Raskaaksi 2016

Sanmarie selkeä haamu :Heartred varovaisesti onnitellen!!!!

Tervetuloa kuumeilemaan Taiga86:)

Pahoittelut elaffy :sorry: Olkoon seuraava kierto teidän! Ellei vielä nega muutu... :wink

PauliinaS pitäisikö kuitenkin tehdä varmuus testi?? Kuulostaakin niin hassulta o_O

En muista ihan varmaksi ketkä jo PLUSSANNEET mutta mitä teille kuuluu!? Janniliini? Murkkua pääseekin tuolta blogissa seuraan :happy:

Kp 18/32-36 ovis päällä ja talletukset eilisestä done.:smiley-angelic001

! Jännä muuten että aina kun näen omista lapsista unia, ne on aina poikia.

Hehe, mulla on ihan sama! Joka kerta kun näen unta omasta vauvasta tai synnytyksestä niin lapsi on poika :shy:

elaffy äh, tylsä nega! Jospa se vielä muuttuis!

Taigalle tervetuloa ja toivotaan lyhyttä visiittiä :wink

Mulla on taas kerran liiankin varma olo että nyt tärppäsi, mikä yleensä tarkoittaa sitä että ei todellakaan tärpännyt. Tuskaa tämä odottelu. Sitä alkaa kuvitella kaikenlaista oiretta kun on liikaa aikaa, tänään tuntui esim kävelylenkillä siltä että hengästytti ihan hirveästi. Tottakai siksi, kun olin lukenut että sekin on yksi raskausoire :wacky:

kp 23/25-28

Muka niin ajatuksella luin muiden viestit ja piti vastailla jotain mutta kun aloin kirjoittaa niin ajatus katkesi... Mutta tiivistetysti: tsemppiä tädin tavanneille ja negan saaneille ja toivotaan kovasti Sanmarien viivan vahvistuvan! :cat:

Katsellaanpa hetki omaa napaa. Mä testasin aamutuimaan kanssa ja selkeä negahan se oli. Pillereiden lopettamisesta on nyt 29 päivää ja viime viikon nippailut kohdun ja munasarjojen tietämillä on tiessään eikä nänneihinkään enää juurikaan satu. No, eipähän tarvitse viikonlopun halloween-kekkereillä selitellä että miksen juo alkoholia, jos jotain positiivista tästä pitää hakea. :meh:

Pullanmuru mun varmuustesti oli selkee nega. Mutta mikä yllätti oli että nuo liuskat on noin pieniä. Oon ollu siinä uskossa että ne on lähes saman kokoisia tikkujen kaa :rolleyes:
Hörppäsin tänään ekan lasillisen greippi mehua. Oliko se viime kerralla noin pahaa kanssa:yuck:? Ois ny paree auttaa tässä kierrossa.

Kp4/30-31 yk3

Tervetuloa Taiga ja toivotaan lyhyttä visiittiä. :)
Elaffy, toivotaan että plussaksi vielä muuttuis tai ei ainakaan turhaan kierto pitkittyis.

PullanMuru, kiitos kysymästä. Täällä ehkä menossa öö 6+3 edellisistä menkoista laskettuna. Maanantaina on varhaisultra jossa tarkentuu tilanne ja aloitetaan klexane hoito jos ultrassa syke löytyy. :) pari päivää tässä ollut kamalan etova ällö olo mutta muuten vointi ollu aika jees. :)
Toivottavasti teillä menis tallettelut nappiin ja plussa tulis! :)

Villisilmä, toivotaan että nyt oireet ois oikeat ja plussa tulee. :) peukut pystyssä

Taiga86, tervetuloa kuumeilemaan.

Elaffy, pahoittelut negasta. Jos ei menkat ala niin uutta testiä vaan kehiin.

Pullanmuru, toivotaan yhtä sopivaa uimaria josta teille pikkuinen tulisi.

Villisilmä, peukut ja varpaat pystyyn, että olisi tärpännyt.

Kiitokset kaikille tsempeistä :) Koko ajan odotan menkkoja saapuvaksi. Vatsaa ja selkää juilii niin kovasti. Etenkin tämän päivän synttäri leipomusten osalta. Ehkäpä testailen aamulla uudestaan.

Elaffy ja Sanmarie, niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy :)

Täällä tähän asti osannut olla miettimättä vauva-asioita, mutta nyt kun tietää että kierron puoliväli on ohi niin alkaa taas jännittämään väkisin, vaikka en ovista ole tikutellut, enkä ole laskenut edes monesko päivä kierrossa on menossa. Jotain kp 20/30 tienoilla. Nyt pitää yrittää olla vaan viilipyttynä ja olla miettimättä onko oireita vai ei ja katsella jos se täti sieltä joskus tulee.

Kedi, pahoittelut negasta!

elaffyn puolesta jännittää! :nailbiting:
sanmarie, uutta testiä kehiin huomenna viimeistään jos ei tätiä näy ja toivottavasti ei näykkään! :gen014

Silkkitassu, tiedän niin tunteen! Alkukierron sitä osaa olla niin rauhallisena ja tyynenä ja kierron viimeiset päivät menee sitten kuitenkin siihen että googlettaa alkuraskauden oireita :schocked028 Meikällä ainakin, toivon sulle Zeniä ja rauhallisuutta loppukiertoonkin! :grin

Minä täällä heräsin jo viiden maissa, huomenta vaan :grin Yhtäkkiä loppu vain uni kesken, vaikka kokonaismääräksi ei tullut kuin muutama hassu tunti. Ja tuli nälkä. Oikeastaan nousin syömään, nakkeja ja omenaa :shy: Pahoin pelkään, että tämmöinen omituisuus vain lisää toiveikkuutta siihen, että jospa se täti jättäiskin tulematta... :shy: Vaan onpahan se aina ennenkin tullut oireista huolimatta :sorry:

Villisilmä kp 24/25-28

Yöllä herätty koviin kipuihin ja vuoto alkoi. No eipähän tarvinu testata :smiley-angry017

Muille tsemppiä testauksiin :)

Tyhmä täti kun löysi tiensä sinne, sanmarie.
Pahoittelut negasta elaffy. Mikäs dpo sulla menossa?
Taiga36 :welcome

Voi tätä autuutta kun poju nukkui 12h. Sai itsekin levättyä. Nyt enään tiputtee että on ollut ihan oudot kuukautiset. Jokohan tänään tulis mun ovistestit postissa. Viikon päästä vois alkaan tikuttaa ekaa ovista.

Kp5/30-31 yk3

Noniin, sieltä täti punainen saapui. Kierto venähti pari päivää vain.. tämä oli vasta yk5 ja nyt alkaa yk6, joten ehkä vuoden päästä meillä jo on mahassa joku matkassa. Ehkä.. tytöt sain syliin yk18, joten joku käsitys on, että miten tämäkin kierros mahdollisesti menee..

Pahoittelut sanmarie! :sad001 Minulla taisi olla esikoista ennen kemiallinen, kun sain myös haamulaisia testeihin ja sitten alkoikin runsas vuoto hirmuisten kipujen ja hyytymien kera. Seuraavasta kierrosta napsahti kuitenkin poika matkaan! :)

elaffylle myöskin pahoittelut tädistä. :sad001

PauliinaS, Ihanat unet teidän poitsu nukkunut, saiskohan jostain tännekkin tuollaisia! On varmasti levännyt olo :rolleyes:

Toivottavasti Silkkitassu ja Villisilmä saavat plussansa tässä kierrossa eikä täti tuu. :)

Voi ei elaffy ja sanmarie :sorry: Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon. :)

Just edellisessä viestissäni sanoin, ettei ole mitään oireita. Äsken tajusin, että onhan niitä: Nenä on tukossa ja kauheeta hikoilua nyt kolmatta yötä. Yleensä mä olen vilukissa, mutta nyt mulla on melkein koko ajan kuuuuma! Mies yrittää laittaa pumppua päälle kun se palelee, ja minä karjun vieressä kun kämppä tuntuu jo saunalta :hilarious:

Kp22/28 dpo8

Last edited by a moderator:
Pahoittelut tädistä elaffy.

Nyt tuli ovistestit kotiin :). Tilasin raskauskeijulta 7+3paketin mutta sieltä tulikin 7+5 :woot: iloinen ylläri. Samalla siivosin vessan kaappia ja huomasin että libresse yösiteessä on joku kylkiäis lahja. Sieltä löytyi pienen pieni kynsiviila. Ja vielä leopardi täplillä :Heartred

Takaisin