Oon ihan pihalla heti kun, en oo neljään päivään päässyt kunnolla tänne foorumille. Jotenka siis yhteisesti pahoittelut kaikille negan saaneille ja myös heille kenen luokse se ilkeä täti on saapunut.
Ja hurjasti tsemppiä niille, kenellä on piinapäivät menossa. :) Ja jos joku on saanut plussan tässä välissä, niin lämpimät onnittelut.
Niemja: Hyi mä muistan tuon sokerirasituksen. Mä oon itse tosi perso makealle ja kaikki makeat juomat kuten, limsa ja mehut menee aika hyvin alas,mutta se sokerirasituksen litku oli pahaa..
Ootko ihan keskussairaalassa vai tekevätkö ne siellä teidän omalla paikkakunnalla sen? Esikoisen raskaudessa mä sain muistaakseni tuloksen seuraavana päivänä soittamalla neuvolaan, josta ne näki niitten labrojen tulokset ja mulle tehtiin keskussairaalassa se.
On: Täti pakkasi kamppeensa, lähti viikonloppuna ja toivottavasti häntä en näkisi pitkään aikaan, mutta tiedä tuota miten tämän kierron kanssa käy. Meillä nyt esikoinen on alkanut nukkumaan paremmin öitänsä, niin mä en oo iltaisin ihan niin väsynyt mitä aiemmin, joten yritetään heilutella mahdollisimman paljon peittoja tässä kierrossa.
Ja hurjasti tsemppiä niille, kenellä on piinapäivät menossa. :) Ja jos joku on saanut plussan tässä välissä, niin lämpimät onnittelut.
Niemja: Hyi mä muistan tuon sokerirasituksen. Mä oon itse tosi perso makealle ja kaikki makeat juomat kuten, limsa ja mehut menee aika hyvin alas,mutta se sokerirasituksen litku oli pahaa..
Ootko ihan keskussairaalassa vai tekevätkö ne siellä teidän omalla paikkakunnalla sen? Esikoisen raskaudessa mä sain muistaakseni tuloksen seuraavana päivänä soittamalla neuvolaan, josta ne näki niitten labrojen tulokset ja mulle tehtiin keskussairaalassa se. On: Täti pakkasi kamppeensa, lähti viikonloppuna ja toivottavasti häntä en näkisi pitkään aikaan, mutta tiedä tuota miten tämän kierron kanssa käy. Meillä nyt esikoinen on alkanut nukkumaan paremmin öitänsä, niin mä en oo iltaisin ihan niin väsynyt mitä aiemmin, joten yritetään heilutella mahdollisimman paljon peittoja tässä kierrossa.
jaaaa kun tuli tilattua tollai gigapaketti r.testi liuskoja niin hyvähän niitä on pissiä