Raskaaksi 2016

Herttarouva, olen pahoillani koettelemuksistanne. Toivotaan ettei sinulla kunnon vuoto alkaisi.

Ja pahoittelut muille negoista ja tädeistä.

Mä voisin huomenna aamulla testailla, taas :D
Huomenna kp 31 eikä menkkoja vielä näy. Aika hyvät alavatsa jomot kyllä on, että eiköhän se tätikin tänne huomenna kurvaa ja jää testit tekemättä.
Onneksi on muutakin ajateltavaa nimittäin viikonloppuna esikoisen 2v. synttärit. Mun pieni on jo niiin iso :'( <3

Pauliina kyllä Joo ovis pitäis olla Näinä päivinä...tikut vaan nyt hämää mua kun toista kertaa plussaa näyttää ovis ja niiden välissä negaa :confused013 en ymmärrä... olisiko ollut sitten laimeempi pisu siinä välissä :smiley-angry026

Mitä ihmettä Pauliina!? Oliko Sulla niinku tauko :schocked028
Sankari kuinka kävi?????

Tänään kp 31 / 28-30. Tätiä ei näy eikä kuulu. Kauheat menkkajomot joten katsotaan miten käy, että alkaako. Tässä tämän aamun testiä aamupissasta ja apteekin testillä. Maanantaina testattu selkeä nega rfsu herkällä ja perjantaina selkeä nega apteekin omalla.
Näkyykö tässä teidän mielestä haamulaista ? :)
20161102_092619.jpg

sanmarie mä nään tossa kyllä haamulaisen. Oisko sulla ollut ovulaatio myöhemmin? Mä tein keskenmenon jälkeen tolla apteekin testillä saman näköisen haamulaisen kun hormonia oli varmaan jäljellä vielä vähän. Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan :love017.
Mulla ei alkanutkaan sitten tuhru ainakaan vielä. Nyt juilii kumpaakin munasarjaa ja eilen oli illalla menkkakramppeja. Kuivakausi loppui. Nyt tulee creamy valkovuotoa. KP23/28 dpo5. Mulla vissiin kiinnittyminen tapahtunut joka raskaudessa aika aikaisin koska haamun olen testiin saanut dpo8-9. Eli milloinkohan se sitten tapahtuisi..onko kellään tietoa monta päivää kestää, että hormoni näkyy testissä. Joka kerta on ollut myös kiinnittymisvuotoa ja olen luullut että menkat alkaa. Se on ilmaantunut joskus dpo7 paikkeilla. Oispa jo viikonloppu että pääsisi testaamaan. Mun naama on täysin rajähtänyt. Ovulaatiosta menkkoihin on tosi huonossa kunnossa iho.

Joku kyseli aiemmin mitä keinoja käytössä yrityksessä. Omat ovat olleet greippimehu, vehnänalkioöljy ja ovulaation jälkeen olen juonut pienen lasin punaviiniä illalla. Jos tästä kierrosta ei plussaa tule niin ensi kierrosssa talletukset tehdään takaapäin :smiley-angelic006. Sekin keino oli viimeksi käytössä ja liekö vaikuttanut plussaan :happy112.

Muokattu viimeksi:
sanmariella näkyy kyllä joku haamulainen, toivotaan vahvistumista! :gen014

Herttarouva jospa se tosiaan ois ollutkin kiinnittymisvuotoa! Jos kiinnittyminen tapahtuis nyt niin muutaman päivän päästä saattais jo haamulaista näkyä, eikö se hcg parin päivän välein kaksinkertaistu :cool: Eli viikonloppuna vois hyvinkin olla mahikset testailla :)
Minä oon päättäny (taas kerran) että en testaa ennenkun täti on myöhässä. Tässä kierrossa se tarkottais suunnilleen ens tiistaita, joka sattuu olemaan miehen synttäripäivä :nailbiting:

Villisilmä kp 23/25-28. Rintoja vähän aristaa, yöunet 12-tuntisia ja ennen sängystä nousua kuvittelin ihmeellistä poltetta alavatsalla :nailbiting:

Sanmariella viiva kurkkaa! :) Toivottavasti vahvistuu!

Jos Herttarouva olisi nyt ollut juuri sitä kiinnittymistä? ;) Kun alkio on kiinnittynyt, riippuu hormonitasojen nousu lähtötasosta ja yksilöllisessä noususta (toisilla nousee nopeammin kuin toisilla). Taulukoita tuosta löytyy varmasti useita netistä ja täälläkin niitä joskus ollut. Useampi päivä kuitenkin varmaan menee, sillä hormonimäärä tuplaantuu noin joka toinen tai kolmas päivä.

Täällä ei vuotoa, kp27/25. Ei mitään raskausoireita, mutta toisaalta ei mitään menkkaoireitakaan. Mies lähti kauppaan ja ilmoitin, että ilman testiä ei sovi tulla kotiin.. :D Katsotaan nyt, riittääkö rohkeus testata tänään tai huomenna aamulla. Kierrot ovat olleet hyvin tasaisesti 25 päivän mittaisia, mutta päivän pidempiäkin on mahtunut mukaan.. kierukka poistettiin vasta kesäkuussa, joten kierto hivenen hakee vielä paikkaa.

Muokattu viimeksi:
Elaffy, ei muuta kuin testailemaan. Pidän peukkuja!

Herttarouva, voi hyvin olla mahdollista, että ovulaatio on voinut olla myöhemminkin. Kun en sitä millään varmistanut.

Apteekista lisää testejä hain, jos tossa ylihuomenna tai ehkä huomenna kattois jos vielä viivaa näkyisi. Ostin apteekin ultraherkkiä 10iu. Aika uskomatonta olisi, jos kakkonen näin nopeasti tärppäisi yk2.

sanmarie, Haamuhan se siellä kurkkii, vahvistumisia viivalle! :)

elaffylle ja Herttarouvalle tsempit testaamisien kanssa, toivottavasti plussaatte :happy:
Niin ja Villisilmä, olisipa siinä synttärilahjaa kerrakseen miehelle. :wink

Onnea plussanneille ja viivan vahvistumisia sitä toivoville sekä pahoittelut tädin ja negan kohdanneille.
Tuli tosta synttärilahja ideasta mieleen, että taidan ite testailla isänpäivä aamuna jollei menkat ennen sitä ala siinä olisi oikein mukava isänpäivä lahja ihan koko perheelle ja papoille myös

Varovaiset onnittelut sanmarielle. Toivottavasti haamulainen vahvistuu.
Elaffylle ja Herttarouvalle peukkuja. Toivotaan plussaa.

Juuh täti oli poissa sen 12h. Jopa vessa käynnillä ei ollut edes pinkkiä paperissa. Nyt taas jatkuu normaalisti tai hieman niukempana. Ihme sekoiluja tää kroppa tekeekin.

Kp4/30-31 yk3

4h pidätyksellä ankea nega pc:n testillä.. ehkä täti tuleekin tänään ihan oikeasti. :/

Jos nyt jostain syystä käykin toisin, täytyy testailla myöhemmin uudestaan.

Moikka kaikille! Täällä ekaa kertaa ikinä kirjoittelee 30-v., esikoinen toiveissa. Oon jo pitkän aikaa lueskellu näitä ketjuja vertaistueksi ja aattelin liittyä mukaan kuumeilemaan! Ei raskauksia takana, nyt yk 2, kp 7/30-31 menossa. Oon tosi iloinen et nyt on voitu alottaa yrittäminen, koska oon kärsiny vauvakuumeesta jo vuosia!

Aattelin tikuttaa ovista ekaa kertaa tässä kierrossa ja tutkiskella vähän oonko luullu ovistuntemukset ihan väärin vai en.

On tää yrittämisen aloittaminen vaa jännää ja miten eri tavalla sitä tulee perehtyneeks naisen kehon toimintaan ja itteensä ku laskeskelee päiviä!

Raskaaksitulo taitaa olla niitä ainoita asioita mihin nykypäivänä ei oikein voi itse vaikuttaa kuitenkaa loppupeleissä, pakko se on vaan hyväksyä. Ja varmaan jos ja kun raskautuu, tulee sit ihan toiset uudet epävarmuudet ja pelot kestääkö raskaus.

Tervetuloa mukaan Taiga! Ollaankin näköjään samaa ikäluokkaa, mulla vaan mittarissa yksi vuosi enemmän, ja esikoinen meilläkin haaveissa :) Toden totta tässä on oppinut itsestään kauheasti lisää! Vaikka kuinka on kuvitellut tuntevansa itsensä, niin kyllä nyt on ihan eri tasolla oman kroppansa ja mielensäkin kanssa.

Harmittelut negasta elaffy :sorry: Toivottavasti se vielä viivaksi silti muuttuu!

Sanmarien viivalle toivotan vahvistumista! :)

Näin pari yötä sitten unta, että meillä oli pieni poika :dummy: Toivottavasti oli enne! Jännä muuten että aina kun näen omista lapsista unia, ne on aina poikia. Joku kerta oli kaksoset, eikä edes niihin ollut eksynyt tyttövauvaa, vaan nekin oli poikia :joyful: Mitään oireita ei kyllä tiineyden suuntaan ole, mutta eikös oireettomuuskin voi olla oire! :hilarious:

Dpo 7 kp 21/28

Tervetuloa, Taiga86! Onnea raskautumiseen! Niin ihanaa ja kamalaa tämä homma on!

Voi, elaffy, mälsää tuijottaa negaa ja vielä ärsyttävämpää on kun kroppa vittuilee pidentämällä kiertoa!

Rouva Kettunen, Balina ja Katjusha! Kiitos lämpimistä tervetulotoivotuksista! [emoji5]️

Täältäkin plussailuonnea kaikille ja niille jotka ovat jo plussanneet, ihanaa! Toivoa siis on! [emoji2]

Takaisin