Raskaaksi 2016

Onnittelut Pilvikirsikalle ja Herttarouvalle! Kukas muu on tässä vielä piakkoin testaamassa ja jatkamassa alkavaa plussa aaltoa, villisilmä:smiley-bounce016

Mintukka ei ole hääppöinen se sokerinrasitus. Itse esikoisen kanssa kaksikertaa jouduin testiin. Sukurasite ja ikää yli 30. Molemmilla kerroilla mua rupes heikottaan ja pyörryttään. Mutta hoitsu sanoi ettei muille ole niin käyny. En kuitenkaan pelkää neuloja tai muuta vastaavaa. Tiedä sitten mistä johtui.

Nonnii nyt on kokonaan menkat ohi ja sit odotteleen että pääsee aloittaa ovistikut ja että ovis ilmaantuis sekä talletteluja :p

PauliinaS kp6/30-31 yk3

Joo oon kuullukki, ettei se ihmeellinen ole. No en yhtään ihmettele jos alkaa heikottaa ja pyörryttää ku kuitenki monta tuntia pitää olla syömättä ja sit tyhjään mahaan vetää sitä sokerilitkua.
Ite aattelin varata evästä sinne mukaan sitten kun saa syödä niin syön, ettei tuliskaan kovin huono olo.

Ekan ja toisen verikokeen välillä se pahaolo aina iski ja oli mulla kans eväät mukana ja ekalla kerralla taisin saada vielä mehun tk:sta

Babe, muistaakseni se oli joku reilu 30h milloin se tapahtuu, kun sitä laskettiin tosi tarkkaan mihin aikaan se piikki laitetaan.

Okei. Mulle lääkäri sanoi vaan et tänään pitää laittaa mut ajalla ei oo väliä. Laitoin sen nyt sitten tossa joku reilu tunti sitten.

Babe, mulla oli punktio (jossa neulalla kerättiin munasolut talteen) niin sen takia oli tarkka kellonaika, ettei kerkee karkaamaan. :) nyt vaan peittoja heiluttelemaan. :)

Jaaha, katotaan pääsenkö testailemaan ollenkaan ja oliko tämä kaikki taas vain mun mielikuvituksen tuotetta. Tänään kp 26/25-28 ja vessassa käydessä paperiin jo vaaleanpunaista :sad001 Itkettää ja masentaa :sorry:

Villisilmä kunpa olisi kiinnittymisvuoto kyseessä. Täällä dpo8 menossa. Ei tuhrua. Aamun testiin tuli taas testiajan jälkeen just nähtävissä oleva viiva. No täällä on touhu nyt mennyt niin hulluksi että pyysin miestä pissaamaan purkkiin niin vertaan sitten hänen kuivunutta testiä omaani. Kyllä tää on taas sairasta touhua [emoji3]

Voi hurja! Näin viime yönä unta et tein r-testin joka oli neliönmuotonen ja siin oli kaks testiä samassa. Siihen piirty plussat samantien :love2 sit ihmettelin et mulla oli yhet valemenkat siinä välissä o_O näin niin kummallisia unia viime yönä että huhhuh!! :D

Jännäyspäivitys: aamun punertava vuoto loppui siihen mistä alkoikin. Sen sijaan on ollut huonoa oloa ja alavatsalla miedon tuntuista menkkakipuilua ja paineen tunnetta. Kävin ostamassa raskaustestin ja ajattelin tehdä sen huomenna, jos ei tilanne ole siihen mennessä muuttunut.. :nailbiting:

Villis 26/25-28

Tuosta sokerirasituksesta minua kaikki pelottelivat ja luin kauhukertomuksia foorumeilta, vaan eipä ollut kummoinen! Yli makea vadelma pillimehun makuinen litku kitusiin ja kirjan parissa kului se aika. Ei tullu oloja niin minkäänlaisia.

Herttarouva, Voi että josko se viiva siitä vahvistuisi! :happy:

Kirahvi, Jospa näitkin enneunen :wink

Villisilmä, Onpa jännää! :nailbiting:

En mäkään oota mitenkään kauhulla sitä sokerirasitusta ku se litkun uskosin olevan helppo juoda ku oon muutenki tämmönen sokerihiiri..

Mintukka, Täällä myös melkoinen sokerihiiri, vaan olipa liian tujua jopa miun makuun. :wink

Katotaan millasta meillä. Jotkut sanoo, et se on tosi tujua ja jotkut sanoo että aika laimeeta. Kunhan nyt ei ihan ulostuslääkkeen makusta kuitenkaan olis :D

Kannattaa pyytää sitruunan makuista, jos sitä on tarjolla. Ei ole ihan niin ällöä.. vadelma taitaa tosiaan olla toinen ihan ok maku. Se muka cokis litku ei olisi kyllä raskauspahoinvoinneissa pysynyt alhaalla! :D

Miehen "raskaustestiin" ei tullut sitä viivaa, mutta mä olen edelleen skeptinen. Jos huomenna aamulla ei viiva ala vahvistumaan niin oisko sitten kemiallinen tai jotain jäänteitä keskenmenosta [emoji22]. Eiköhän tämä parissa päivässä selviä. Ei varmaan ensi yönä tule uni ollenkaan.
Herttarouva kp25/28 dpo8

Joo onhan niissä eroja! Luulen että cokiksen makuinen makea litku ei olis mennyt alas tästä kurkusta alas sitten millään. Tsempit muuten, toivottavasti hyvät tulokset! :)

Herttarouva, Toivotaan viivalle vahvistumisia!

Mä taasen inhoan vadelmaa ja sitä myös sain kun en tiennyt että muita makuja o. Cokis ois kyl ollu just mulle sopiva muitenkin tykkään "väljähtäneestä" colasta. Tiedän hullu olen

Takaisin