Raskaaksi 2016

Oon ihan pihalla heti kun, en oo neljään päivään päässyt kunnolla tänne foorumille. Jotenka siis yhteisesti pahoittelut kaikille negan saaneille ja myös heille kenen luokse se ilkeä täti on saapunut. :Heartred Ja hurjasti tsemppiä niille, kenellä on piinapäivät menossa. :) Ja jos joku on saanut plussan tässä välissä, niin lämpimät onnittelut. :love7

Niemja: Hyi mä muistan tuon sokerirasituksen. Mä oon itse tosi perso makealle ja kaikki makeat juomat kuten, limsa ja mehut menee aika hyvin alas,mutta se sokerirasituksen litku oli pahaa.. :sour: Ootko ihan keskussairaalassa vai tekevätkö ne siellä teidän omalla paikkakunnalla sen? Esikoisen raskaudessa mä sain muistaakseni tuloksen seuraavana päivänä soittamalla neuvolaan, josta ne näki niitten labrojen tulokset ja mulle tehtiin keskussairaalassa se.

On: Täti pakkasi kamppeensa, lähti viikonloppuna ja toivottavasti häntä en näkisi pitkään aikaan, mutta tiedä tuota miten tämän kierron kanssa käy. Meillä nyt esikoinen on alkanut nukkumaan paremmin öitänsä, niin mä en oo iltaisin ihan niin väsynyt mitä aiemmin, joten yritetään heilutella mahdollisimman paljon peittoja tässä kierrossa. :grin

Sowhia, Tsemppiä, olkoon tämä teidän kierto! ♡ :)

RouvaKettunen saittepas nopeaa ajan, onnea!

Sohwia sain tehdä omalla paikkakunnalla onneks! :) ja huomenna soittelen tuloksia. Mummielestä se litku oli aiva hyvää juotavaa :D en tiä mitä oli, jotain kirkasta.
Ja olkoot tämä teidän kierto! ;)

Mulla on ihan järkyttävä vuosisadan flunssa. Uskaltaisinkohan mä ottaa vielä jotain lääkkeitä esim. Buranaa, duactia, finrexiniä tai otrivin nenäsuihketta. Jos hedelmöitys on hyvällä tuurilla tapahtunut eilen tai edellispäivänä?

Tossa vaiheessa uskaltaisin vielä käyttää noita, kun eivät vielä pääse alkioon asti jos hedelmöitys on tapahtunut :)

Tossa vaiheessa uskaltaisin vielä käyttää noita, kun eivät vielä pääse alkioon asti jos hedelmöitys on tapahtunut :)

No nyt on pahin onneksi ohi kun sain viikonloppuna levättyä. En halua nyt ottaa yhtään turhaa riskiä noitten lääkkeiden kanssa. Sillä oon nyt aika toiveikas tärpin suhteen, koska tässä kierrossa ovis käynnistettiin ekaa kertaa pregnylillä :) Varmaan putoan TAAS korkealta ja kovaa mutta toivoa on menkkoihin saakka.

Miitu: Kiitos. :)

niemja: Voi olla, että se litkun maku on muuttunut sitten viime vuoden. :) Tuliko sulle missään kohtaan yhtään huono olo siinä sokerirasituksessa? Joo ja toivotaan niin. ;)

Kiitos, oli vaikee päätös kun oli pari hyvää kuvaa ton lisäksi. :)

Mä kävin sokerirasituksessa myös esikoisen kohdalla rv 24-26 aikavälillä. Oli sitä vadelmanmakuista litkua ja maistui mun mielestä ihan vadelma grandilta. Mullahan sit näky ne tulokset kanta.fi samana päivänä ja paasto oli jonkin verran yli ja radi siitä tuli ja onneksi meni ruokavalio hoitoisena ja sain mittarin millä sit piti pistellä 1x vrk käyrä ja 3x ennen ja jälkeen aamupalan. Hyvinä pysyi arvot, alkuun toki tais 2 paastoa ylittää mut mä tiiän minkä takia ne ylittyi, eikä ollu onneksi sokerivauva poika kun syntyi.
Tammikuussa ois sit uus rasitus edessä kun pitää käydä sielä kun synnytyksestä on vuosi.

Mulle unohdettiin ilmoittaa neuvolasta että on muuten raskausdiabetes niin sitä pahoitteli neuvolatäti sit seuraavalla käynnillä. :D

ImageUploadedByVau Foorumi1478531230.354240.jpg

Nega tää on joo, mutta näköjään ovis tulossa tai niin mä ainakin toivon. Nyt täytyy seurailla! :)

Mä oon koittanut aikaisemminkin bongailla ovista.

Sohwia tuli sen juonnin jälkeen vähä etova olo justii ennen sitä tunnin mittausta, ei onneks pahasti!

Babe hyvä että olo on parempi, voi kumpa nyt !

No jopas oli unohdus neuvolasta alinah :D mutta hyvä että pysyi ruokavaliolla kuris!

Laitan tännekki, että onko täällä raskausdiabeteksessa narahtaneita? Oliko mitään oireita jotka ois voinu viitata radiin? :)

Mintukka, taidan olla väärä vastaamaan, mutta sen verran omalla kohdalla tiedän, miten välttää aamupaastosta kärähtäminen :) jos ikinä enää olisin raskaana, en söisi rasvaista illallista viimeisenä ateriana klo 20 edellisenä iltana ... Rasitukseen pyysin päästä varhain sukurasituksen vuoksi. Minun normaalilla elämäntavallani sokerit ovat mainiot. Mutta pienestä virheestä maksoin siis hinnan ;)

Joo mulle terkka sanoki, että esim viinirypäleitä ei oo hyvä syödä edellisenä päivänä ku ne näkyy paastosokereissa vielä seuraavana päivänäkin. :)

Laitan tännekki, että onko täällä raskausdiabeteksessa narahtaneita? Oliko mitään oireita jotka ois voinu viitata radiin? :)

Mulla oli esikoisesta radi ja niin on tässäkin raskaudessa. Kävin tässä raskaudessa sokerirasituksessa jo rv10+3. Esikoisessa paasto oli 5.3 ja nyt 5.4. Voinnissa ei huomannut mitään. Eikä huomaa vieläkään jos sokerit on vähän koholla.

Helmiina ja Saaga rv17+4

Ketkä testaa Seuraavana!?!?! laittakaa kuvia tulemaan :wink

Ite ajattelin aloittaa testauksen varmaan Ke jolloin olis dpo6.... kun se luteaalivaihe vaihe on nähtävästi sitten niin lyhyt niin pitäis sitten alkaa tapahtumaan jo hyvissä ajoin :offtheairjaaaa kun tuli tilattua tollai gigapaketti r.testi liuskoja niin hyvähän niitä on pissiä:happy3

PullanMuru dpo 4

Minulla olisi nyt ehkä dpo 7 tai 8. Ensi viikolla pitäisi alkaa menkat. Tissit on kipeät ja maha tuntuu edelleen oudolta. Ajattelin että yritän jättää testaamisen siihen kunnes on myöhässä menkat. Yritän pitää toiveet ja tuntemukset kurissa siihen asti

Täällä dpo11 ja lämmöt romahti tänään. Vatsaan sattuu menkkamaisesti. Testin tein vielä huvikseen ja edelleen siinä on se toinen viiva mutta ilmestyy hieman testiajan jälkeen. Positiivista on se, että tuhru on pysynyt poissa. Keskenmenon jälkeen hormonitoiminta käynnistyy uudelleen ja toiveet on jo ensikiertoon positiiviset. Tsemppiä testaajille, toivon pikaista plussaa meille kaikille [emoji4].

Takaisin