Hei kaikille!
En ole tänne aikoihin kirjoitellut! Jotkut ehkä muistavat minut, mutta näyttäävästi on paljon myös uusia käyttäjiä tullut tässä matkan varrella. Tällä hetkellä olen pienen 8kk pojan äiti, ja asiat kääntyivät lopulta parhain päin. Mutta miksi kirjoitan.. Hieman historiaani:
Vauvan yritys aloitettiin alkutalvesta 2014. Plussa tuli kesäkuussa, joka valitettavasti päättyi samantien rv 5 keskenmenoon. Tämän jälkeen ei sitten plussaa enää kuulunutkaan aikoihin. Lopulta uusi plussa saman vuoden joulukuussa puolen vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen, jonka luulin olevan jo kestävää laatua. Tämäkin raskaus lopulta päättyi, sikiön kehitys loppunut rv. 8 ja keskeytyneeseen keskenmenoon lääkkeet rv. 10. Tällöin elettiin muistaakseni tammi-helmikuuta 2015. Tämän jälkeen lopetinkin suuressa surussani tänne kirjoittelun.
Uusi plussa kuitenkin vuoden 2015 toukokuussa ja tästä tuloksena tuo pikkutuhisija, joka tällä hetkellä vetää sikeitä terassilla.
Itse asiaan: Itse kuumeillessa ja vauvaa yrittäessä tuli yritettyä kaikenlaista. Ovulaatiotikut käytössä, ahkeraa makkarissa puuhaamista, vitamiineja ym ym. Lopulta otin käyttöön Pre-Seed nimisen siittiöitä suojaavan ja niiden liikkumista parantavan liukuvoiteen. Tätä käytimme kolme kertaa ovulaatioiden aikana, joista kaksi kertaa toi plussan. Ensimmäinen tuo vuonna 2015 päättynyt raskaus, sen jälkeen tulokseton ja kolmannella ovulaatiokerralla plussa, josta pieni poikamme syntyi.
En tiedä oliko se tuon liukuvoiteen ansiota, mutta itse todella uskon niin! Niin kauan tuli tahkottua ilman edes sitä plussaa raskaustestissä. Linkitän tähän vielä kuvan kyseisestä voiteesta.
Ja epäilijöille, en ole kyseisen liukkarin myyntiedustaja tai mitään muutakaan vastaavaa. Halusin vain vinkata kyseisestä tuotteesta, josko se toisi avun jollekin toiselle. Itse uskon vakaasti, että meillä se auttoi. Ja kuumeillessa, mikä tahansa toivonpilkahdus tai keino on aina enemmän kuin tervetullut