Raskaaksi 2016

Voi että miten monella täällä on nyt jännät paikat, toivon kaikille plussia! :) Milloin aiotte testailla?

Mulla on niin kaikki oireet mitkä puhuu puolestaan mut pelkään et kroppa huijaa mua :/ tekis mieli testata jo vaikka heti mut jos vast viikon päästä... sit olus muutama ylimääränen päivä viel jos kierto sattuskin venähtämään :D

Hei sellaista lähin tässä pohtimaan että missähän vaiheessa mahdollinen raskaus näkyy verikokeissa?

Mä en haluaisi testata ennen kuin menkat ovat myöhässä, mutta lääkkeiden kanssa olisi helpottavampaa tietää etukäteen. Mä en vaan yhtään odota plussaa. Ja mä tein jo yhden negatiivisen testin, vaikkakin vähän liian aikaisessa.

Viikon ajan rinnat ovat olleet kipeät ja painon tunne alavatsalla, mutta ne ovat mulla menkkaoireita. Jos jotain uutta oikein keksimällä keksisi, niin ehkä nyt on muutaman päivän ollut erikoinen kylmän tunne nivusissa (sellaista viiltelevää kipua) sekä alaselkäsärky vaivannut jo puolitoista viikkoa. Ehkä liian ohuet housut? :rolleyes: Ja ihan kuin eilen illalla olisi ollut lievää hetkellistä kuvotusta, mutta join liikaa kahvia liian myöhään...

Luin vanhaa muistikirjaani siltä ajalta, kun aloin odottamaan esikoista. Silloin minulla oli ollut värikkäitä unia, väsymystä, jomotusta alavatsalla, vahvoja suonenvetoja öisin ja muutama päivä ennen oletettuja menkkoja kiinnittymisvuotoa (tai jotain vastaavaa?) pari tippaa. Mitään sellaista ei ole ollut nyt eikä edellisissä kierroissa.

Muokattu viimeksi:
Lady Bug, tavallisella "epä-digitaali" testillä voit testata eri paketeista. Jos käyttää Clearblue kaksoishormonitestiä, jonka on tarkoitus näyttää myös estrogeenin nousu vilkkunaamalla, testilaitetta ei saa vaihtaa kesken sarjan. Testitikkuja voi ottaa eri paketeista, jos ei riitä. Testilaite rekisteröi hormonitasosi, ja vertaa tuloksia päivien edetessä. Kaksoishormonitestaus pitää aloittaa usea päivä aiemmin, mitä tavallinen LH-testi (oli se sitten digitaali tai ihan tavallinen testipuikko).

Tein tänään ovistestin ja ihan kun oisin siinä nähnyt toisenkin viivan, eli toivonmukaan olis ovis tulossa. Täytyy tehdä nyt joka päivä että tietää sitten millon on ovis.

Moikka! Liityn mukaan :) Kolmas haaveissa. Eka yk menossa. Esikoinen on 10/12 ja pikkusisko 11/15. Ovis meni muutama pvä sitten. Tuli selkeät limat yms... mutta nyt yhtäkkiä kuivan kauden sijaan tulee uudestaan paksua limaa. Kovat menkkajomotkin päällä. Saa nähdä miten käy :)

Jatkan vielä.. Eli menkat alko toukokuussa ja on tulleet suht säännöllisesti. Ekan raskauden jälkeen kierto oli hukassa melkein kolme vuotta ja se oli tuskien taival. Välissä erosin ja yllättäen uuteen suhteeseen putkahti raskaus 4kk jälkeen.

Tunnistan oviksen tosi hyvin. Ensin tulee limaa, himoja ja sitten nippailua. Oviksen jälkeen iso venyvä klöntti. Näin tässäkin kierrossa noin 2 pvää kalenterioviksen jälkeen.

Eniten ihmetyttää, kun yleensä tulee se kuiva kausi ja nyt onkin tullut välillä lisää venyvää limaa. Ja on tota menkkajomoa. Olispa jännä jos ois oire.

Imetän kyllä vielä enkä oo varma mitä se hormoneille tekee.

Silkkitassu ja Heidukka mikä tilanne!!??

Täällä vuoto enteili siis tätiä ja nyt loistaa runsaudellaan :sour: luteaalivaihe jäis siis 8pvn! Eli olettaen jää liian lyhyeksi... no gynelle pääsen parin vkn päästä jos sieltä apuja sais . . . :wink

Mitä muurahaiselle?????

Pullanmuru, pahoittelut tädistä. Kannattaa todella sanoa gynelle tosta lyhyestä lutisvaiheesta. :(

Kiitos kysymästä, tänne kuuluu pelkkää hyvää. Tänään tein viimeisen raskaustestin ja sain leffaviivat! <3
Jos haluu käydä kurkkaamassa, niin tonne blogiin olen tilannetta päivitellyt. :)

https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/16/leffaviivat-vihdoin/

Muurahainen ja pikkuinen 4+6 <3

Moi! Tervetuloa uusille! Plussaonnea!

Testejä kehiin, naiset! Lupaavia oireita monella!

Murkulla upeat viivat!

On: ovis tulossa ens viikolla. Tiistaina on myös gyne, jos sen käynnin jälkeen olis joku suunnitelma, kannattaako jatkaa yritystä vai laittaa pillit pussiin tämän haaveen kanssa! Jännittää!

Takaisin