Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minun mielestäkin on ehkä turha odotella sitä "täydellistä" hetkeä, kun täydellisemmälläkin hetkellä voi tapahtua ihan mitä tahansa, sairastuminen, irtisanomiset yms. Ei elämää oikein voi sillä tavalla suunnitella tarkoin, vaikka toki jokainen haluaisi ja että ne palat vain loksahtelisivat paikoilleen.

Meillä ei taloudellisesti ajatellen ole paras mahdollinen tilanne perheelle, eikä edes toiselle lapselle mutta silti me hänelle lupa annettiin tulla ja niin hän tulee. <3 Vastuuttomia ei olla että kyllä siis perusasiat on rahallisesti ok, pärjäämme. Mutta oman kodin ostoa ym täytyy nyt vain sitten siirtää koska aion olla lasten kanssa mahdollisimman pitkään kotona.
Elämä on muokkautunut nyt sen mukaan mitä tilanne vaatii ja se on ok. :)

Täydellistä hetkeä ei taida ollakaan.Mutta samaa mieltä Elisabethin kanssa siitä,että parisuhdetta pelastamaan tai aivan toivottomaan taloustilanteeseen ei lasta kannata yrittää. Totta että aina voi käydä mitä vaan ja siten turha pelata sitä täydellistä aikaa. Vauvakuume on niin vahva tunne,että vaikea sitä vastaan on taistella ja esim rahallisesti Suomessa onneksi lapsiperhe saa tukia.

Meillä on nyt hyvä hetki,nuoremmat lapset kivassa iässä,rahatilanne kunnossa,vakituiset työt vakaalla alalla,oma koti ja tilaa kolmannelle ja tukiverkkoa löytyy.Enää puuttuu se plussa [emoji20] Voikun se nyt tulisi! Ja samaa toivon meille kaikille ihan elämäntilanteesta riippumatta!

kata, Juu ei mitään parisuhdetta pelastamaan! Ei missään nimessä.., tästä olen samaa mieltä. Ja toivottavasti kukaan ei näin toimikaan. Kyllä ennen lapsia täytyy parisuhteessa olla asiat kunnossa. Jos nyt sattuisikin ettei olisi niin tehdä asioille tällöin jotain, eikä olettaa että tuleva lapsi ne jotenkin korjaisi. Se ei ole hänen tehtävä.

Onnea sinso!
Pahoittelut tädin kohdanneille <3

Tylsää aikaa elellään, tosin näkyy täti pakkailevan kamojaan jo, puoltoista päivää vuosi ja sit on pärjännyt jo pelkällä pikkuhousun suojalla :O yleensä saa rätti pöksyssä painella ainaki viis päivää.

Oliko sulla Silky muita tulehduksen oireita kuin nämä? Se itselläkin ollut mielessä, pitäisiköhän käydä tarkistuttamassa tilanne..
Muut oireet alkoi vasta seuraavassa kierrossa. :O Ja vasta sitten hakeuduin gynelle. Hänen mukaansa luultavasti mun kroppa oli yrittänyt tulla raskaaksi, mutta oli epäonnistunut ja kääntänyt tulehdukseksi. :O

Meillä vaihteeksi miehen kanssa pieni riita kun ei oo puuhailtu makkarin puolella hetkeen, eikä mua edes huvita tällä hetkellä koska menkat.. Mutta viimeksi varmaan 1,5vko sitten touhuttu tai 2. Ei tässä enään edes muista, mutta ehkä halut taas jossai kohtaa löytää paikan päälle kun täti kurvaa pois..

Alinah Kp3

RouvaKettunen, miten paljon inssistä pitää pulittaa? Mekin sovittiin miehen kanssa ettei lähdetä mihinkään hoitoihin ellei näillä keinoilla tule, mutta.... Välillä silti miettii jos kuitenkin.. Meillä molemmilla lapsia ennestään eli menisi sitten yksityisen puolella.

Dpo 1 Kp 14/28

Alinah tiedän tunteen kun riitaa tulee kyseisestä asiasta, sit monesti sitä sortuu antamaan vaikka ei itellä haluja koskaan kun ei vaan jaksa riidellä. Menkkoja aikaa oon käyttänyt suihkussa pupuilua, mut itteeni on aina ällöttäny menkkoja aikana puuhailu joten oon pyrkinyt sitä välttämään. Kyllä ne halut sieltä taas löytyy kun kierto käynnistyy kunnolla :)

Meillä vaihteeksi miehen kanssa pieni riita kun ei oo puuhailtu makkarin puolella hetkeen, eikä mua edes huvita tällä hetkellä koska menkat.. Mutta viimeksi varmaan 1,5vko sitten touhuttu tai 2. Ei tässä enään edes muista, mutta ehkä halut taas jossai kohtaa löytää paikan päälle kun täti kurvaa pois..

Alinah Kp3

Mikähän siinä on, että kun on menkat niin miehiä huvittais makkarissa touhuilla? :D Mekin eilen touhuiltiin yli 2viikon jälkeen ja siinä välissä oli menkat ja tietty mies silloin olisi halunnut jtn.

Oon Silkyn kanssa samoilla linjoilla. Ei sitä taida täydellistä hetkeä ollakaan. Mutta että kun meilläkään tää lasten saaminen ei oo mitenkään helppoo ollu, ni uskon siihen että ne suodaan sillonkun on tarkotettu :)

Ja nimenomaan, lasta ei kannata kuitenkaan hankkia parisuhdetta pelastamaan. Sitä se ei varmastikaan tee.

Meillä on kans siitä hyvä tilanne että molemmat ollaan vakityössä ja toimeentulo taattu, on hyvä talo ja pärjätään rahallisesti. Tukiverkostoa löytyy, mikäli sitä tarvitsee.

Toista lasta toivotaan pienellä ikäerolla että olisi ykköselle seuraa, eikä ikäero olisi hirmu suuri. Samat vaunut ja istuimet yms voi käyttää uudelleen jne. Ei oo tilaa kovin kauaa säilytelläkään, joten jos useampi vuosi vierähtää niin olis kyllä myytävä pois ja ostettava taas uudet kun ajankohtaista. Ja nuokin turvahommelit yms suosituksetkin kun taitaa muuttua niin usein ja kaukaloilla ja istuimilla omat käyttöaikansa. Ja sitäpaitsi, Tykkään olla kotona, eikä mulla vielä oo mikään kiire takas töihinkään ;)

Meillä ei mies ees suostuisi pupuilemaan menkkojen aikaan. :D Joskus kerran pupuiltiin suihkussa, mutta en kyllä muutoin siitä tykkäis itekään.. Mutta oon kyllä huomannut että jotenkin vaan yleensä miestä haluttais eniten just sillon kun on menkat - ja sitte kun ei voi :D plääh! Meillä minä oon yleensä se aktiivisempi osapuoli, niin joskus harmittaa kun ainoat alotteet tulis just sillon x)

Muttamutta, täällä bongaillaan ovista ja tikut loppuu kohta. Laskennallisesti pitäs olla huomenna ja kolme tikkua jäljellä. Illalla testaan vielä tänään ja sit kahdesti huomenna. Kunnon ovislimat on kyllä jo ja tänään tarkoitus kellistää taas tuo mies ;) mutta mietin että pitäskö kipasta prismasta niitä lisää.. ei menis ohi ja sais kerranki sen O:n tikkuun! Hmm. Vai luottasko siihen että tulee taas täsmällisesti? Tai mistäs mä tiedän :D arvailen.

Samaa mieltä olen monien kanssa, että ei ole oikeaa aikaa tehdä lapsia, täydellistä hetkeä saa tosiaan monesti odottaa.:)

Unicorn, onko sulla minkä merkin ovistestit käytössä?
Mulla ne raskauskeijun liuskat, tänään lähes yhtä haalee viiva kuin eilenkin. Ei kyllä vielä kunnon limojakaan, että jospa sen kunnon viivan vielä muutaman päivän päästä saan.:)

Kummallista..eilen oli valtavat menkkapolttelut mahassa ja tuli tuhrua. Tänään ei mitään! Raastavaa..

Me oltais haluttu toinen pienellä ikäerolla, mutta ei se nyt mennyt ihan niin. Esikoinen tärppäsi 2 vuoden jälkeen, eikä tajuttu vuoden kohdalla lähteä tarkempiin tutkimuksiin. Ajateltiin että jos tämä kakkonen vaikka tärppäisikin helpommin, mutta ei näytä siltä.

Mä oon vähän katkera kun vähän väliä kuulen kaveripiirissä tai pojan lasketunajan ryhmissä raskausuutisista..

Varmaan oikeesti tekis nyt hyvää pieni SOME tauko..

alinah, Ymmärrän nuo fiiliksesi. Mä olin katkera kun en päässyt yrittämään kun kierto ei vaan käynnistynyt, vaikka toiveissa oli pienellä ikäerolla. Se toive oli niin kova, että vaikka olikin iloinen toki muiden plussista, jossain sydämessä se aina sattui. Sitten kuitenkin jokin ihme tapahtui. ♡ Jospa teillekin se ihme suotaisiin!

Some tauko voi tehdä hyvää! :)

Takaisin