Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein elämäni ekan ovistestin!! nyt vaan odotellaan että tummuu :) kp14 (olin varma ettei vielä siinä näkyis mitään kun mul on niin pitkät kierrot mutta yllätti mukavasti)

Liitteet

• kp14.jpg
    kp14.jpg
    548 KB · Katsottu: 169
Mistä mä löytäisin sen kuvan, missä oli et mitä hormoneja erittyy missäkin kierron vaiheissa? Viitaten siihen, ku kaverillaki tais r.testi raegoida ovikseen ku haamua antoi useempana päivä (ovistesti tuolloin vahva), nyt taas negaa ja ovistestikin haalenee..

Oiii, onnea plussanneille! <3 Ja pahoittelut neganneille. :(

JanieL, ollaan samoilla kiertopäivillä! :) Minä päivänä sinulla ovulaatio yleensä on? Vai pystyykö sanomaan.. Kananmunalima on kyllä lupaava merkki! En kauheasti huolestuisi noista ovutesteistä, hormonien määrähän riippuu pissan laimeudesta (väkevyydestä? Vahvuudesta? Mikä tähän on oikea sana? :woot: ), vuorokaudenajastakin kai ja vaikka mistä, niin testit eivät ole kunnolla vertailtavissa toisiinsa. Ja niissä testeissäkin on keskenänsä eroja, samanmerkkisilläkin. Eiköhän se ovuplussa pamahda lähipäivinä. :)

Itselläkään ei vielä ovutestiin plussaa, mutta miullakin tuota kananmunalimaa eilisestä lähtien ja nyt käyneet nännitkin vähän aristamaan. Ehkä kohta...

Mä en oikeestaan oo silleen merkkaillut, että milloin se on ollut, mulla vähän epäsäännöllinen kierto mut limoista oon aina vähän uumoillu sitä.

Ärsyttää ku tallettelut meni eilen hyvän yrityksen puolelle, mä nukahdin heti sen jälkeen kun tein alotteen. TÄNÄÄN SITTEN VAIKKA UNESSA :hilarious:

Onnea Pätkis ja Onnea Aneska , jos en oo muistanut onnitella. Eilisen jälkeen tullu kamala kasa viestejä! Huh! Ihanaa silti.

Emmielle ja muille tsemppiä piinapäiviin!

JanieL, mulla vähän sama. Kp8:sta kp11:sta oli hailuraa ja sit hävis. Kp14 aamulla hailura ja testit loppu. Prkl. Aluks en tikuttanu kun kerran päivässä ja pari pvä oletetusta oviksesta kahdesti, mutta en bongannut. Plääh. Nyt talleteltu eilen ja tänään äsken uudelleen. [emoji56]

Ovulaationmetsästäjille onnea ja iloisia talletuksia ;)

Kata, mäkin huomasin jo tässä kierrossa että kyllä toi greippimehu limoihin vaikuttaa! ;D

Wonderwall, ootko testannut? :) testaatko? Voisi olla kiinnittymistä tuo tuhru jos ei enemmän ole tullut.

Sara, mulla tuli virtsis kun plussasin ja samaan syssyyn vielä hiiva. Verta voi tulla molemmissa, mutta niin voi kiinnittyessäkin ;) Lupaavalta kuulostaa, vaikka ikäviä vaivoja ovatkin. Sympatiat sinne <3

Mw2b, ihana taas toi "siellä se vielä hetken tuumailee". Hihihih. Voin vaan kuvitella sen kattelevan kohdun limakalvoa kun asuntoesittelyä ja tuumailemassa että mihinkähän seinämään kiinnittyis . Hihi. Ihana! <3

Unicorn kp15/28, oletetusti tuntemuksien mukaan dpo1

Vau kirahvi, mä en saanut edes tollasia viivoja! Toivotan onnea bongailuun, sieltä se tulee :)

JanieL, tsemppiä alotteen tekoon. Mulla välillä samaa ongelmaa. Nyt on otettu se taktiikka käyttöön että heti kun esikko menee päiväunille ni hypätään sänkyyn tai sohvan nurkkaan :D hahah !

Onnea plussanneille!

Täällä kp 44 ja mitään ei tapahdu vieläkään. Toivo vähän herää kun menkkajomotkin meni pois. Mutta on ne ihan ilman jomojakin joskus alkaneet, että ei uskalla vielä ihan heittäytyä haaveilemaan, että tärppi olis käyny. Odotellaan.. ehkä joskus loppuviikosta/viimeistään ma testaan, jos tätiä ei ole näkynyt siihen mennessä.

Nyt tulee vaan omaa napaa pahoittelut siitä!

Tadaaaaaa!

d24c03000429fe973a842b3848e4191f

Tänään tuli digiin vihdoin o-plussa ja onhan tossa digin tikussa testiviiva selkeesti kontrolliviivaa vahvempi. Onestep näyttää vielä vähän vaaleammalta kuin kontrolliviiva mutta aika lähelle sama.. ainakin mun silmiin. Voi olla että teen vielä uuden Onestepin myöhemmin, katson tummuuko tuosta vielä. Kunhan mies tulee töistä niin kellistän sen! :)

Kp 26/?? Yk 2

Mullakin vti:n aikaan tullut vähän verta. Onneksi ei ole enää vuosiin ollut, oli ihan kamalaa kun oli vti, meinasin pyörtyä kipuun joskus yöllä:arghh:

Vulpix, pidän sulle peukkuja että ois tärpännyt:)

Jee sydänkäpynen!:)

Häh, mä tein äsken o-testin. Ekat kolme testiä näyttäny tosi haaleeta viivaa ja nyt ei näy mitään. :eek: Mitä tästä nyt pitää aatella, vieläkö se voi lähteä uudestaan tummumaan tai jotain? Tänään kp13. Limojakaan ei ole, ei kai se ovis menny jo? En taas ymmärrä.:D ei se varmaan vielä ole ollut, tuskin näin aikaisin kun kierrot yleensä noin 28 päivää, vaan mistäs sen tietää. On tämä vaikeeta. Aattelin että tänään saisin jo vahvemman viivan mut ei.:/

Tuli mieleen et kun otin greippimehun käyttöön mutta en pysty juomaan sitä kun mulla aukee suunpielet välittömästi niin onkos verigreippimehu käypä ajamaan saman asian? :o kun sitä pystyn juomaan

Jemna mulla tuli alkukierrosta melko tumma viiva ovistestiin ja sitten haaleni haaleeks, kunnes sitten nyt toissapäivänä lähti taas tummentumaan... eli kyllä se vielä voi tummentua :) tsemppiä oviksen metsästykseen!

Kirahvi, mun käsittääkseni verigreippimehu ajaa saman asian :)

Sydänkäpynen, okei, kiitos tiedosta!:) ja kiitos tsempeistä, jospa se sieltä löytyy. Vasta kuitenkin kp13.:) ja viimeksi oli ovis oireista päätellen vasta kp15.:)

Kirahvi, minunkin mielestä verigreippi ajaa saman asian. Itsekin sitä juonu nyt tän kierron pelkästään. En osaa vielä sanoa onko ollut samanlaista vaikutusta kuin pelkällä normigreipillä. :) aikaisemmin oon juonu sekaisin molempia mehuja.:D

Täällä kans yksi yrittäjä! Toiseen ketjuun olenkin jo kommentoinut.
Yk2 menossa dpo8. Jänskättää! Viime vuonna oli yksi km. Nyt jänskättää että koska plussa tulee ja jos tulee niin pysyykö matkassa:(

Huh huh mikä päivä. vt-infektio vaan paheni aamupäivällä ja päädyin työterveyteen. Pissanäyte muistutti enemmän verinäytettä, oli sen verran punaista. Ei saanut edes viljelyä tehtyä kun liikaa verta.. selvyyttä ei saatu vieläkään. Hailurat aamulla paperissa oli siis virtsaputkesta, onneksi. Vielä on toivoa tämä kierron suhteen :)

Oviksista, mulla on kierto ollut kutakuinkin se 28 päivää aina, mutta silti ovis on saattanut tulla jo kp11 tai vasta kp16. Eli toivoa on teille jotka sitä olitte fundeeranneet :)

Dpo 3 Kp 16/28

Muokattu viimeksi:
Mä oon sekottanut greippimehua verigreipin kanssa ja sit sitä löytyy valmiinakin sellasta sekotusta. Välillä laittanut sekasin appelsiinimehua ja greippimehua. Mut nyt jo suu tottunut ja helpointa on vetää suoraan purkistaa silleen ettei osa kielen etuosaan - vaan takaosaan. Ei oo niin pahaa :D hahaha!

Tervetuloa ja Tsemppiä qwertyy piinapäiviin. Toivotaan että nyt onnistaa ja pikkuinen pysyy matkassa. <3

Outs Sara. Toivottavasti saat helpotusta vti. Kuulostaa tosi tuskalliselta ja hurjalta. Huih! "Onneks" veri oli vaan virtsaputkesta. Jos niin voi siis sanoa :P Tsemppiä piinapäiviin!

On: jomoa on alavatsa täynnä ja nopeet liikkeet repäisee. Limojakin on, ehkä sitä eggistä jos hyvin osaan arvioida.

Millonkas sitä punaviiniä pitikään alkaa lipittämään? :)

Kyllä se vaan niin on et menkat alko. Mut jos jotain positiivista niin aurinko paistaa, ja aion kyl ottaa viikonloppuna lasin viiniä kun alkaa loma :) Mies jaksaa myös aina vaan tsempata <3

Tein äsken tyyli puhtaan nega raskaustestin. Eli tätiä odotellaan. Mul on kyl hormonit ihan sekaisin. Tein eilen huvikseen ovis testin joka näytti sitten yllätykseksi kahta viivaa. Testi viiva ei ollut ihan yhtä tumma kuin kontrolli. :?
d9d4cdfcb6238ddc8df42515774fb827
(Ovis testi on eilinen.) Tänään on 28/28? dpo15

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa qwertyy! Toivotaan pikaista plussaa!:)

Sara, voi että kun ikävä tuo vti. Mut hyvä et vielä on toivoa tärpin suhteen.

Wonderwall, pahoittelut menkoista!:/ tuo on aina itselläkin pieni "päivänpelastus" kun menkat alkaa, et voi sitten ottaa vielä kun ehtii lasin-pari viiniä hemmotteluksi.:) muuten en sitten uskalla oikeestaan ottaakaan kuin menkkojen aikaan.
Mukavaa lomaa ja tsemppiä uuteen kiertoon!:)

Voi että ärsyttää tämä fiilis, kun mies tulee töistä, lapsi nukkuu päikkäreitä ja yrittää hienovaraisesti tehdä aloitetta, ja mies on niinkuin ei tajuais mitä mulla on mielessä.:banghead: Uusi yritys illalla.:hilarious: Kun kyllä sen pitäisi tietää että ovis on tuloillaan. Jätin juuri vessanpöntön päälle ovistestin muistutukseksi. :D no ei, oikeesti se oli muistutuksena itselleni että ei jää tekemättä.

Täälläkin TAAS vti-oireet. :( Juuri sopivasti samaan aikaan ovutestiin plussa, eikä tässä kunnossa kykene talletteluita ajattelemaankaan. :smiley-angry017 Tosin talleteltu on viime aikoina ahkeraan, mistä varmaan vti sitten riemastuikin. Toivottavasti riittää... Lääkkeitä ei varalla kotona ja näitä kun tullut niin usein, niin pitää käydä antamassa pissanäyte ja lääkärin pohtia asiaa ennen kuin lääkkeen saa. Ja se menee huomiselle ja terveyskeskuksen tuntien pitkälle iltapäivälle, jos sittenkään... Iiihan pikkuriikkisen ketuttaa.

Päivitystä: olo oli sen verran kamala, että menin iltapäivystykseen, sain lääkkeen ja olo ainakin henkisesti huomattavasti parempi. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin