Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voii, täällä on plussanneita! Oon reissussa perheen kanssa enkä oo käyny kun ohimennen jotain puolihuolimattomasti lukemassa. Ihanaa! Onnea, Aneska, Silja, Pätkis ja oliko vielä joku muu :smiley-bounce013 Enköhän minäkin ja me kaikki vielä siis kun muutkin! :Heartbigred

Sympatiaa tädin kohdanneille ja negailijoille ja epätoivon tunteita kokeville..!

Täällä kp 19/27-29 dpo 7 ja pyrkimys olla stressailematta turhia :grin

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
MayDay88, esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Pätkis85, yritystä 7/15, kolmas toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Ellikki85, esikoinen 9/16 toinen toiveissa, yritys alkaa kun kierto palautuu
Mursumauu, yritystä 05/15, esikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Cho, yritystä 12/16, kolmas toiveissa
Pau91, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Vaapukka_, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
Vulpix, yritystä 12/16, toinen toiveissa
MW2B, esikoispoika 6/15, toisen yritystä 1/17
Terhus, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Bluebelle, yritystä 12/16, esikoinen toiveissa
Unicorn17, tjottailua 8/16 yritys1/17, toinen toiveissa
Sara80, yritystä 1/16, toinen toiveissa
Silky, yritystä 12/16, toinen haaveissa
Eetuha, yritystä 4/15, km 10/16, kolmas haaveissa
Aneska, tjot 2/17, toinen

PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)
Helmiäinen90 la 3.10 (?)
Miitu la 6.10 (?)
Isintyttö la 10.10 (?)
Pätkis la 10/2017
Aneska la 10/2017

Hui kun meitä yrittäjiä on paljon! Plussanneita olis kiva saada lisää!:) itsekin voisin siihen joukkoon jo erittäin mielelläni liittyä!:shy:

Ihania uutisia täällä kuinka moni jo plussannut :love7 itse olin tuolla raskaaksi2016 ryhmässä, nyt vko 18+3 menossa.
Seuraan aktiivisesti tätäkin ryhmää edelleen :wink

Mites vanhat tutut onko tietoon miten se mintukan tilanne eteni sitten kun lapsi syntyikin elossa!?? Kovasti jäänyt mieleen pyörimään:oops:

Entä Babe... Mikä tilanne nyt!? :)

Ihanaa!! Paljon plussia! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Onnea teille!

Pahoittelut tädeille, seuraava kierto olkoon plussa :wink

Mulla siis kp 11 ja ovistestit ollut eilen ja tänää siis melkein valkosia negoja, ei edes sitä hailuraa?!?!?!? Miksi, onks tää normaalia? Ku kp 8 se hailura tuli.. onko mahollista että ovis ois menny ohi? Tänää kuitenki kirkas ja venyvä kananmunalima alko tulla että että..

Tänää ollu jotenki hirveen raskas päivä, haikee ja sellanen turhautunu. Niin kovasti haluaisin olla raskaana, pallomahaisena ja pallonilkkaisena ja sitten saada vauvan syliin. Kauhee ikävä tuli synnytystäki, esikosta jäi niin hyvät fiilikset ku kaikki suju hyvin. Ja ostella vauvalle kaikkea ja suunnitella elämää siltä osin. :sad001
Jotenki jo valmiiks sellanen olo että "valmistaudu pettymää, ei tääkää kierto nappaa kummiskaan"

Nooh, perjantaina sitten alkaa terolutit. Suunnittelin ottavani illalla mahdollisten sivuoireiden takia, saahan niin tehdä?o_O

Heippa! Täällä kuumeillaan myös josko saatais vielä vauva vuodelle 2017 :) Esikoinen meiltä löytyy 12/15 joka tärppäsi yk4 .

Oonkin jo kirjoitellut muutamasti tuonne Toinen haaveissa ketjuun mut ajattelin nyt tännekkin.

Lopetin siis minipillerit (desogestrel) 29.01. ja luultavasti bongasin oviksen 8.2. , oli melko selvät limat :wink:hilarious: ehkä?
Jos siis ovulaatio oli tuolloin niin nyt olisi Dpo 12 ja aamulla tehty testi näytti negaa.

Onko täällä muita entisiä minipillerin syöjiä? tuliko kuukautiset heti lopetettua vai vasta josksu myöhemmin? toivon että viikonloppuna tulisi täti kylään että vois alkaa seuraamaan kiertoa ja yrittämään ihan tosissaan :)

JA onnea plussaneille <3 <3

Ihanaa, onnea myös Pätkis! :Heartpink

Jaffa93, mä söin minipiereitä ennen esikoista ja heti lopettamisen jälkeen kierto säännöllinen ja sääbnöllisenä pysyi kunnes tärppäsi (tais olla yk5). :)

Täällä piinapäivät edelleen piinaa. Dpo8, kp 25/28-31. Ei mitään oireita. :/ Tosin esikoisestakin muistelisin, että ainut oire, eli rintojen ihan lievä arkuus, alkoi vasta sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa..Seuraavana päivänä plussasin. Nyt jotenkin tosi pessimisti olo, että olisi tärpännyt.. Mutta toisaalta myös vielä ihan positiivisissa meiningeissä oon valmis siirtymään seuraavaankin kiertoon vaikka toki plussa olisi enemmän kuin tervetullut. :)

Nooh, perjantaina sitten alkaa terolutit. Suunnittelin ottavani illalla mahdollisten sivuoireiden takia, saahan niin tehdä?o_O

Mä otan iltasin kans. Mulle tulee vähän huono olo hetken päästä pillerin ottamisesta niin parempi ottaa ku pääsee heti sitte unten maille.

Mäkin oon tuolla tokan haaveilijoissa jo esittäytyny mutta liityn nyt tännekin mukaan :) Esikoinen 8/15 ja nyt virallinen yk1. Tylsä vaihe menossa kun ovulaatiota odottelen ja oletan sen tulevan n.kp20 tienoilla eli vasta ens viikon lopulla! mulla aina ollut kierto n.35 päivää.

Ja mäkin söin minejä, lopetin tammikuussa ja ekat menkat tuli kahen päivän päästä siitä.

Ovulaatiotestit odottelee muakin tuolla yöpöydän laatikossa, tosin taapero niitä onnistuu aina välillä levittelemään :D

Plussia kaikille!!

Paljon onnea plussanneille ja tervetuloa uusille. :)

Täällä on piina päivät meneillään. Huomenna pitäisi ehkä tädin tulla jos kierto on 28 päivää. Pahemmin ei oo viel oloja vaan. (Pientä turvotusta, maha kipua ja suun kuivumista.) Et saa nähdä tuleeko viel huomenna vai onko kierto pidempi.

Jos oli seksiä la iltana ja ovulaatio tänä aamuna niin elääkö siittiöt sieltä asti?Lämmittelen kyllä miestä vielä tänään mut en ole varma jaksaako se enää [emoji21] Eli 1,5 vrk tulisi tuossa seksin ja ovulaation väliin?Onko se liikaa? Vitsi,ei pitäisi aloitella niin aikaisin tallettelemaan niin olisi intoa vielä tässä vaiheessa [emoji1]

Kyllä kai heikkolaatuisempienkin siittiöiden pitäisi elää se 2vrk. :) Siksi kehoitetaankin tallettelemaan parin päivän välein. :)

Silky niin olen lukenut [emoji4] Ja miehen simpat pitäisi olla ihan kunnossa. Jotenkin haluaa vaan aina tehdä kaikkensa ja maksimoida mahdollisuudet [emoji23]Siispä,tehtävä suoritettu ja mies kellistetty [emoji16] Ja kaksi kiertoa greippimehua ja sen huomaa!Ei oo tällasia limoja ollut ikinä [emoji23]

Ja ihania plussauutisia täällä!Onnea plussanneille [emoji7]

Hmm.. Sunnuntaina oli tuhrua ja olin ihan varma et alko menkat mut ei oo vieläkään ollu ku iha pientä ja ei ees joka kerta ku pyyhkii. Kp27/24-27 menossa. Uskaltaisko viel toivoo...:confused5

Oiii, onnea plussanneille! <3 Ja pahoittelut neganneille. :(

JanieL, ollaan samoilla kiertopäivillä! :) Minä päivänä sinulla ovulaatio yleensä on? Vai pystyykö sanomaan.. Kananmunalima on kyllä lupaava merkki! En kauheasti huolestuisi noista ovutesteistä, hormonien määrähän riippuu pissan laimeudesta (väkevyydestä? Vahvuudesta? Mikä tähän on oikea sana? :woot: ), vuorokaudenajastakin kai ja vaikka mistä, niin testit eivät ole kunnolla vertailtavissa toisiinsa. Ja niissä testeissäkin on keskenänsä eroja, samanmerkkisilläkin. Eiköhän se ovuplussa pamahda lähipäivinä. :)

Itselläkään ei vielä ovutestiin plussaa, mutta miullakin tuota kananmunalimaa eilisestä lähtien ja nyt käyneet nännitkin vähän aristamaan. Ehkä kohta...

Onnea kaikille plussanneille - ihana kuulla noita uutisia <3

Täällä iski yöllä virtsatietulehdus, ihan älyttömän kipeetä käydä vessassa! Onneksi oli kotona lääkettä varalle ja nyt muutaman tunnin jälkeen jo oli helpottunut. Pyyhkiessä tuli paperiin hailakan hailakkaa vaaleanpunaista vuotoa, voiko tulehdus sellaista aiheuttaa? On ollut vti aiemminkin mutta en muista että olisi ollut mitään vuotoa. Kunpa ei vaan tämä kierto vielä olisi menetetty.

Dpo 3.

Sara80 mulla ainakin virtsiksessä on joskus tullu verta, mut niinkun virtsaputkesta :o mut olikos se niin että jo dpo 3 voi kiinnittyminen tapahtua? :p

Sara80 mulla ainakin virtsiksessä on joskus tullu verta, mut niinkun virtsaputkesta :eek: mut olikos se niin että jo dpo 3 voi kiinnittyminen tapahtua? :p

Vaikea sanoa tuliko se virtsaputkesta tai mistä, mutta toisella kertaa kun kävin niin ei enää tullut mitään. Joskus mulla on alkanut pientä tiputtelua tulla jo tosi aikasessa vaiheessa ja sitä en nyt tähän haluaisi, koska silloin on koko kierto menetetty :smiley-angry017

Jaffa93, munasolulla menee viitisen päivää matkata kohtuun, jossa se vielä tuumailee muutaman päivän ennen kuin kiinnittyy jos kiinnittyy. Ja kiinnittyminenkin kestänee jonkin aikaa. En tiedä sitten, onko tässä kuinka paljon heittoa syistä x tai y suuntaan tai toiseen :happy: Mutta kolmessa päivässä ei kyllä, munasolu ei ehdi jakautua oikeaan malliinsa niin lyhyessä ajassa.

Jaffa93, munasolulla menee viitisen päivää matkata kohtuun, jossa se vielä tuumailee muutaman päivän ennen kuin kiinnittyy jos kiinnittyy. Ja kiinnittyminenkin kestänee jonkin aikaa. En tiedä sitten, onko tässä kuinka paljon heittoa syistä x tai y suuntaan tai toiseen :happy: Mutta kolmessa päivässä ei kyllä, munasolu ei ehdi jakautua oikeaan malliinsa niin lyhyessä ajassa.

Niin näköjään olikin! Kiitti korjauksesta! :) :D se olikin et alkion matka kestää sen 3-5 päivää ja sit vasta kiinnittyy 5-8 päivän päästä!

Takaisin