Raskaaksi 2016

Meillä teki mies tänä aamuna reissusta tullessaan ihanan eleen..
Hän oli laskeskunut päiviä ja saapui kotiin mukanaan testi. "Haluaisin tällä kertaa olla mukana tässä testauksessa jos se toisi onnen mukaan siihen".. tuli ihan mahtavan hyvä mieli kun välillä tuntuu innostaako toista ollenkaa :hug003
Hän oli laskenut tai muistanut päivät väärin ja luuli että nyt on dpo 11 ja mennäänkin vasta dpo 9 :nailbiting:
Lähtee jälleen huomenna muutaman päivän reissuun ja mä taas pelkään niitä haamuja niin paljon että en haluaisi vielä testata :oops:
Ne antaa turhaa toivoa ja sitten pettyy kuitenkin taas :banghead:
Mitä tässä nyt tekis kun toiselle asia on myös aika jännityksen innostus....
Huomenna kuitenkin vasta dpo 10 ja en mä kyllä pysty olemaan dpo 15 testaamatta jos sinne asti pääsee :smiley-angelic006

Ihana mies Niiskutin!!

Mulla piti kalenterin mukaan eilen alkaa vuoto.. tosin luulen oviksen olleen 2 pvää myöhäs eli huomenna viimestään. Tnä alaselkä jo aika mössönä. Oon pettyny. Testasin selkeen negan. Olishan sen pitäny jo tnä näkyä? :/

Ihana mies sulla Niiskutin! <3

mimmma, Päänsärky voi olla raskausoire! Toivotaan että tässä tapauksessa niin olisi eikä "huvikseen" särkisi.

Kirahville tsempit uuteen kiertoon! :)

PauliinaS, Pahoittelut negasta! Mutta jospa sun keho tietää jotain mitä nuo testitkään ei vielä tiiä. :wink Tosiaan niin kauan on toivoa kun tätiä ei oo kylässä ja toivotaan ettei se perjantainakaan saapuisi.

Ihana mies sulla Niiskutin <3

Täällä edelleen eletään epätietoisuudessa; dpo16 (ovis bongattu tässä kierrossa), kp32/26-28. Menkkoja ei kuulu, ei tunnu edes siltä että alkaisivat. Aamupäivisin tulee kuvotusta ja en pysty noukkimaan kissankakkoja, tuntuu siis samalta kuin edellisessä raskaudessa. Negaa silti vaan näyttää.. Päätin nyt että en testaile ennen perjantaita jos ei ole vielä alkaneet silloin, meillä olisi pienet pippalot sillon ja pakko testata oman mielenrauhan takia että voiko sen siiderin juoda vai ei.
Ihmetyttää, mistä tää voi johtua? Tosiaan ovis on tikutettu, miten on mahdollista että menkat ovat myöhässä tän verran jo jos ei ole raskaudesta kyse? Toivoisin nyt hirveästi että mulla vaan nousee tosi tosi hitaasti hcg, toisaalta toivoisin että menkat alkaisi että saisi edes jotain selvyyttä tähän tilanteeseen, tää pitkittynyt epätietoisuus ahdistaa ihan hemmetisti kun mietin että onko mun kropassa jotain vikaa.. :/

Mun oli tarkotus tehä vasta perjantaina testi ellei menkkoja kuulu nii nyt päätin kuitenki tehä ja nega oli. Eli menkkoja ootellessa... :dontknow

Pinjuli, toivotaan että plussaat ennen perjantain bileitä!
Omalla kohdalla pisin luteaalivaihe oli yli kolme viikkoa. Jonkun hormonihäiriön vuoksi keltarauhanen kasvoi ihan megalomaaniseksi, se nähtiin vielä alkaneen kierron follikkeliultrassa. Progesteronia oli kehossa vaikka muille jakaa. Lääkäri katsoi sitä, että mikähän se tääkin on. Kroppamme voi keksiä temppuja ajoittain.
Plussia ketjuun!!
Täällä loppusuora häämöttää, vauva on jo yli 3 kg ja kolmisen viikkoa laskettuun aikaan.
Katjusha rv 36+6

Voi että tää kierron palautumisen odottaminen keskenmenon jälkeen on tuskien taival. Rusehtavaa vuotoa tulee joka päivä. Kaavinnasta reilu pari viikkoa. Raskaustesti oli nega eilen. Mietin että näinköhän sitä ovulaatiota edes tulee tässä kierrossa. Nipistelyjä on munasarjoissa, mutta limaa ei ole sitten ollenkaan. Ei auta ku odotella. Kaikille tsemppiä että saatais ne pysyvät plussat pian!

Herttarouva; täällä mennään samoissa tunnelmissa. Tai no, jälkivuoto loppui sunnuntaina mutta ärsyttää kun ei yhtään tiedä että missä kohtaa kiertoa mennään :p Maanantaina ja tiistaina tuntui ovulaatioon viittaavia juilimisia ja oireilua muutenkin eli käytettiin päivät hyväksemme mutta tiedä nyt sitten.

Rosebud, Turhautti todellakin, kun ennen esikoista oli kierrot välillä jotain 50 päivää... Me ei silloin vielä toki yritetty, mutta kuumeilin tietysti salaa ja joka kerta se oli yhtä turhauttavaa! Aina heräs se pieni toivon kipinä nega toisensa jälkeen vaikka kp huiteli ties missä.. Ja samalla aina mietti mikä vika mun kropassa on!

Rosebud todellakin! Ja sehän se vasta stressaa ja todennäkösesti vielä pitkittää...

Herttarouva ja Rive, täällä kans yks km kiertoon eksynyt. :happy3 Mulla kmvuoto loppui jo reilu viikko sitten ja nyt kuvittelen, että valkkari ois vähän lisääntynyt oviksen merkiksi, mutta o-testiin ei tule kuin ihan hailakkaa viivaa. Tulispa se ovis jo, tai edes menkat, niin pääsis jo uuteen kiertoon. Seuraavassa kierrossa otan ekaa kertaa clomit käyttöön, ni jännittää jo senkin takia tämä odotteleminen :smiley-bounce013 Vieläköhän sitä ehtis tulla raskaaksi kolmannen kerran vuonna 2016 :sorry:

Takaisin