Raskaaksi 2016

PauliinaS, Ihana tuo pussipäässä - juttu, naurahdin :grin Vaikka ymmärrän kyllä että jos on pienet piirit. Ja itseäni ainenkin välillä hävettää tutussa kaupassa aina palloilla siinä testihyllyllä ja kipata ostoskärreihin.. Onneksi tosiaan netistä voi tilata!

Tinterolle plussatuulia! Ja muillekin tietysti :happy:

Kedi, Toivotaan ettei ne menkat sieltä alkaisikaan :wink

Viima, Näen väriä mutta onko hitusen väärässä kohdassa? Vai tekevätkö omat silmäni tepposet :pompus:

Mäkin olen Viiman testissä jotain näkevinäni vaikka yleensä bongaan vaan ne kirkuvan punaiset viivat, aamulla tuutta testiä (ja tietysti heti raportoimaan tänne) :wink

Viima täällä yksi clomien käyttäjä. Sillä on nyt saatu kaksi raskautta aikaseksi. Nämä tärppäsivät yk3 ja yk2, että mulla ne on ainakin toimineet. Mulle ne ei oo aiheuttanu mitään oireita eli sopii meikäläiselle hyvin.
Nyt on kakkosen yritys päällä ja alotan clomit kunhan saadaan seuraava kierto käyntiin. Toiveet on tietty korkeella kun edellisilläkin kerroilla tärppäs niin nopeeta. Saa nähdä onko onni myötä myös tällä kerralla.

Kyllä se hailakalta viivalta minustakin näyttää, mutta jos testi on seissyt kauan niin voisiko olla roskishaamu..? No, uusi testi sen pian kertoo. Plussaonnea! :)

Kävin tänään gynellä ja suuri munarakkula oli juuri kypsymässä. Lääkärin määräyksestä täytyy nyt harjoittaa ahkeraa talletteleua ;)

Last edited by a moderator:
Vahvistumista Viimalle
Mamma84 onnea seuraavaan kiertoon.
Balinalle hyviä peiton heilutus hetkiä.

Nyt oli jo 3yö kun plussa tuli! Nyt on pakko käydä ostamassa parit testit. Väsymyskin on ollut katossaan. Siinäpä ne oireet sit onkin ollu.

Onko dpo12 liian aikasta testata?

PauliinaS, Kyllä mä uskon että on jokin vaisto olemassa (juurikin tuo että tulee uniin) Muistaisin että yksi ystävistäni kertoi nähneensä unta plussasta ja siis plussasikin, että siitä unesta keksi testailla. Ja ei ole mielestäni dpo 12 liian aikaista. Esikoisesta sain erittäin herkällä testillä haamun jo dpo 9. Tsemppiä! :)

Jälleen uusia kuumeilijoita, tervetuloa sakkiin!

Viimalla näkyy toinenkin viiva, mut munkin makuun on vähän hassussa paikassa... Hmmm... Löytäköön oikean paikkansa pian!

Dpo 6-7, hajut on oudon herkässä.. Mitään "oikeita " oireita ei oo, mut haluun sinnikkäästi uskoo et viimeinkin on tärpännyt!

Ja PauliinaS, testaa!

Ps.Laittakaa kuvat tänne kaikista testeistä joita teette, niitä on jännä arvuutella ja aina on kiva nähdä kaks viivaa!

Toivotaan et viiman testi vahvistuis:love017
Mulla ei eilen ainakaan vielä alkanu menkat mut se voi olla et alkasivat myös vasta tänään. Eli teen huomenna testin aamulla jossei oo menkkoja näkyny. Tai sit vasta torstaina :happy090Pelottaa nega testit niin ettei liian aikasin uskalla.

Itse heräsin esikoisen ootus aikana yhtäkkiä yöllä etovaan oloon nii päätin aamulla testata. Olin paripäivää jo epäilly kuitenki mut se oli semmonen töytäisy et uskalsin tehä testin. Ja olin nähny hirveesti painajaisia sillä viikolla. Se jäi mieleen ku kaveri osti mulle siks unisiepparinki plussa tuli jo 3+2 ja olin jo monta päivää ns tienny ja esim kanaa et voinu raakana haistaa ku oli nii oksettavaa. Nyt ei oo tommosia oloja nii vähä epäilyttää et ei taida olla vielä tärpänny. Huoh. onkai tää ressaavaa taas.:dance018

PauliinaS testiä vaan sieltäkin tihrusteltavaksi tänne :rolleyes: ei ole dpo12 liian aikaisi...

On kyllä tosiaan Viiman testissä jotenkin oudossa paikkaa mutta selkeesti väritöhröö.. jännittää odotella :nailbiting: toivotaan :happy:

Omaa...dpo 8. Edelleen nuha jatkuu kamalana. Muuten pieniä nuppineula vihlomisia ja eilen illalla aivan kamala turvotus ja vatsanpolte.
Menkkavaivaa tasasen varmasti edelleen mutta silti mieli jotenki odottaa sitä plussaa tikkuun vaikka välillä taas odotan että koska taas tipahtaa korkeelta :smiley-ashamed004
Unia oon alkanut näkeen nyt melkeen joka yö..seksiunia:cool14 ja joka aamu heräillyt kuuden aikaan mutta jatkanut kyllä unia...

Minäkin haluaisin tiirailla niitä testejä :rolleyes:

Niiskutin, Mulla seksiunet alkoivat plussattua ja kestivät ensimmäisen kolmanneksen todella villeinä! Kai se johtui hormooneista :wink

Miitu
Täälä mies toissa aamuna tokaisi että johan on kun alkaa unissaankin jo kuumeneen tuohon malliin.. Ei ole mulle tuttua ihan noin todelliset unet kuin lapsuudesta joskus.
Unia kyllä nään välillä mutta että niitä alan unissaan "elämään" niin on uutta :laughing025
En uskalla varmaan lähteä kaverireissuun parin viikon päästä:joyful:

Niiskutin, Tuo voisi hyvinkin olla oire! :wink

Viiman testissä mä näin kyllä haalean viivan myös. :) Toivottavasti viiva vahvistuisi. :happy:

kirahvi36: Pahoittelut negasta, mutta jos ei menkkoja pian kuulu, niin testaa vaikka ylihuomenna uudestaan. Tsemppiä! :)

Hui apua miten jännää tää kuumeilu ja yritys onkaan. :grin Tai ei mua sinäänsä omasta puolesta jännitä tai no ainaskaan vielä, mutta en muistanutkaan miten mahtavaa tää oli jännätä muiden yrittäjien puolesta ja miten kivaa se oli katsoa noita raskaustestejä, että onko siinä viiva ei.:)

Sohwia ei kait se enää miksikään muutu? :O veikkaan että stressi vaan pitkittää tätä kiertoa..

Kirahvi, Mitäpä jos kuuluisitkin niihin joilla ei näytä plussaa kun vasta joskus myöhäisemmässä vaiheessa? Toivotaan nyt siis sitä plussaa! tai edes menkkoja sitten, jotta pääsisit uuteen kiertoon. :)

Miitu, en kyllä uskalla toivoa plussaa, jotenkin niin turhautunut fiilis tällä hetkellä :( sepä se että pääsis uuteen kiertoon. Kuinka kauan tässä pitäs nyt sitten odotella?

Kirahvi kaikki on mahdollista niin kauan kun täti ilmottaa tulostaan jos ilmoittaa :)
Mikä dpo sulla on ?

Tintero mä toivon että mulla ei vaihdu koskaa painajaisiin jos noin tosissani elän unissani niitä :laughing021 ja katotaan nyt onko tää vaan jotain oman mielen tekosia vai tulisiko sieltä se toivottu ihanuus testeihin pitkän odotuksen jälkeen :love017

Takaisin