Raskaaksi 2016

Tilasin lisäks raskauskeijusta one stepejä, onko kellään niistä kokemusta?
Ja vielä lisäkysymys: uitin PCn liuskaa paaljon kauemmin kuin 3 sekuntia mutta ei kai se voi vaikuttaa testin luotettavuuteen? :S

Mä taas pidän Raskauskeijun one step r-testejä ihan roskiskamana. :( Niiden pitäis muka olla 10IU-herkkiä mut niihin on mulla tullu haamu vasta siinä vaiheessa kun kolme toisen merkkistä 25IU-testiä näyttää jo selvää plussaa...

Raskauskeijun ovistestit on kuitenkin hyviä! Niiden mukana tulee aina kaupan päälle pari r-testiä ja kyllä mä nekin oon käyttäny mut aina joku parempi testi myös rinnalla.

Viimeksi plussasin dpo9 Apteq 10IU testillä ja seuraavana päivänä tuli haamu myös Pregchekkiin. Siitä meni vielä pari päivää ennen kuin Raskauskeiju näytti haamun.

Menkat taitaa mulla alkaa,joten en oo kokenu tarpeelliseksi sitä testillä testata ja masentua :-D nyt tuli pyyhittäessä taas punaista ja koska aiemmissa raskauksissa ei oo sitä ollu, nii empä usko tärppiin vaan täti sieltä kaahaa.. no mut alkais kunnolla lorista nii pääsis seukki kiertoon ja pillereitä popsimaan :-D

Violina, mä kyllä tykkäsin Raskauskeijun testien hinta-laatusuhteesta.
Jaa-a, jotkin testit voi antaa epäselviä tuloksia jos nesteessä uitetaan liikaa. Kannattanee yrittää noudattaa ohjeaikoja jotakuinkin
Katjusha ja pikkutyttö 3 vrk.

Katjusha, te ootte ilmeisesti jakaantunut kahteen osaan! Voi ihanaa, hurjasti onnea ja rakkautta koko porukalle <3

Roze: noiden onestep-testien herkkyys oli 20mlU. En siis vielä oo kokeillu mutta aattelin torstaina pissailla sellaseen jos sinne asti päästään.

Vitsi että ärsyttää nyt toi että menin liian kauan uittamaan tota PCtä! Muistaakseni Clearbluet sun muut mitä oon tehny on pitäny 10 sek uittaa niin aattelin automaattisesti että niinhän se on PC:nkin kanssa :D seuraavaks oon tarkempi.

Violina No sit ne on eri testejä mitä noi kaupanpäälliset, eli ehkäpä parempiakin sitten. :)

Monessa testissä lukee että liuota _vähintään_ tämän ja tämän aikaa. Mut joissakin on kyllä ihan tarkka aikakin.

Mä oon uittanu varmaan joka tikkua kauemmin mitä olis tarvinnu/saanu.

No tänään alko mensut kauheilla kivuilla :sour: Parempaa onnea ja yritystä sit ens kierrossa. Mut jotain ainaki yrittäny tapahtuu, kun tikuissa haamuili :happy:

Toiveilija90, harmi että vuoto alkoi :( toivottavasti tässä kierrossa tarraa kovasti kiinni!

Minä pöljä, luulin että menkat alkaa huomenna mutta ylihuomennahan niiden vasta pitäis alkaa jos lyhimmän kierron mukaan mennään! Eli uutta testiä kehiin silloin :P

Pahoittelut toiveilija90! Katjushalle onnittelut [emoji173]. Täällä semmoinen tilanne, että lämpö vaan laskee. Ovulaatio epäonnistui ovisplussista huolimatta [emoji35]. Keskenmenon jälkeen tärppää helposti. Ja paskat!! Saa nähä milloin täti saapuu paikalle. Nyt mä oikein toivon sitä kylään. No jospa sitten syysvauvan tilaisin [emoji5]. Kyllä vähän mieltä masenti kun näin kaveria jonka kanssa meillä oli viikon erolla laskettu aika. Masu oli jo niin nätisti pyöreä. Kyllä mä vielä saan sen masun itsekin. Siihen luotan [emoji5]

Hurjasti onnea Katjusha! :Heartpink

Tällä kertaa oikeastaan vain omaa napaa. Perjantaina nippaili alavatsaa oikealta puolelta ja loppuviikko oli varsin limaisa. Tiedä häntä olisko ovis osunut niille päiville, en tikuttanut. Saa nähdä kuinka pitkäksi tämä eka kierto minien jälkeen venyy, jos menkkoja ei kuulu niin tarkoitus olis 30. kiertopäivänä testailla. :)

Kp 18/??

Katjusha hurjasti onnea sinne tylleröstä :love017 !!!! Kiertohan kaikki miten meni ???

Toiveilija, harmi kun täti tuli kuitenkin :sad010 ehkäpä se nyt Tässä kierrossa sitten tarttuu ja tiukkaan!!!

Herttarouva ihan varmasti pian sinunkin masu pian pyöristyy :dance008

Täällä pian vko 6 ja yrjöttää.... :depressed: loppuviikkoon sain yksityiselle uän niin katsotaan onko siellä ketään :)

Kiitos onnitteluista!
Tyttö on suloinen ja kovaääninen, hyvin isänsä näköinen ja sitten on munasolun luovuttajan mausteet siihen päälle. Nyt opetellaan imetykselle, eilen lähti maito nousemaan ja tuskat sen mukaiset. Alateitse hänet puskin ulos, pitkä synnytys ja avotarjonta teki hommasta aikamoista ... Ehkä tästä vielä ehjääntyy, palkinto on kyllä ihana :) kotiin tultiin 2,5 vrk kuluttua synnytyksestä.

Onnea Katjusha! Toivottavasti toivut rankasta synnytyksestä nopeasti. Muista ottaa iisisti vaikka tuntuisikin että voimat palaa ja kivut hellittää! :) Mulla ainakin meni överiksi ekan jälkeen kun oli niin hormonihuuruissa, olis pitänyt vaan leppäillä :P

Takaisin