Raskaaksi 2016

8414a65984689a08681e594b5820c551

Koskakohan sitä malttaisi lopettaa testaamisen :D

Misu ja masuasukki, dpo15, raskausviikot laskurin mukaan 3+6 jos kierron pituudeksi laittaa 21 päivää. Mutta kun ei oo varmaa tietoa ja ovulaatio oli jo kp7 niin tarkat viikot selviää sit vasta ekassa ultrassa jos sinne asti päästään.

Eilen kävin tyksissä tarkastuksessa ja totesivat saman, ei sydämen sykettä. Torstaina sitten polille ja koitetaan ensin lääkkeellisellä tyhjennyksellä, vaikka se ei viimekskään toiminut.. En vaan jaksais kokea sitä tuskaa taas kun siitä ei mitään palkkaa saa. Mutta kaavinta on taas kuulemma niin iso riski ettei sitä vaan voi suoraan tehdä, vaikka itkien kerroin viimekertaisesta traumaattisesta kokemuksesta ja miksi sen kaavinnan haluaisin. Onko muuten jollain kokemusta kaksijakoisesta kohdusta/kohdussa olevasta väliseinämästä? Mulla todennäköisesti nyt semmonen rakennepoikkeama kohdussa.

Lupasin itselleni, että tällä kertaa en testaa ennen aikojaan, kun se negatiivinen testi näyttää niin ikävältä, eikä testien suurkuluttamisessa ole mitään järkeä. Muutenkin on sellainen olo, ettei tärppi käynyt, kun en onnistunut ovista tikuttamaan yrityksistä huolimatta ja ainoaksi "oireeksi" jäi oviksen tienoilla tapahtunut yhtäkkinen kuiva kausi. Nooh, nyt on kp 33/36-38, ja ollaan lähdössä viikonlopuksi sukuloimaan, missä tietysti tarjoillaan viiniä ruoan kanssa, saunaolutta jne., ja olisihan se nyt niin kiva tietää, saako niitä nauttia vai täytyykö vedota menevään tai tulevaan migreeniin tmv. :wink

Että jos sitten kuitenkin yhden (ihan pienen pienen) testin käyttäisi perjantaiaamuna (kp 36)? Ellei sitten vastaus satu sitä ennen tulemaan. Ei se puhtaanvalkoinen testi varmaan yhtään sen enempää veetuta kuin kuukautisten alkaminenkaan pari päivää myöhemmin?

tiiamariia: Tulee kyllä niin paha mieli puolestasi, vaikka ei tunnetakaan. Ei pitäisi tuollaista joutua kenenkään kokemaan ainakaan useampaa kertaa :sad001

Ei se nega ehkä vituta niin paljoa jos menkat kumminkin alkaa , mutta itellä on ainakin paha tapa nostattaa toiveet aina kun testin tekee ja sitten pettyy.. Mutta kyllä mä tossa tilanteessa testaisin dossier ku on viinin nautiskelua tiedossa :)

Ei pitäisi ei, ja tiiän että monet on kokenut paljon enemmän keskenmenoja mutta kyllä se vaan pahalta tuntuu. Ja viime kerran kokemuksen jälkeen pelottaa vietävästi, en vaan pysty ees vielä ajattelemaan sinne menemistä. Aloin miettiä että ois pitäny sittenki olla kotona vaan, mutta kipulääkkeiden takia valitsin että meen paikan päälle. En saa käyttää buranaa tm. vain panadolia ja se ei paljon auta. Siellä vaan viimeks tuntu lyhyesti sanottuna et ihmisyys meni ja sitte se kompleksisuus kun ei kaikki mennytkään niiku piti. Ehkä sitten ku kotiudun toivottavasti viimeistään perjantaina ni pystyy tajuumaan paremmin koko asian. Nyt oon vaa stressannut sitä sairaalareissua.

tiiamariialle paljon jaksamisia vaikean asian edessä! Olen todella pahoillani puolestasi, en osaa edes kuvitella mitä olet joutunut kokemaan ja ei toivoisi kenellekkään. ♡

Mä kävin tänään gynellä. Otettiin papa, jonka tulokset saan noin parin viikon kuluttua. Ja sit ultra, limakalvot on kuulemma kauniin paksut ja rakkula noin 2cm eli ovis on kohta tapahtumassa. Harmi vaan kun nyt ei päästä sitä hyödyntämään kun mies ei oo kotona :/ Munanjohtimien aukioloa ei vielä tarkistettu eikä verikokeita otettu, ne jätettiin Fertinovan tehtäväksi. Samoin mahdollisen hormonihoidon tarpeellisuuden arviointi, jos mun kierto on liian lyhyt. Nyt kuitenkin näyttäisi siltä että mussa ei pitäisi olla mitään pahasti vialla. Voi kumpa miehen siittiöistä ois ees yks nopee uimari tai toivottavasti saatais jotain apua miehen siittiö ongelmaan. En malttais odottaa et päästään käymään klinikalla.

Sama täällä, ihme oireita ja iltaisin lämpö 36.7-36.9 kainalosta mitattuna, mutta sisältä mitattuna 37.0. Kylmä, etoo, hengästyttää ja tänään oli kaksi terävää vihlaisua alavatsalla. Myös lisääntynyt valkovuoto.
En edes tiedä mikä kp menossa:mad:

Voimia tiiamariia <3 Toivottavasti jää viimeiseksi kerraksi kun noin käy. Ja ehkä parempi siellä sairaalalla kuitenkin. Kotioloissa tyhjennys oli aika hirveää ja oli koko ajan epätietoisuus missä menee normaalin kivun ja vuodon raja.

Voi että tiiamariia :sad001 toivottavasti Tämä oli nyt viimeinen kerta sinulle! Pian on Tämäkin viikko ohi ja saat palautella kehoasi koettelemuksesta... kauniita ajatuksia tulevaisuuteen kyllä siellä sinullekin pienokainen syliin saapuu :Heartpink

Täällä dpo5... alavatsan kummalliset tuntemukset jatkuu. Aamulla maistui myös metalli suussa vaikkei tätä Ekassa rakkaudessa ollut. Tisseissäkin jotain tuntuu kun oikein useasti muistaa tarkistaa :smiley-bounce022 voi että miten hölmöksi sitä käykään näin Piina päivillä!!!
Kukas on seuraava testaajia!? Mun on pakko kyllä ottaa reissun muutama liuska varalle :smiley-ashamed004

Tiiamariia se kaksijakoinen kohtu vaikeuttaa raskaaksi tuloa tai lähinnä se aiheuttaa keskenmenoja. Mulla itselläni on lievästi herttamainen kohtu, mutta ei väliseinää. Mulla toi tutkittiin kans neljän keskenmenon jälkeen..

Moikka! Tipahdin tuolta toukokuisista 2017. Reilu viikko sitten todettiin tuulimuna. Kokeiltiin lääkkeellistä tyhjennystä, joka epäonnistui. Eilen tehtiin kaavinta. Nyt vain toivon että kaavinta onnistui eikä tule tulehdusta ja pääsisi yrittämään uudestaan. Yksi lapsi on jo. Neiti täyttää kuukauden päästä vuoden. Imetys vielä käynnissä mikä sekoittaa vähän kiertoa, mutta jo kerran todistetusti silti raskautunut. Uutta plussaa toivoisin vielä tähän loppuvuoteen.

Takaisin