Raskaaksi 2016

315561871c06e6b058cd215f5d650b33

Vielä uusi testi clearbluella parin tunnin pidätyksellä... ;)

Lissufin, uudella yrityksellä vielä myöhemmin? :)

Hmm.. minulla alkoi uudestaan "ovislimat" noin dpo8-9. Koko ajan sellainen olo, että pissat housussa, kun sen verran reippaasti tulee. Kohdunnupukka kivikova ja ylhäällä, menkkaoireet puuttuvat kokonaan.. tänään kp24/24-27 ja mahdollisesti dpo10-11. Väitin samaa varmaan eilenkin jo, mutta olen päivistä jo ihan sekaisin.. :D Ovis oli luultavasti kp13-14. En ole tikuttanut, mutta oireet ja tuntemukset olivat hyvin selvät. Mitäs jos meillä onkin käynyt vahinko? :D

elaffy, mulla on noita ovislimoja ollut myös nyt koko ajan ja oon ihmetellyt mistä johtuu. Mut syy sit selvisi ;)

Muurahaiselle sen verran, että täällä ollaan paleltu jo monta päivää, jospa se sielläkin olisi oire jostain ihanasta <3

Misu, eiköhän täälläkin lähipäivinä selviä, olisiko meillä sama syy limoille.. :D

Kesäkuussa jätettiin ehkäisy pois, joten olisihan tämä nyt melko nopeaa toimintaa! Plus laskettu aika olisi melkein sama kuin viime kerrallakin.. :D

Täällä ollaan taas uudes taudissa ja kylmää sikanaan ja lämpöä 37, 1.. Eli kuume varmaan nousee. Ja tää kokoaja pissitys on iha karseeta kaks päivää jo, että tunnin väliä pitää käydä pissillä, pitää seurata jos on pissatulehdus, ois eka kolmeen vuoteen eli ei iha tuoreessa muistissa. Ei kyl kirvele pissatessa, voiko siis olla ilman kirvelyä vti? .. Ja sit tää valkovuoto... Housut iha märät kokoaja.. Ja itkettänyt kaks päivää.. Iha mummo olo. Varsinkin kun nivelet oikkuu kaiken kukkuraksi, että ei meinaa päästä liikkeelle.

Täälläkin palellaan mutta en tiedä onko hyvä merkki vai vaan ukon säätämä taloudellinen sisälämpötila torpassa. Nyt menossa kp23/28 ja äsken vessassa käydessä (tarkasti tiiraten) paperiin jäi jotain pienen pientä rusehtavaa vuotoa. Menkkakipumaiset olotilat ja turvottaa. Ja vituttaa kaikki edelleen. Laitoin siteen varmuuden vuoksi jos jostain syystä kierto olis heittänyt härän pyllyä ja olisikin tällä kertaa tosi lyhyt.. Mulla ei kyllä näiden vuosien aikana kertaakaan ole täti tullut etuaikaan.

Kyllä Pilvilinna pissatulehdus voi mun käsittääkseni olla kivuton, siskolla oli raskauksien aikana usein tulehdus eikä kuulemma oirinut mitenkään. Neuvolan pissatesteissä vaan aina ilmeni että taas olis tarjolla.

Täällä alkaa flunssa pikkuhiljaa väistyä. Mutta mies aamulla sanoi että on vähän kökkö olo, taitaa tää flunssa iskeä taas vaihteeksi mieheen siis..

Mistä tota vehnänalkionöljyä saa? Apteekista? :)

Pilvilinna, Minustakin nuo oireet kuulostavat nyt aivan muulta kuin pissi tulehdukselta! :wink

Itse useamman tulehduksen kärsineenä sanoisin että yleensä kirvely/vatsakipu kuuluu asiaan. Raskauden aikana virtsis voi olla oireeton ja usein näin onkin. Mulla oli raskausaikana aina odottamassa valmis lähete, että voin käydä tarkistuttamassa pissin koska tahansa. :)

Alinah, Höh.. :sad001 Toivottavasti pian on teillä tauti selätetty!

Okei, kiitti tiedosta. :)
Lähtee kokeiluun täällä jossai kohtaa.

Karsea yö takana. Yskä ei antanut juuri nukkua, tuskin mies vieressäkään sai. Nenä tukossa ja vuotaa. Jotain tautia tää todennäköisesti on. Yöllä sit join vettäkin sen takia ja ravasin pissillä. Äsken tehty Pc:n r-testi oli varmaan moka kaikin puolin. Mun kohdalla toi aamupissa ei kyl toteutunut niin, että näin varhaisessa edes näyttäisi. Mutta negaha se oli. 13.10. Pitäs alkaa menkat.

Muokattu viimeksi:
Onnea Murkku! Kyllä siellä pieni viiva pilkistää! ♡♡♡

Itse tein puhtaan negan aamulla. Olo on vain jotenkin niin oireeton, että en oikein tiedä, mitä pitäisi odottaa. Periaatteessa menkat voivat alkaa tästä eteenpäin ihan mikä sekunti tahansa..

Takaisin