksi plussaa pitkään. Mullahan siis on toi pcos. Viime kierrossa tunsin sen vihlaisun ja sen jälkeen seuraavana päivänä jomotti samalle puolelle munasarjoja ja nyt ei mitään.

Jaffa, mäkin jännään sun puolesta! Heti sit testikuvaa. Me mennään miuten melkein samoilla kpilla, mulla 28, mutta ihan eri vaiheissa kun mä edelleen tikutan ovista. Jänniä nää naisen systeemit.

Lume, mun käsittääkseni ovistesti bongaa lh-huipun, jonka on tarkoitus irrottaa munasolu. Jos ei irtoakaan niin oon ymmärtänyt, että voi käydä juuri noin, että ovistesti näyttää plussaa myöhemminkin eli ilmeisesti kroppa koittaa irrottaa sitä munasolua uudelleen. Mutta toivottavasti joku enemmän asiasta tietävä vastaa paremmin, en oo tästä ihan varma.

Heidukka, sun tsh on ihan ok.Toi t4v pitäisi olla mielummin siinä viitteen yläkolmanneksessa.Mutta taitaa toi vielä viiterajoissa olla. Mulla tsh 0,85 ja t4v 15 viimeksi ja mun mielestä ne on ihan ok. Mietin ite silloin vaik et t4v ois saanu olla vähä korkeampi mut kaipa toi 15 ok. Oliko sulla se 12? Onks mitään vajaatoiminnan oiretta? Tsh pitäisi vauvaa yrittäessä olla mielellään alle 2,5 mutta mitä enemmän 2 alle menee niin hyvä.

Kiitos vastauksesta :) selvensi vähän jo asiaa!
T4v oli 11.9. Onhan nuita oireita mm. Kuukautishäiriöt (tällä hetkellä kp95), väsymys ja hiusten lähtöä. Suvussa kans vajista.

Heitsu pahoittelut menkoista <3 kierron pituus olisi siis 33pv sinulla, koska se 34 on sama kuin kp1 :)

Jaffa tsemppiä piinapäiville ja plussatuulia!! Testaa ihmeessä!!

Heidukka no höh :( kilppariasioista mä en tiedä mittää :D

Mä päätin kans vähentää herkkujen napsimista, mut en millään pysty kokonaan lopettamaan :D

Kiitos

Heidukka,moni saa lääkityksestä avun vaikka arvot viitteissä jos oireet on selkeät.Ja onhan sulla selkeät oireet..Tsemiä [emoji4]

Lume,juuri noin.Mulla viime kierto (43päivää) oli juuri tuollainen,että o+ tuli kolme kertaa viikon välein ja sit ultrassa kp29 todettiin että ei ole ovulaatiota ollut.Teroluteja napaan 12 päivää ja menkat alko toisena päivänä niiden lopettamisen jälkeen. Mulla ei pco:ta ole mutta sehän voi noita aiheuttaa. Mulla syy oli follikkelikysta.

Lume,juuri noin.Mulla viime kierto (43päivää) oli juuri tuollainen,että o+ tuli kolme kertaa viikon välein ja sit ultrassa kp29 todettiin että ei ole ovulaatiota ollut.Teroluteja napaan 12 päivää ja menkat alko toisena päivänä niiden lopettamisen jälkeen. Mulla ei pco:ta ole mutta sehän voi noita aiheuttaa. Mulla syy oli follikkelikysta.

Voi ei :/ mutta onneksi se syy löytyi :) mulla on nyt toisen kerran todella kovat ovis kivut ja toivon että se munasolu sieltä irtoaisi. Paniikissa tein juuri uuden ovistestin vaikka tähän aikaan sitä ei pitäisi enää edes tehdä mutta pakko nähdä se viiva onko se vieläkin vahva vai ei.

Ja testihän näyttää tältä. Jotenkin nyt tuntuu et se munasolu ei irtoa ollenkaan :(
ImageUploadedByVau Foorumi1490307183.088399.jpg

Mitä vitamiineja ja poppakonsteja täällä käytetään?Ite olen kokeillut greippimehu jutut hampaat sanoi ei ja ei tehoa minulle.Royal jellyä kokeiltu ovis ja menkka kivut kovat sain ei tehoa niistä.Nykyään käytän D-vitamiinia,foolihappoa ja sinkkiä missä on c-vitamiinia ja ruusunmarja uutettetta.Ja aktin jälkeen seinälle jalat 20min.

Noniin testi tehty ja negahan se oli.. :( en usko että tuosta muuttuu, nyt vaan ootellaan tätiä kylään.

Ois ollut ihana plussata tästä kierrosta niin olis ollu LA samaan aikaan kun esikoinen syntyi :)

Jaffa yk1 kp28/? Dpo10

Liitteet

• 1490335363724.jpg
    1490335363724.jpg
    137.8 KB · Katsottu: 192
Lume, se on ihan normaalia, että pari päivää testissä pari viivaa. Mulla ollut kolmekin. Riipouu paljon myös testin herkkyydestä. Toisen testin näytteessä mulle kolme päivää positiivista, näytti toinen vaan keskimmäisenä aamuna. :)

Huhhuh kun on paljon taas muutamassa päivässä tullut juttua. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti eri vaiheisiin kiertoa :)

On. Ovistestailu täällä jatkuu. Edellispäivänä alkoi taas pikkuhiljaa tummumaan viiva. Nyt odottelen josko tässä vkl aikana tulis se o+ :) toivoisin että tänään tulisi, olis tallettelujen kannalta paras koska vkl on yleensä se helpoin aika talletteluihin.

Kp 22, yk 3

Jaffa93, pahoittelut :( mutta eihän sitä tiiä jos teet Vaapukat<3 ;) toivotaan ! Tsemppiä!

Sydänkäpynen, täälläkin oviksen metsästys menossa. Vklp meilläkin paras aika talletteluihin :) mieskin enemmän kotona ja ei väsytä niin paljoa ;P

Kp14/28

Takaisin