Raskaaksi 2016

Pitääki kysyä onko meillä tuolla labrassa eri makuja. Toi kokis kyllä houkuttelis, mut en usko sen olevan sen makusta mistä tykkään. Oon aika nirso kokiksen suhteen. Kelpaa vain aito ja alkuperänen. Ei mitään zeroa tms. :D
Mut toi sitruuna voiski olla se mitä vois juoda. Vattuaki kyllä rakastan, marjoista mun mielestä paras :)

Siis tuo cokiksen makuinen maistuu sellaiselle ruskealle sokerilitkulle, jossa on kaukaisesti jokin kokista muistuttava maku ja hiilihappoja juuri sen verran, että voi kuplia sanoa olevan. Yleensä nuo on saanut lämpimänä.. että jos vain aito ja alkuperäinen kelpaa, ei ehkä kannata kokeilla tuota! :D

Riskinä on, että jos oksentaa kokeen aikana, joutuu sen uusimman myöhemmin.. minulla molemmat tytöt vetivät pari tuntia ihan hirveää rallia mahassa tuon sokerilitkun jälkeen. Taisi vähän heillekin siitä tulla virtaa.. :D

Joo tuota just epäilinki kokiksesta :D tai siis sen makuisesta.
Mietin tässä, että miks ne ei voi antaa vaikka vaan sitä aitoo ja alkuperäistä. Siinäkihän on sokeria niin paljon, että luulis käyvän. :D

Toivottavasti ei löytyis sitä radia, en jotenki pysty kuvittelee piikittäväni ittee ja seurata niin kamalan tarkasti mitä suuhuni laitan. Siis tottakai terveellisesti syön ja vähän katon mitä syön, mut kun on juhlia esim tiedossa, niin ei sais ottaa yhtään mitään herkkua. Plääh seuraavat juhlat olis pikkujoulut jossa aina joulutorttuja ja jäätelöö jne. Kauheeta ois vaan vierestä kattoo ku muut mässäilee :D

Pitääpä itekki kysyä ku maanantaina on se rasitus :D
Mäki toivon ettei sitä löydy, meillä vaan on suvus isoja vauvoja.

Meillä sai myös vaan tuota vadelmaa, mutta oli myöskin kylmää onneksi.

Villisilmä ja herttarouva laittakaa meille kuvaa ihmeteltäväksi sitten :)!!!!
Toivotaan plussaista pissiä :gen014

Ei minkään mielestä se sokerirasitus vadelma litku niin pahaa ollut Ku Odotin... ihan kuin sitä funlightin yli makeeta mehua :dance018

Täällä dpo2 . tänään alkoi perus tuikkiminen muniksissa etenkin ovis puolelta.... niinku muinakin kertoina kun en ole raskautunut:sad015
Mutta ehkä viikonpäästä sitten selvinnee sekin....

Meilläki kyllä niin pieni paikkakunta, että voi ettei oo kauheesti valinnanvaraa :D Jospa täältäki sais edes sit kylmänä. Huih ku meinaa alkaa jänskättää ihan miten akan käy :D

En voinut viime raskaudessa juoda kokista ollenkaan, kun oksensin heti. Onneksi eivät sitä makua rasituksessa antaneet! Ei olisi pystynyt sisällä ollenkaan.. :D

Miehen kanssa juteltiin taas melko syvällisiä lapsihaaveista. Minua surettaa, harmittaa ja ärsyttää, kun miehen mielestä ne ovat minun haaveita, vaikka ihan yhdessä tuumin hommaan on ryhdytty. Tänään sitten yllättäen kysyi, että mikä kp menossa ja vuodanko vielä verta. :D En tiedä, miksi niin päin kysyi. Luulisi, että kiinostaa, koska saa seksiä.. :D

Elaffy, hauskaa miten ollaan niin erilaisia. Mulla oli viime raskaudessa ihan kauhea himo cokikseen ja sitä siemailin pahoinvoinnin aikana. Ihme että maistuu edelleen. Moni pahoinvoinnin aikana syöty/juotu on ehdoton no no nykyään [emoji5]. Täällä taas uusi testi tehty. Ehkä viiva on vähän näkyvämpi. En osaa sanoa [emoji22]. Ei siitä kyllä kuvaa vielä saa. Nyt kp26/28 ja dpo9. Viimeksi sain negan vielä dpo9 ja dpo10 tuli vasta haamu. Kyllä tää varmaan parin päivän sisällä selviää mistä on kyse.

Herttarouva, Kyllä nyt kuulostaa todella lupaavalta! :) Itse sain esikoisesta todella hailakan haamun dpo 9 herkimmistä herkimpään testiin. (10mlU)

Pitäisi varmaan lähteä hakemaan noita erittäin herkkiä että saisi vähän mielenrauhaa. Pregcheckit taitaa olla 25mlU

Minä tein tänä aamuna putipuhtaan negan apteekin herkällä testillä ja vuotoakin tuli lisää. Eiköhän tämä kierto ole sitte tässä. En jaksais enää yrittää.

Mulla on ihan järkyttävä vuosisadan flunssa. Uskaltaisinkohan mä ottaa vielä jotain lääkkeitä esim. Buranaa, duactia, finrexiniä tai otrivin nenäsuihketta. Jos hedelmöitys on hyvällä tuurilla tapahtunut eilen tai edellispäivänä?

Pahoittelut villisilmä [emoji54]. Babe panadolia ainakin uskaltaisin käyttää. Jotkuthan sanoo että vasta kun äidin alkaa siirtyä ravinteita alkiolle niin sitten ois parempi olla käyttämättä. Mähän join vielä eilen pienen lasillisen viiniäkin kiinnittymisen avuksi [emoji4].

Pahoittelut villisilmä [emoji54]. Babe panadolia ainakin uskaltaisin käyttää. Jotkuthan sanoo että vasta kun äidin alkaa siirtyä ravinteita alkiolle niin sitten ois parempi olla käyttämättä. Mähän join vielä eilen pienen lasillisen viiniäkin kiinnittymisen avuksi [emoji4].

Niin no kuumetta mulla ei nyt juuri tällä hetkellä taida olla mutta kurkku kipeä, nenä tukossa ja pää täynnä räkää. No ei kai tässä muu auta kuin juoda kuumaa teetä vaan, kun en haluais mitään turhia riskejäkään nyt ottaa.

Meillä oli sokerirasituksessa sitä sitruunan makuista litkua :woot: Ei se nyt mitään lempparia ollu, muttei niin pahakaan kun luulin. Kahdesti kävin.

Sanmarie sen rokotteen saa vasta joskus myöhemmin raskaudessa. Jos oikein muistan, niin joskus rv 20 jotain vasta.
Mä oon aina saanut keskenmenneissä raskauksissa. Kuulemma aina pitää antaa, jos on raskaana tai ollut raskaana.

Babe otriviniä saa ottaa raskaana ollessaankin. Buranaa en suosittele, mut panadolia saa ottaa. Finrexiniä ei saa myöskään ottaa kun se on ibuprofeiinia eli sit mieluummin panadol hottia.
Mut tietysti aina parempi jos pärjää ilman :)

Takaisin