Raskaaksi 2016

Oi ihanaa Murkku, viivahan siellä ja vielä väriäkin. Ja näin aikaisin :) Taitaa pieni olla napannut tiukasti kiinni <3 Onnea !!!!!

Kiitos misu ja elaffy! :)

Misu, mullahan on siis dpo 10, etkös sä misu testannu tolla samalla kans dpo 10? :)

Elaffy, pahoittelun negasta! :(

Joo testasin, sulla paljon selkeämpi viiva :) Clearbluen testiin sit itekin sain vähä vahvemman viivan. Tässä nyt sitten testihulluna testaillaan joka päivä et vahvistuuko. Tänään tuli apteekin tavalliseen testiinkin ihan selkeä viiva ;)

Se on ihana seurata sitä viivan vahvistumista! Esikoisesta tein testejä joka päivä, vähänkö hävettää.

Ja toisesta ajattelin myös varustautua oikein testi arsenaalein sitten kun on sen aika. On ihana nähdä sen viivan piirtyvän eri testeihin. Mies on sanonut että olen aivan mahdoton ellen suorastaan hullu, eikä oo ihan halvat huvit. :hilarious:

Onnea murkku! Ihan parasta!!!

Kolme päivää on ollut välillä törkeitä menkkajomoja! Suurin toivoin aamulla testasin ja tadaaaaa: niin kirkuva nega et häikäisee vieläkin! V|¥|¥u!!!!!!! Kp 27/24-28

Onnea plussista! :)

Ja pahoittelut negoista tai menkoista... :(

Kokeilenpa liittää kuvan. Mulla on enää yksi o-liuska jäljellä. Kai mä sen huomenna teen ja sitten säästän puikot seuraavaan kiertoon. Toi kp12 mua mietityttää, kun se on vähän muita tummempi. Meinaan joskus kp13/25-28 ovis kai yleensä on, joten se sopisi kuvaan. Mutta eihän sekään mikään plussa ole. Olisin halunnut sellaisen yhden tosi selvän plussan, joka ei jättäisi mitään arvailujen varaan... Jokohan tässä voisi taas alkaa piinailemaan ja keräämään niitä "ihan varmasti" r-oireita :grin Viime yönä näin painajaisen, joita mulla ei ole tapana nähdä. Meidän lapsi oli mukamas jäänytkin yksin mökille ja oli jo niin myöhäistä, että muut päättivät, että kyllä se lapsi pärjää siellä yhden yön, haetaan se vasta aamulla takaisin. Ihan kamala uni!

IMG_4480.JPG

Muurahainen hyvältä näyttää!!!! <3 kai me saadaan huomenna lisää kuvia?! :) olen niin onnellinen teidän puolesta!

Onko joku saanut joskus plussan ei niin herkkään testiin, vaikka herkkä testi näyttäisi negaa? Mitä tahansa voi vielä tapahtua ja todennäköisesti menkat alkavatkin ihan normaalisti huomenna, mutta pientä toivoa elättelen edelleen.. :/ Minulla kyllä todennäköisesti hcg nousee melko hitaasti, kun kaksosistakin tuli haalea viiva testiin, vaikka täti oli jo muutaman päivän hukassa..

Takaisin