Raskaaksi 2016

Pinjuli, Oi oi... Kyllä nyt jännittää puolestasi :nailbiting: Plussa tuulia puhkun! :)

Täällä kp 40/33-35 eikä täti näy vieläkään.. oloja ei oo kyllä mihinkään suuntaan..

Kuulostaapa Pinjuli lupaavalta! Toivotaan että täti ei tule kylään vaan tulis plussa testiin. :)

Moikkamoi! Varovasti voisin ilmoittautua tännekkin myös, sillä vertaistuki on tässä kuumeilussa tärkeää. :) Meillä siis tilanne se, että päätimme viikko sitten miehen kanssa, että vauva saa tulla, jos on tullakseen. Meillä siis entuudestaan esikoistyttö, joka täyttää ensi kuussa 1 vuoden. :) Itsellä on aika sekaisin kierto, sillä söin minipillereitä reilun puolen vuoden ajan, joten en usko, että meillä heti tärppäisi. Niin ja hei oon 25-vuotias ja asustellaan Keski-Suomessa.

Tervetuloa Sohwia kuumeilemaan :)

Pinjuli nyt on jännää :excited001
Kirahvi mites se testi!?

Täällä oviksen tylsää odotusta mikä todennäköisesti vasta viikonpäästä :happy112

Onnea plussanneille!

Mulla on turhautuneisuus huipussa. Hätätestailin taas ja en usko, että tikussa näkyy mtn. En tiiä sekavat fiilikset. Huomenna pitäs alkaa kierron ellei ovis tosiaan ollu muutaman pvän myöhäs.

Ei yhtään oo olo, et alkais mut heitin jo toivon. Ihan varmana kuitenki alkaa taas kuukausien tuska tän yrittämisen kaa. En ala [emoji24]

Mä en malttais odottaa...
Olo on ihan puhki ja nokka tai pää täynnä jotain... Muuta flunssa oiretta ei oikeen ole, kurkkua vaan kuivaa... ärsyttää kun tähän väliin iski tämmönen flunssa :banghead:
Alapäässä tuntunu jokunen pistos kuin olisi neulalla painettu mutta eipä muuta. Menkka jomotuksia on tasasen varmasti :bored:
Tänään tuli ihme heikotuskohtaus mutta laitan sen sen piikkiin etten ole syönyt kunnolla tästä nuhasta johtuen. Kahvikaan ei maistunut.
Kaikesta sitä mieli myllää että olisiko nyt joku oire viittaamassa plussaan mutta eihän ne vielä voi :rolleyes: odottavan aika on liian pitkä..
dpo 6 vasta :nailbiting:

Väsymyksestä johtuen en nyt ajatuksen kanssa jaksanut kaikkia kommentteja lukea joten....

Pahoittelut niille joilla täti tuli kylään ja niille joiden testit olivat negoja. PLUSSATUULIA kaikille ja muutamat tais vielä jännäillä!

on: nyt oon parina yönä nähny unen jossa pissin tuplaviivat :excited001oireita ei edelleenkään oikein ole ollut suuntai tai toiseen paitsi pojan kanssa sairastettu flunssa. Lauantai aamuna tais olla menkka jomoilua mihin heräsin. Nyt mennään jo dpo10 ja tekis mieli käydä ostaan testi kaappiin mutta täällä pikkusella paikkakunnalla kauppaan voi mennä vain pussipäässä :bag:

PauliinaS tiedän tunteen pussipäähän:joyful:
Meillä tuttu on apteekissa töissä eli sinnekkin täytyy hiippailla toivoen.. onneksi on netin ihmeellinen maailma ja nopeat toimitukset :smiley-angelic006

Haha, mäkin haluaisin kulkea välillä pussi päässä! :joyful: Käyn usein apteekissa, ja vaikka en henk.koht. tunne meidän proviisoria, niin välillä tuntuu nololta asioida siellä. Mut kyseessä on aivan ihana nuori nainen, joka on parin vuoden ajan tiennyt, että meillä yritetään vauvaa ja olen kysellyt häneltä aina kaikki lääkkeet, että voiko tätä käyttää jos tulee raskaaksi jne. Viimeksi hain ovistestejä, mut aattelin, et väliäkö tuolla, että vieläkin yritetään, tämä on vain elämää. Vuosi sitten oli inhottavampi tilanne, kun ostin foolihappoa ja apteekkiin ilmestyi samaan aikaan tuttu äiti, enkä mä kyllä koko kylän halua tietävän tästä... Mutta eiköhän se ostos ole jo ehtinyt unohtumaan eikä kukaan vaikuta tarkkailevan mun vatsanseutua. Se olisi raskasta.

Mä olen käyttänyt vehnänalkioöljyä nyt kolmisen viikkoa. Mietiskelin, että menkat ovat olleet runsaammat kuin koskaan ja tänään olen kärvistellyt myös nenäverenvuodon kanssa. Tällaisista asioista on tosi hankalaa löytää mistään asiallista tietoa. Tuntuuko teistä, että vehnänalkioöljy ohentaa verta? Toisaalta minulla on myös ollut ehkä hivenen helpompaa migreenin kanssa, mutta joskus on muutenkin vähän helpompia kausia. Ovatko nämä ajatukset nyt ihan tuulesta tempaistuja vai onko kaikki sattumaa? o_O

Lady bug, mulla ei oo vehnänalkioöljy mun mielestä aiheuttanut mitään tollaista, en oo huomannut ollenkaan mitään muutoksia kropassa :)

kp30/26-28, tätiä ei kuulu, ei näy mutta silti eilen clearblue näytti "ei raskaana". Mitä mun kropalle tapahtuu?! :/

Oli pakko penkoo forumia näin pitkästä aikaa (edellisen kerran 2014 esikoista odottaessa). Mulla on olo että oisin raskaana. Tänään oottelen menkkoja saapuvaksi ja vielä ei oo näkyny. En vaan uskalla tehä testiä vielä jos pian pettyy taas. Esikoista yritettiin vuosi ja nyt ei yritetä kylläkään mut ehkäsyn käyttö ollu vähä huoletonta. Mulla vauvakuume mut miehellä ei. Toivon tosissaan et menkat ei alkais. Nyt on nimittäin niin semmonen olo et olis just oikee hetki toiselle. Oon koittanu ajatella etten herättele turhia toiveita ettei tarvi pettyä vaa eihän se onnistu ku kokoajan miettii et onkohan tuokin oire. Jos nyt ei tärppää niin alkaa miehen kans kyllä vakavat keskustelut toisesta Haluaisin niin tänävuonna jo olla raskaana.

Hurjasti onnea plussanneille ja tsemppia uuteen kiertoon joutuneille sekä kropan kummallisuuksista kärsiville!

Täällä tuli 3 viikkoa pillereiden lopettamisesta täyteen ja päähän pukkaa jo ties mitä "oireita". Milloin nippailee alavatsalta ja milloin kärsitään (aamu)pahoinvoinnista. On se pää jännä kun jotain tosi paljon toivoessaan se alkaa keksiä ties mitä ja pienimmätkin tuntemukset huomaa aivan varmasti. Ehkä näin räkätautisena ei pitäisi etenkään jokaiseen jomotukseen ja kolotukseen kiinnittää niin huomiota... :shifty:

En kuitenkaan vielä haluaisi testailla kun tiedän yhden viivan tuottavan pettymyksen. Aiempien pilleritaukojen kohdalla menkat on alkaneet aika tasan 4 viikkoa viimeisen napin syömisestä joten odotellaan nyt ainakin viikko vielä josko jotain alkaisi kuulua. :nailbiting:

Onnea plussanneille:Heartred

Tosiaan, clomifenit aloitin kolmepäivää sitten :woot: saas nähdä kuinka nopeasti tärppää, vai tärppääkö ollenkaan....
Onko kenelläkään täällä kokemusta clomeista? :)

Siis...mitä? Näättekö jotain tässä? Testin tein aamulla kun menkkavuoto on ollut todella outoa, ja oireet vaan jatkuu.. äsken vasta muistin kattoa testiä.

Liitteet

• 2016-10-24 18.30.29.png
    2016-10-24 18.30.29.png
    901.8 KB · Katsottu: 241
Viima näkyyhän siinä jotain mutta en tiedä mitä! Uusintatesti aamulla?

Takaisin