Raskaaksi 2016

Suositellaan aloittaa pissiin tikkuihin 10kp jos ei tiedä tarkkaa ajan kohtaa. mutta jos tiedät sen tapahtuvan noin tuona aikana aloittaisin pissiin noin kp 14,15 niin ei menisi ohi aikaakaan :happy: ja tietysti oireiden mukaan!

Täällä kp jokujotain :woot: huomenna gyne ja ovis pitäis olla tällä viikolla....

Kedi: Et ole varmastikaan ainut joka on tässä asiassa malttamaton. :wink:grin Ja mulla sama tilanne kuin sinulla, että pillereiden lopetuksen jälkeen ei oo vielä tullut menkkoja. Mutta odottelen niitä tällä viikolla saapuvaksi tai no mun logiigan mukaan niitten pitäis tällä viikolla tulla, kun pillereiden lopetuksesta on jo reilu kolme viikkoa aikaa, mutta tiedä tuota miten pitkäksi tää eka kierto venyy..

Elaffy: Pahoittelut negasta. :sad001 Mutta jos ei tätiä tuu, niin testaa uudestana huomenna tai ylihuomenna? Tsemppiä piinailuihin.:Heartred

PauliinaS: Tsemppiä menkkojen kanssa. :Heartred Mä oon tosi huono ton oviksen tikutuksen kanssa, kun mä en oo ikinä itse niitä tikuttanut..

Ketkäs testailee seuraavaksi? Mä täällä jännittyneenä odotan taas, että pääsen katsoo muiden testejä. :grin

Hei ja onko noissa testeissä joku "viimeinen käyttö" päivämäärä? Tai että vanheneeko ne testit? :grin Mulla on siis jossain tuolla vaatekaapin uumenissa liuskatestejä ainakin yks paketillinen esikoisen yritys ajoilta eli melkein 2 vuotta sitten ostettuja. En oo kyllä tarkemmin paketteja tutkinut, että kai se lukis siinä, jos ne menis jotenkin vanhoiksi.. :hilarious:

Sohwia on niissä pvämäärät. Esim viimeviikolla ostettu pc:ssä on merkintä 2018-5 ja esikoisessa käytetty clearblue paketissa 2016-5

Hei kaikille!

En ole tänne aikoihin kirjoitellut! Jotkut ehkä muistavat minut, mutta näyttäävästi on paljon myös uusia käyttäjiä tullut tässä matkan varrella. Tällä hetkellä olen pienen 8kk pojan äiti, ja asiat kääntyivät lopulta parhain päin. Mutta miksi kirjoitan.. Hieman historiaani:

Vauvan yritys aloitettiin alkutalvesta 2014. Plussa tuli kesäkuussa, joka valitettavasti päättyi samantien rv 5 keskenmenoon. Tämän jälkeen ei sitten plussaa enää kuulunutkaan aikoihin. Lopulta uusi plussa saman vuoden joulukuussa puolen vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen, jonka luulin olevan jo kestävää laatua. Tämäkin raskaus lopulta päättyi, sikiön kehitys loppunut rv. 8 ja keskeytyneeseen keskenmenoon lääkkeet rv. 10. Tällöin elettiin muistaakseni tammi-helmikuuta 2015. Tämän jälkeen lopetinkin suuressa surussani tänne kirjoittelun.

Uusi plussa kuitenkin vuoden 2015 toukokuussa ja tästä tuloksena tuo pikkutuhisija, joka tällä hetkellä vetää sikeitä terassilla.

Itse asiaan: Itse kuumeillessa ja vauvaa yrittäessä tuli yritettyä kaikenlaista. Ovulaatiotikut käytössä, ahkeraa makkarissa puuhaamista, vitamiineja ym ym. Lopulta otin käyttöön Pre-Seed nimisen siittiöitä suojaavan ja niiden liikkumista parantavan liukuvoiteen. Tätä käytimme kolme kertaa ovulaatioiden aikana, joista kaksi kertaa toi plussan. Ensimmäinen tuo vuonna 2015 päättynyt raskaus, sen jälkeen tulokseton ja kolmannella ovulaatiokerralla plussa, josta pieni poikamme syntyi.

En tiedä oliko se tuon liukuvoiteen ansiota, mutta itse todella uskon niin! Niin kauan tuli tahkottua ilman edes sitä plussaa raskaustestissä. Linkitän tähän vielä kuvan kyseisestä voiteesta.

Ja epäilijöille, en ole kyseisen liukkarin myyntiedustaja tai mitään muutakaan vastaavaa. Halusin vain vinkata kyseisestä tuotteesta, josko se toisi avun jollekin toiselle. Itse uskon vakaasti, että meillä se auttoi. Ja kuumeillessa, mikä tahansa toivonpilkahdus tai keino on aina enemmän kuin tervetullut :happy:

Liitteet

• babystart-preseed-liukuvoide_orig.png
    babystart-preseed-liukuvoide_orig.png
    616.1 KB · Katsottu: 277
Aurinkoinen, hienoa että asiat kääntyivät parhain päin ja saitte sen suloisen tuhisijan :)
Meillä on käytetty Pre-Seediä, oikein kiva liukkari ja melko riittoisakin, ei niin paljon tartte ku aattelis tai ohjeessa on (liiankin liukas voi olla ;) )

Pahoittelut negoista ja tädeistä! :sorry:

PullanMuru, mitä tapahtuu gynellä? :)

Katjushalla jo ihan kohta la, meneepä aika nopeasti! :nailbiting:

Täällä kp 21/25-28, dposta ei tietoa vai onko ollu ovista lainkaan :shifty: Alavatsaa nippailee molemmin puolin, taitaa ne monirakkulaiset munikset siellä herjailla mulle :mad: Otin nyt taukoviikon jälkeen taas tuon maca-jauheen käyttöön, tuntuu että sillä on suuri vaikutus omaan energiatasoon ja kai se tuota hormonitoimintaakin yrittää tasoitella, jospa pysyis pms-oireet vähän vähempänä :rolleyes:

Onko täällä muilla kokemuksia tuosta macasta? :)

Aurinkoinen, ihana kuulla sun kuulumisia. Onnittelut pienestä tuhisijasta! <3

Macasta on täällä kokemuksia, mies sekä minä itse syötiin macatabletteja pidemmän aikaa. Ainakin himoja ne lisäsi. :)

On: tänään kävin ekassa neuvolassa ja kaikki on oikein hyvin täällä... <3 :)

Muurahainen ja pikkuinen 7+1

PauliinaS: Kiitos tiedosta. :) Täytyy siis etsiä ne testit ja katsoa mitkä päivämäärät niissä on. Ei sen puoleen, ei mun tarvitse nyt heti ees testata, kun täti teki yllätysvisiitin mun luokse.

Hurjan paljon onnea muurahainen. :Heartred Taidettiin kuumeilla samaan aikaan tuolla raskaaksi 2015 ryhmässä, sillä muistan hatarasti sun käyttäjätunnuksen sieltä. :) Olen kyllä äärettömän onnellinen sinun puolesta ja pakko sanoa, että tuo sinun viestisi kyllä sai kyyneleet silmiin.

Musta ne kp:t, dpo:t ja la:t vois laittaa aina viestin loppuun, se ois kaikkein selkeintä. Tollakin listalla on sellasia, jolla LA on ollut elokuussa, eikä kukaan uskalla poistaa sieltä toisia. Toki listakin voi kiertää mukana, ei sillä :grin

Onnea Aurinkoinen, ja kiva kun tulit kertomaan tarinasi. Toisten onnistumiset auttaa kummasti jaksamaan. :)

Eilen tuntui alavatsalla pariin kertaan vihlontaa, ja heti olin tuntosarvet ojossa että nytkö se raskautuminen tapahtuu!!?? :hilarious: Tosin sillon oli menossa vasta dpo4, joten siinä vaiheessahan ei pitäisi mitään vielä edes tapahtua. Nyt vaan on toiveet niin hurjan korkeella, että oikein pelottaa se rytinällä alastulo.. Vielä viikon verran olisi piinailua. Tsemppiä muillekin piinailijoille, kyllä se tästä vielä plussaksi muuttuu! :cat::grin

Dpo5 kp 19/26-29

Voi apua, alkaa tulla tämä kuumeilu jo uniinkin. Viime yönä olin laivamatkalla ja kaikilta matkustajilta otettiin pissanäytteet, mun näytteessä sitten killui kamalasti munasoluja, olivat sellaisia kovia maissipallon näköisiä ja niitä sai tökkiä. Toissayönä olin synnyttämässä ja synnytys eteni niin hitaasti että se kesti melkein vuoden. :hilarious:

Mulla tuli vähän ikäkriisi, tai jos sitä niin voi nimittää.. tajusin et oltiin niin suunniteltu ja toivottu miehen kanssa et olisin jo raskaana kun täytän 25 mut eipä olla :(

Villisilmä: ihan perus käynnille meen :happy: samalla jos jotain löytyisi raskautumisen maksimointiin :smiley-ashamed005 vaikka Tässä vasta yk4 onkin menossa! mutta kun ei voi tietää jos onkin jostain ihan Pikku jutusta kiinni...

Sain laskettua kpt eli olis nyt kp17/32-36. Oviskin tuntuisi olevan tulossa :smiley-angelic003:cool05

Kirahvi36 mulla oli sama juttu vuosia sitten. Ja raskaana ollessa oli toinen kriisi kun täytin 31. Nyt vaan toivon että toinen tulisi ennen 33 ikä vuotta.
Pullanmurulle hyviä talletuksia!
Kedi juu ei oo kauhean kivaa kun kuumeilu kiusaa yölläkin. Itse juuri 3eriyönä pissinyt hienot leffaviivat ja sit todellisuudessa selkee nega.

Noita kriisejä kyllä piisaa joka ikäluokkaan :) mä ajattelin joskus että kun oon 25, niin perhe on valmis. Olinkin sitten 27 kun esikoinen syntyi, ja 30-vuotissynttäreiden jälkeen plussasin kuopuksen. Nyt huidellaan 32-vuotiaana ja kolmas haaveissa vasta.

On muuten jännä, viime kierrolla olin VARMA että oon raskaana, paukutin r-testejä liukuhihnalta ja oli oire jos toinenkin. Nyt menossa 20/28 ja ei oo mitää tuntemuksia. Ei edes sitä että haluaisin guuglata oireita näille kiertopäiville! Ehdittiin pupuilla kuitenkin kolmesti oletetun ovulaation ympärillä, joten meni paremmin kuin viime kuulla.. No, katotaan, ja pidän peukkuja muillekin!

Tänään tehty nega rfsu:lla kp 29/28-30. Vielä ei ole menkat alkanut.
Oirettakin on, jos jonkinmoista. Itkettää, kaikki haisee pahalta ja voimakkaalta. Unia nähnyt paljon pitkästä aikaa ja kylmä koko ajan. Enköhän tällä viikolla tule rytinällä alas pililvilinnoistani.

Mulla kans on ikäkriisiä, osittain sain toteutettua sen. Oon aina haaveillu, että oon naimisis, mulla on 2 lasta ja omakotitalo ja oon unelma-ammatis tai melkein valmistunu siihen. Noh, oon 25, oon naimisis, toinen toivottavasti kerkiää syntyä ennenku täytän 26 (LA 13.2 ja 26v synttärit 27.2 :D ) ja meillä on rivitalo. En oo lähelläkää unelma-ammattia. Että puolet sain toteutettua, eniten ehkä stressaa tuo ammattipuoli..

Pahoittelut negoista!

Takaisin