Raskaaksi 2016

Pahoittelut tädeistä elaffy ja sanmarie. :(

Villisilmä, zeniä pitää yrittää viimeiseen asti kyllä. Koska meinasit testata? Yösyöminen kuulostaa hyvältä oireelta. ;)

Kiitos kaikille tsempeistä. On kyllä tympeää saada haamu ja heti sen jälkeen menkat. Aivan kamalien kipujen kanssa.

Miitu, voi hyvinkin olla minullakin kemiallinen, kun on normaalia kovemmat kivut jotka piti yölläkin hereillä. Mun pitäis vaan jostain saada selvyys, että olenko ollut raskaana. Kun mulla on miinus veri ja täytyis varmaan saada vasta-aine rokote, jos on raskaana ollut.

Sanmarie sen rokotteen saa vasta joskus myöhemmin raskaudessa. Jos oikein muistan, niin joskus rv 20 jotain vasta.

Täällä piinailut jatkuu. Itkuherkkyyttä, alavatsassa tuntemuksia, tuhru ei oo alkanu vielä, pms päällä. Korkeelta tiputaan ja lujaa jos täti tulee kylään.
Herttarouva kp 24/28 (muistaakseni) ja dpo6.

sanmarie, Juuri sellaista minullakin oli, erotti kyllä normi menkoista. Minulle joku silloin sanoi että kemiallisen/keskenmenon jälkeen tärppää helposti ja ainenkin omalla kohdallani niin kävi. Toivottavasti pian saat pysyvän plussan! :)

Herttarouva, Kuulostaa kyllä lupaavalta ja toivotaan ettei täti eksy paikalle. Koska ajattelit testailla? :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä ja peukut pystyssä plussien ja haamujen vahvistumisten puolesta :)

Täällä ollaan menty ilman kalenteria, ja ovistikut saavat jäädä kaappiin. Kivaa on harrastettu, kun on mieli tehnyt.
Töissäkin on ollut kiirettä, joten ei ole paljon tullut asiaa mietittyä saati murehdittua. Vielä ei tosin ole se pahin vaihe, joten saa nähdä, kuinka loppukierto onnistuu stressaamatta :grin.

Mä mietin että odotanko siihen tuhrun alkuun ennenkuin testaan. Mulla ollut aina kiinnittymisvuotoa. Vai testaanko kuitenkin dpo9. Ääh..Neljä pc:tä kaapissa kuumottelee. Katsotaan mihin asti maltan. Mulla oli viimeksi ennen plussaa tosi paha pms. Söin suklaata kaksin käsin [emoji3].

Voi tylsää Sanmarie ja Elaffy! Aina niin suuri tiputus ja odottanut parasta pitkään.

Herttarouva, toivotaan sulle plussatuulia!

Niin pahin vaihe kyllä ovun jälkeen odotella alkaako menkat vai ei. Mulla vasta yksi yrityskierto takana, mutta miten täysillä tässä jo jännittää :S Satun lisäksi olemaan pitkällä vapaajaksolla töistä, joten aikaa pyöritellä vauva-ajatuksia riittää (ehkä) liikaa. Pitäs vaan keksiä jotakin muuta yhtä kiinnostavaa.

Kysymys kaikille greippimehusta! Ootteko kuulleet että siitä on ollut oikeasti apua raskautumisessa, eikös taida aika myytti olla noin muuten?

Onko jollain kokemuksia pregnyl pistoksesta? Lääkäri määräsi sitä mulle tänään.

Tulen taas mukaan, viime kierrosta kun sain haamuja testiin alkoi viikon kuluttua verenvuoto kauheilla kivuilla. Taisi siis olla kemiallinen :sad015
Kp16

elaffy, ikävä täti kun nuin myöhästeli, kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!

heidukalle pahoittelut ja voimia :Heartred

Silkkitassu, ajattelin yrittää odottaa tiistaihin asti. Maanantaina käyn ostamassa testin jos ei tätiä näy ja tiistai aamuna teen jos sinne asti päästään ja jos mun pää pysyy kasassa sinne asti! :nailbiting: Yritän ajatella niin että testaan mieluummin vähän myöhemmin kuin aikaisin, ettei tosiaan jäis mitkään kemialliset tai varhaiset km:t haaviin ja sitte tuntuis vaan vielä pahemmalta :sorry: Tänään olleet tissit sen verran kipeät että olen kulkenut urheiluliiveissä. Liikkuessa ei tunnu kipua mutta heti jos painaa niin aristaa :confused:

Taiga, greippimehunhan sanotaan lisäävän sitä hedelmällistä "kohdun" limaa ovulaation aikana ja sikäli auttavan (siittiöitä pääsemään paremmin perille), mutta mitä oon ite kuullu niin joillain se toimii hyvin ja joillain ihan päinvastoin :wacky:

Pahoittelut tädistä niille joille se kurvas paikalle.

Käytiin tänään ton mun poitsun kanssa lastenpoliklinikalla, 3kuukauden sisään tulossa leikkaus päiväkirurgialla. Tuntuu vaa pahalta että tommonen alle vuoden ikäinen nukutetaan.

Alinah, Mulla jotain mennyt ohi.... miksi poikaasi leikataan!?

Taiga86 mä Ostin greippimehua ja poks... samana päivänä huomasin olevani raskaana...:smiley-bounce022 oli toooosi tehokasta kaapista asti!!!

Isot pahoittelut kaikille joille täti tuli kylään :smiley-angry019.... jääköön ensi kierrossa tulematta!!!

Täällä varmaankin dpo0 ja olis vielä talleteltava :smiley-angelic006....

En olekaan asiasta maininnut täällä aikaisemmin PullanMuru. :)

Vasen kives ollut kadoksissa syntymästä asti ja nyt se tänään löytyi sitten mut hyvin korkeella on eikä sitä saanu käsin lypsämällä omalle paikalleen niin leikkaukseen si päädyttiin.

Ite en oo kyllä huomannu mitään vaikutusta greippimehulla tai greipillä. Nyt on käytössä vehnänalkionöljy ja maca-jauhe.

Takaisin