Raskaaksi 2016

Babe otriviniä saa ottaa raskaana ollessaankin. Buranaa en suosittele, mut panadolia saa ottaa. Finrexiniä ei saa myöskään ottaa kun se on ibuprofeiinia eli sit mieluummin panadol hottia.
Mut tietysti aina parempi jos pärjää ilman :)

Kiitos Mintukka! Näin mä vähän arvelinkin. Eli otan panadolia jos kuume nousee, mut muuten mennään sit vaan kuuman teen ja nenäliinojen avulla. Oon käyttänyt otrivinia jo niin monta päivää että täytyy varmaan pitää siitäkin vähän taukoa kun ei sitäkään vissiin oo hyvä kovin kauan yhteen putkeen käyttää.

Babe joo ei suositella käytettäväksi montaa päivää, koska reaktio saattaa olla sitten päinvastanen ja siihen jää "koukkuun". Eli sit ku vaikutus loppuu niin tulee tunne että et pärjää ilman sitä.

Suosittelen juomaan kuumaa mustaherukkamehua. Ja tukkoisuuteen voisi kokeilla lasipurkillista kuumaa vettä jossa eucalyptusöljyä. Itse ainakin näillä konsteilla olen flunssaa häätänyt.

Muoks
Siis tietenkin tuo eucalyptus vain hajusteeksi ei juomaksi :hilarious:

Herttarouva toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan! :angelic:

Täällä ei tätiä näy eikä kuulu, nyt on 34 päivää minien lopettamisesta. Saisi nyt alkaa jo ensimmäinen kunnon kierto tai pamahtaa kaksi viivaa testiin, odottaminen on niin piinaavaa. Varmaan keskiviikkona on taas testin aika jos ei ole tapahtunut muutosta tilanteeseen.:nailbiting:

Pahoittelut Villisilmä. :( Täällä ei juurikaan oireita. Alavatsassa outoa paineen tuntua, mutta voi varmaan olla mitä vaan. Odotan vähintään ensi viikonloppuun ennen kuin testailen. Siihen asti viilipyttyilen.

Villisilmä pahoittelut! :sad001

Kedi, Toivotaan nyt päätöstä jompaan suuntaan että joko täti tulisi sieltä kyläilemään tai ne räikyvät kaksi viivaa testiin :) Odottelu ja epätietoisuus ovat kyllä raastavinta!

Pahoittelut villisilmä! :(

Onnea kaikille plussanneille!

Mä tilasin tänään 17 joulukorttia, oli tarkoitus pukea poika tonttupukuun korttikuvaan mutta epäilen ettei se ehdi tulla tarpeeksi ajoissa niin pistin sitten toimeksi kuvien suhteen. <3

P.S Edelleen odotellaan kierron alkamista.

ImageUploadedByVau Foorumi1478464374.964225.jpg

Täällä dpo10 ja testattu taas samannäköinen tulos kun eilen. Jospa mulla on jäänyt edellisestä raskaudesta jotain jäänteitä mitkä näyttää tota just ja just näkyvää viivaa. Luulisi että alkais jo jotain näkymään enemmän. Testaan vielä huomenna aamulla ja sitten luovutan tässä kierrossa. Ennen en ole turhaan noita roskishaamuja saanut [emoji22].

Herttarouva, pitäsköhän neuvolaan ilmoittaa noista haamuista? Jos tutkisivat sopukat ettei ole mitään jäänteitä. Tuleeko haamuja muunkin merkkisillä testeillä?

Muoks
Alinah ihana kuva :love7

Herttarouva mä suosittelen samaa kun Pauliina, että soitat neuvolaan ja käyt vaikka verikokeissa. Jos kohtuun onkin jääny jäämiä, ettei tulehdu.

Joo Herttis kyllä varmaan kannattaa kysellä tosta, ettei tosiaan mitään tulehdusta pukkaa. Toivottavasti se nyt on kuitenkin merkki paremmasta. :)

Täällä aamulämpö laski. Uuteen kiertoon siis parin päivän sisällä :(

Alinah ihana kuva ♡

Balina pahoittelut!

Herttarouva kannattaa soitella neuvolaan!

Huh, täälä ollaan sokerirasitukses. Yllättävän hyvää litkua oli :D mutta neuvolasta soitettiin, huominen neuvolalääkäri peruuntui ja seuraava aika vasta torstaina, joudun työterveyteen mennä :(

Tsemppiä sokerirasitukseen Niemja. Tuuhan kertoo tulokset sitte. Saatko ne muuten samantien vai tän päivän aikana? Mulla olis torstaina ja me saadaan tulokset niin, että soitan sen rasituksen jälkeen terkalle ja se kattoo ne koneelta. Sinänsä hölmöö, ettei niitä saa samantien sen mittauksen jälkeen. Mut ne taidetaan ottaa ihan verikokeena ja sillonhan menee aikaa ennenku ne tutkitaan. Se tuskin on sellanen pikamittari?
Harmi, että lääkäri peruuntu.. :(

niemja, Höö tympeää että peruivat ajan ja vieläpä kun olisit sen tarvinnut. Ja juoksuttaa työterveyteen. :sad001 Toivottavasti on hyvät tulokset!

Mintukalle tsempit myös torstaille! :)

En tiedä tuloksista, ehkäpä kertovat sitte ku se on ohi! Mutta tuun kertoon tulokset sitte :)

Meillä meni muutama päivä ennenku tulokset sokerirasituksesta tuli. Piti itse ottaa yhteyttä neuvolaan, kun ei kuulunut mitään. Neuvolantäti oletti, ettei mulla VOI olla mitään, joten ei ollu edes katsonut tuloksia. Niin siellä vaan oli kohonnut aamupaasto. No, olen seuraillut nyt rv 20 lähtien ja arvot on olleet tosi hyvät.
Katjusha rv. 38+4

Tässäki näköjään paikkakunta eroja. Me saadaan tosiaan samana päivänä tulokset ku soittaa terkalle.

Meillä kuulemma menee päivä ja huomenna saan soitella neuvolasta tuloksia.

Takaisin