Raskaaksi 2016

Niiskutin, en tiie mutta veikkaan että ovis oli viikkoa oletettua myöhemmin 10.10 siis. Mun täytyy varmaan ens kiertoon (jos se joskus alkais :bored:) hankkia ne ovistikut koska muuten on niin hakuammuntaa tää homma jos kierrot vaan venyy ja venyy

Kirahvi36 pahottelut negasta :/

Mulla pitäs kalenterin mukaan alkaa tnä menkat. No siltä kyl pahasti tuntuu :(( Mahaa juilii siihen malliin.

Kirahvi.. toivotaan nyt vielä :shy:
Jos tarkka ovispäivä ei ole tiedossa niin onhan tässä vielä mahdollisuus. Toivottavasti selviää pian

Pidetään kirahvi toivoa vielä yllä niin kauan kun täti pysyy poissa!

Ääh. En pääse lääkäriin ens viikolla niin aika meni taas niin perkeleen pitkälle.. ärsyttää

Kirahvi36 pahoittelut negasta. Toivottavasti nyt pian tapahtuis jotain, plussa tai täti.

Sohwia Hei sinäkin täällä jännäämässä! :)

Rosebud toivotaan vielä että se on salamatkustaja joka siellä juilii kerta täti ei vielä ole tullu paikalle.

Mimmma jaksamis halit!

Mäkin näin koko raskausajan märkiä unia. Ja etenkin silloin loppu vaiheesta kun mies ei enään syttynyt kun pelkäs vahingoittavan vauvaa :hilarious: olihan se aikamoista tuskaa ja tunteiden sekamelskaa.
Nyt on apteekista haettu herkkä testi. Meinasin eka ihan normi kaupan testeillä mennä mutta mun tuurilla kaupassa on samaan aikaan kaikki tutut. Oma äitini ja siskoni sekä naapuri! Testaan aamulla ja toivotaan ettei tartte taas keskellä yötä käydä pissillä nii ois kaikki hormoonit siinä aamupississä :nailbiting: (silloin just dpo12)

PauliinaS, Jäädään jännäilemään, aamuun! Kuinka sattuikin että kaikki sitten olivat juuri samaan aikaan asioilla. :hilarious:

Viima, Pahoittelut negasta. :sad001 Mutta toivottavasti löytyy apu noista sinulle! :)

voi viima..toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu :Heartred

tääläkään ei vielä menkkoja oo kuulunu mut testiä en uskalla silti lähtä vielä tekeen huomenna. ehkä torstaina tai vasta perjantaina:dontknow pelkään niin sitä pettymystä. mut pietääs peukkuja et aamulla tulee paljon plussia :Heartred

Mäkin liityn tännekkin jännittämään ja tiirailemaan muiden plussia.
Toivon kaikille pikaista plussaa! :)

Itsellä menossa yk2, dpo 8 ja alavatsa todella hellänä. Kaikki sattuu koko kohtuun. Pari nega testiä jo malttamattomana tehty ja tiedän ihan liian aikaisin :D Nyt ajattelin odottaa viikon loppuun.

PauliinaS, pidetään peukkuja, että aamulla plussa tulisi! :) Mikä dpo sulla menossa ?

Pahoittelut kirahvi :sad001 mutta kuten sanottu niin kauan kuin tätiä ei näy niin on mahdollisuus! :smiley-angelic003

Viima, pitäisikö uusia testi kuitenkin parin pvn päästä??

Täällä kp 12 ja ovista odotellessa.... viikon päästä olis gyne.... :smiley-bounce013

Onko kellään ollu raskausoireena päänsärky?
Ai kauheeta. Se olisi mun oire jos olisi! Päätä särkeny 2vk enemmän kun viimeiseen vuoteen. Ehkä tarvisin vaan uuden tyynyn :D

Mää tällä hetkellä taustailen kun tiiä kauanko tässä saa odottaa et ne menkat alkaa.

Huh huh, on kyllä ihan ihme oloja ja tuntemuksia ollut jo viikon päivät. Alavatsaa juilii, koko ajan on ihan kamala nälkä ja iho rasvoittuu toooosi paljon. Koitan koko ajan vakuutella itselleni, että kroppa vain hakee itseään minipillereiden jäljiltä mutta väkisinkin sitä miettii että entä jos kuitenkin!

Sanmarie tervetuloa ja olkoon visiittisi lyhyt!

Mimmma ekassa raskaudessa mulla oli ajoittaista päänsärkyä. Nytkin särkeny pari pvä mut johtuu selästä/niskoista

Kirahvi36 tsempit uuteen kiertoon jos nyt tärppäis

Pitihän se 4aikaa aamuyöllä könytä vessaan pissiin tikkuun kun rakko ois räjähtänyt. Valitettavasti en saa ladattua kuvaa tänne. Mutta eipä siinä mitään epäselvää ole. Tyyli puhdas nega eli nyt heitti aivot härän pyllyä näyttämällä jatkuvasti unia tuplaviivoista. Odollaan menkkoja perjantaiksi...

Takaisin