Raskaaksi 2016

Paljon onnea plussanneille!! :) Ja isot tsempit negan saaneille :sad001

En ole muistanut kovin usein kirjoitellakaan tänne. Kp 21/31 menossa ja saa nähdä testaanko kuitenkin ennen menkkoja, mieluummin testaan sitä negaa kuin että yhtäkkiä alkaa menkat :grin Tietenkin kaikista mieluiten sais sen plussan :)

Rouvakettunen, no voi plaah, tyhmä nega!!! :( <3 voimia sinne!

Lady bug, testasitko ton kp 12 aamupäivällä? Oliskohan illalla tullut plussa testiin?

Omppoloinen, lisäilen varmaan tuonne mun blogiin testikuvia lisää. Voit luottaa joka päivä tulen todellakin tekemään niitä. Tässä on jo niin paljon negoja tehty, että pitää ne kuitata plussilla. :) (jos tuo haamu plussaksi vahvistuu) :)

Misu, hienosti vahvistuu! :)

Pilvilinna, pikaista paranemista sinne! <3

On: ei tota aamuista usko kyl todeksi... mut jos se siitä vahvistuisi, niin ehkä sitten. :)

Muoks. Uusi testi kuva lisätty :D
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/06/piinapaiva-7-iltapaiva/

Muokattu viimeksi:
Paljon paljon onnea muurahainen!! <3 Minäkin olen seuraillut matkaasi hiljaisesti täällä, olet niin plussasi ansainnut :)

Dimsku rv 25+2

Mun yks parhaista kavereista ilmoitti tänään olevansa raskaana, ja heti ekalla yrittämällä onnistu.. vaikka kuin on onnellinen toisten puolesta niin kyllä vetää mielen matalaks.. miten se voi joillakin olla noin helppoa.. :sad001

Onnea muutahaiselle! Mä nasautin äsken niin selkeän negan ettei toista. Toki en malttanut enää odottaa kun hain K-kaupasta pregcheckin ja tietysti piti kokeilla kun paketissa kerran kaksi tikkua oli. Liian aikaisinkin tietysti tein, edelleen menossa kp24/28. Ehkä kokeilen sunnuntaina uudelleen vielä, ainakaan ei alkavat menkat sitten tuu niin yllätyksenä. Harmittaa vietävästi!

Loppukierto ja pahoinvointi.. muita syitä kuin raskaus? :D tänään on ollut koko päivän ällö etova olo.. testihän oli aamulla nega, joten yritän tässä keksiä sille jotain syytä. :D kohdunnupukka edelleen ylhäällä, valkovuotoa tulee. Hmm.. ollako vaiko eikö olla?

Voi muurahainen, niin iloitsen sun plussasta!!! Kaikki mahdolliset vaivaliimat mukaan <3

Vähän omia oloja... kp10/25 ja tällainen tulos... oliko mulla valemenkat? <3

Voi muurahainen, niin iloitsen sun plussasta!!! Kaikki mahdolliset vaivaliimat mukaan <3

Vähän omia oloja... kp10/25 ja tällainen tulos... oliko mulla valemenkat? <3
ImageUploadedByVau Foorumi1475773453.213434.jpg

Muurahainen, ihana haamu löytyi bloginkin puolelta! Jospa minäkin saisin halloweeniksi oman haamun :) Juu, kaikki o-testit tein samaan aikaan aamupäivästä. Olisi tehnyt mieli tehdä toinenkin testi silloin kp 12 päivän illalla (oli vain sellainen olo), mutta just silloin testit oli loppu ja oli pakko odottaa seuraavaan aamuun.

Toivottavasti monella nega muuttuisi vielä muuksi!

Mulla edelleen alaselkää juilii, alavatsalla painon tunne ja rinnat arat. Luulen, että nämä ovat oviksen jälkeisiä oireita. Ovat jo sen verran tuttuja.

Marsa, todennäköisesti tai testi olisi kyllä hyvin viallinen! Onnea! :)

Minkälaiset viime "menkat" sinulla oli?

Äh, testit polttelee kovin kaapissa.. huomenna ilmeisesti dpo13, joten pari päivää voisi hyvin vielä odotella, mutta MITEN?!

Ihanaa onnea muurahainen, olet niin plussasi ansainnut :Heartbigred

Ja marsa80, tosiaankin ollut valemenkat...muakin kiinnostaa et oliko kuitenki ihan samanlaiset menkat kuin aina ennenkin?
Muoks. Olitkin vastannut samaan aikaan kun tätä kirjoitin.
Onnea suuresti :Heartbigred

Täällä kp22/32

Takaisin