Raskaaksi 2016

alinah, ootko huomannu minkälaisia vaikutuksia tuosta macan käytöstä? Kiinnostaa kun itselläkin käytössä :)

ON: Huhhui, meneepä jo oudoksi, kävelin vessaan ja vastassa oli hirmuinen pissan haju, mies tunnusti että oli käynyt viimeksi pissalla mutta ei kai se ennen oo noin pahalle haissut :hungover:

Esikoinen tärppäs juurikin greippimehu kierrosta.
Mies tuli tänään kotiin ja näki mun greippimehun kaapissa. Kaatoi ison lasillesen itselleen. Sitten alkoi mesoaminen että mitä helkkarin myrkkyä tää on..! :yuck:
Oppipahan olemaan koskematta mun mehuihin yms :hilarious:

alinah, ootko huomannu minkälaisia vaikutuksia tuosta macan käytöstä? Kiinnostaa kun itselläkin käytössä :)

ON: Huhhui, meneepä jo oudoksi, kävelin vessaan ja vastassa oli hirmuinen pissan haju, mies tunnusti että oli käynyt viimeksi pissalla mutta ei kai se ennen oo noin pahalle haissut :hungover:

En oo ainakaan vielä huomannut mitään. :)

Joo tarttee varmaan taas hakea sitä myös kaappiin jos olis yhtä hyvät tehot... ihme Ku ei vielä olekkaan tärpänny :woot:!

Voi että alinah :smiley-ashamed008toivottavasti toimenpide on nopea ja helppo! Aina kurjaa kun pieniä joudutaan operoimaan mutta onneksi on ammattilaisia ketkä osaa hommansa :smiley-angelic001 :happy119

Villisilmä, Kuulostaa oireet kyllä erittäin lupaavalta.

Täällä oireita ei minkäänlaisia tosin ei ole kyllä tietoa onko ovis ollut koska ja onko edes ollut. Jäitä hattuun siis. Joskus reilu viikon päästä pitäisi alkaa menkat.

Täällä dpo 12, kp 37 yk 5 ja tällainen tuli tänään :)

Plussatuulia naiset! ♡

Liitteet

• 1478233712751.jpg
    1478233712751.jpg
    54.3 KB · Katsottu: 211
Mä aloitin testaamaan ja sain testiajan jälkeen just ja just näkyvän viivan. Saa nähä vahvistuuko päivä päivältä vai onko kyseessä tosiaan pelkkä viivanpaikka. Nyt vasta dpo7 menossa. Oikein silmiin sattuu kun piti tihrustaa! Onnea plussasta pilvikirsikka!

Villisilmä mulla on haissu pissa nenään molemmis raskauksis vaikka missää ei sitä oo ;)

Alinah tsempit pojan leikkaukseen ♡

Pilvikirsikka onnea ♡

Herttarouvalla jännät paikat edes! Voi kumpa nyt tulisi pysyvä plussa!

Täälä mennään 25+4 ja aika tuntuu menevän hurjaa vauhtia! Supistelut on päivittäisiä ja koska töis on vielä niin stressaavaa ja aggressiivisia asukkaita niin oon ainaki toistaseks sairaslomalla, tiistaina lääkärin kans puheille jatkuuko äitiyslomaan asti sairasloma. Maanantaina sokerirasitus, jouduin siihen esikoisen mittojen takia. Mutta nyt ku saa kotona olla ja poika on hoidos 3-4 päivää viikosta niin oon saanu levätä ja jopa pystyny nauttimaan raskaudesta erilailla ku esikoisen aikaan :) vielä ku sais tuon pään siihen moodiin että on ihan ok olla sairaslomalla ku tunnen siitä kauheaa syyllisyyttä.

Plussatuulia kaikille! ♡

Älä niemja stressaa, sun ja masuasukin vointi on tärkeintä. Just nautit pienistä ihanista hetkistä jos saat nyt olla enemmän itekses! Nää on loppupeleissä niin harvinaisia aikoja koko elämän aikana et kaikki ilo irti niin hyvin ku vaa pystyt. :angel8

pilvikirsikalle varovaiset onnittelut :Heartred Toivotaan että myös Herttarouvalla viiva vahvistuu vahvistumistaan! :thumright

Vau kun niemja oot jo pitkällä, tuntuu että vastahan plussasit! :grin Nyt vaan koitat päästä siihen rentoon nauttimismoodiin :wink

Villisilmä kp 25/25-28, huomisesta alkaa varsinainen piinailu! :nailbiting: Onneksi ei oo yhtään testiä kaapissa niin en voi vielä sortua :rolleyes: Eilen pillitin vähän joka asiasta ja tänäänkin oon ehtinyt jo itkemään lehtijutulle, voi tosin olla ihan normaalia pmsääkin kun oon suhteellisen herkkä muutenkin :shy: Voi että kun toivon ettei tämä tunne taas ois väärä :bag:

Herttarouva kuulostaa lupaavalta! Toivotaan et siellä viiva vahvistuu! :)

Niemja jaksuja supistusten kanssa!

Villisilmä peukkuja et tulis plussa! Muakin itketti viikolla kun katoin jotain kadonneen jäljillä :D Eli pillitys hyvä merkki ;)

Niin ja kiitos ihanat! Yritän päästä varhaisultraan et pääsis tsekkaamaan, onko siellä joku :)

Pilvikirsikka onnittelut! :)

Niemja, mihin tosiaan aika on hurahtanut?! muistan kun plussasit ja alussa oli epäilyjä onko sittenkään mitään elävää mahassa ja yms. voi miten aika rientää..

Nyt villisilmälle peukut pystyssä että plussa tulis sinnekkin : )

Pilvikirsikka onnea paljon :)

Täällä menossa rv 23+3 ja ens viikolla on sokerirasitus. Mittariin pamahti 25, niin pitää käydä tuolla rasituksessa. Vedän tässä just mikrossa valmistettua suklaakakkua viimesen kerran jos sieltä jotain löytyyki :D

Onnea Pilvikirsikka! <3 Herttarouvalle myös varovaiset onnittelut <3

Mintukka, *snif* ihana :shy:

Greippimehusta kysyttiin.. Mulla se toimi ainakin ihan päinvastoin kuin piti. Ovis oireineen oli paljon laimeampi kuin normaalisti, eikä tikkuunkaan tullut oikein kunnon plussaa. Voihan se tietysti olla vain sattumaakin, mistä näitä tietää.

kp23/28 dpo9

Last edited by a moderator:
Takaisin