Raskaaksi 2016

Mulla oli ovulaatio noin viikko sitten ja heti sen jälkeisenä vkonloppuna olin niin kipeä lähinnä alaselästä, että tarvin särkylääkettä. Ja paperiin tuli pieni tuhru verta. Nyt taas on kivut alkanut ja välillä särkee oikeaa nivusta (?). Ihan kuin menkat alkais (mutta viikon päästä vasta pitäisi alkaa). Plussa ois tosi toivottu kyllä mutta yleensä nää menkkajomotukset on meinannut menkkoja kyllä. Yritystä nyt 5kk.

Hei kaikki! Olen jo pitemmän aikaa lueskellut taustalla ja nyt rohkenin hypätä mukaan jännäilemään.
Plussa tuulia teille kaikille. :talk017
Ja liimaa ja vahvistumisia haamuilijoille. :ky
Pahoittelut tädin kohdanneille, olkoon seuraava kierto teidän kierto. :signs003

Olen himpun yli 30v mieheni kanssa ja pikkukakkosta on jo aloitettu touhuamaan. Yhteiseloa jo 14vuotta. Pikku jäbää jännäiltiin 4-5kk jolloin täältä kävin poimimassa vippaskonstin jos toisenkin :grin. Nyt alkuun mennään vain mamma vitamiineillä. Oviksen metsästämisessä olen käyttänyt vain oireita ja kalenteria. Kiinnostaisi kyllä tuo ovis tikkujen kokeilu... kp15/29-30 yk2 ovis luultavasti huomenna mutta peittoja jo heiluteltu muutamaan otteeseen :hilarious:.

Auts Dossier! :sad001 Oliko vain venähtänyt vai mitä röntgenissä selvisi? Paranemisia!

Mariann3, Jos olikin kiinnittymisvuotoa ja kivut meinaisikin jotain muuta kuin menkkoja? Pidän peukkuja! :wink

PauliinaS, Pikaista tärppiä teille! :)

Täällä hävinnyt oikeastaan kaikki oireet, ainoastaan se tunne et vois olla tärpännyt on vielä.. en vaan uskalla vielä testata :| kp 30/33-35

Koska meinasit testata kirahvi? Täällä dpo 7, kp 25/n.30. Ei oikeastaan mitään oireita. Vähän tuntuu että täti kurvaa ensi viikolla :(

Silkkitassu, varmaan ens viikolla t-to. Jotenki en uskalla aiemmin ja kierrot on tupannu venymään muutamalla päivällä ni kituutan itteeni mahollisimman pitkään :D vaikka huokuttas hitosti jo testata :woot:

Tänään tuli ihan vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä päivällä ja sen jälkeen ei mitään. Toivottavasti ei menkat ala viis päivää aikasemmin.. :banghead: aattelin tän kierron niin etten laskeskele,mutta nyt sorruin ja olisi dpo 8-9.. :bookworm:

Mitähän tää nyt tarkoittaa? Mulla on clearblue kaksoishormoni digitaalinen ovistesti näyttänyt vilkkuvaa hymiötä maanantaista saakka. Tänään odotin paikallaan pysyvää hymiötä kun ois kp13 ja näinä päivinä ovisplussa on ennenkin tullut. Mutta testiin tulikin nolla!! Onks mun ovis nyt sit vaan jäänyt tulematta vai mitä ihmettä?! Pitäisköhän vielä testata?

Babe, mitä se ohje sanoi siitä tuloksesta? Kuulostaa silti ovisnegalta. Ehkä testaat vielä huomenna?

ImageUploadedByVau Foorumi1476418393.844877.jpg

Babe testasit siis uudella laitteella sen nollan? Siitä se johtuu,ei sais vaihtaa laitetta kesken...

Täällä täytyis malttaa ensiviikkoon rt-testien suhteen...

-Nennu- pahoittelut tädistä, parempaa onnea uuteen kiertoon

Babe onnittelut ovis plussasta, ei muutakun kunnolla hyödyntämään viikonlopun kunniaksi kerta mieskin kotona :grin

on. laskujen mukaan ovis ois tänään mutta mitään oireita ja nippailuja ei ole ollut vielä :sad001 "kiimaliimaa" kyllä vielä riittää että pikkuhousun suojia käytettävä. tänä iltana tehtävä tallettelut taas kun huomenna esikoisen 1v synttärit niin varmasti on puhti poissa illalla.

Takaisin