Raskaaksi 2016

Testasin. Nega, eikö olekkin:banghead:

Liitteet

• 20161004_114327.jpg
    20161004_114327.jpg
    339.1 KB · Katsottu: 259
brainfreeze, Kovin on lupaavan kuuloiset oireet! Jospa olisi sitä itseään. :wink

Jäädään jännityksellä odottamaan Misun ja brainfreezen testejä!

Kipsuli, Pahoittelut negasta. :sad001

Kp32 dpo13 ja illalla tehty testi puhdas nega.. :( Ei taida olla enää toiveita et plussaksi muuttuisi.
Sori pelkkä oma napa, nyt ei fiilis riitä muuta kommentoimaan.

Kettu pahoittelut negasta.. :sad001 Aina se on yhtä kurjaa.

Ihanaa kun mieskin on niin mukana tässä vauva projektissa. Se oli eilen varannut ajan sperma analyysiin ja meille yhteisen ensitapaamisen fertinovan klinikalle. Sit se oli vielä hankkinut mulle vehnänalkioöljyä ja greippimehua <3 ja kaiken tän tehnyt täysin oma-aloitteisesti :) Jospa nyt alkais tapahtua jotain :)

Kiitos Miitu ja Pilvilinna <3
Tätiä ei kuitenkaan näy, pientä tuhrua tuli aavistuksen verran aamulla paperiin mutta menkkaoireet muuten loistaa poissaolollaan. :confused:

Babe: Mahtava mies sulla! :)

Babe, ihana mies sulla! Meillä kans mies oli todella mukana touhussa ja söi foolihappoa ja muitakin vitamineja, ihan omaaloitteisesti! :)

Se tuntuu ihanalta, kun mies näyttää aina välillä olevansa täysillä yrittämisessä mukana, vaikkei asiasta usein puhutakaan :) Itse kun tätä pohtii jollain tasolla koko ajan (koska ovis, mitä oireita, koska menkat).

Mä en oo vieläkään saanut ovistikkuihin plussaa. Ja sen takia aloin testaamaan, että tiedän ovuloivani, ja nyt mä stressaan, että enkö mä ovuloi ollenkaan. Mies käski heittää tikut pois ja luottaa omiin oloihin. Takuulla paras neuvo aikoihin, mut en mä voi. Jos se plussa tuleekin huomenna? Tai ylihuomenna? Tai jos tää kertoo, että mussa ei mikään toimi? :nailbiting: Vai oliko se ovis niin nopea, etten ehtinyt bongaamaan? Jossain luki, että jotkut testaavat kahdesti päivässä. Eikö aamupäivä riitäkään?

Lady bug, minä en ole saanut ovista testeillä kiinni niissä kierroissa, kun olen raskautunut. Kotoa löytyy erimunaiset kaksoset, joten siinä kierrossa olen ovuloinut vieläpä kahdesti, mutta testeihin en saanut kunnon plussaa. :) Todistettavasti sellainen on kuitenkin ollut.. liikaa ei saa stressata ovistesteistäkään siis ja jos et muutaman kierron aikana löydä plussaa, kannattaa varmasti kokeilla jollain toisella merkillä tai ainakin herkemmillä testeillä, jos siitä olisi apua. Ja ovis (lh-piikki) voi tosiaan mennä ohi niin nopeasti, ettet ehdi sitä testeihin saada. :)

Enhän mä malttanut odottaa testaamista. Hain tänään apteekista jonkin ultra testin, en oo koskaan käyttänyt. Luonnossa näkyy haalea mutta punainen viiva, äitikin näki. Kameraan ei oikein kunnolla tuu. On tää ihan käsittämätöntä. Vaikka vielä sitä on turha hihkua kun näin aikaisin aloittaa testauksen mutta silti... Se 4 vuoden lapsettomuus on vaan niin vahvasti tuolla takaraivossa että vaikka uuden miehen kanssa sit tärppäs esikoinen heti ekasta mahdollisesta kierrosta, silti ei voi tätä uskoa todeksi. Toivotaan että kaikki menis hyvin loppuu saakka,niin mulla kun teillä muillakin.

Muurahaisen huomista testiä odotellessa ;)

40daf726dec708d4377488bf166eba7a

Muurahaiselle tsemppiä! :)

Babe, Ihana mies sinulla! <3 :)

Kettu, Toivoa on niin kauan kun täti ei vieraile. :wink Aiotko testata uudestaan / jos niin milloin?

Misu, Kuinka herkkä tuo testi on? Minkä merkkinen? Kyllä minäkin siinä olen haamun näkevinäni. Vahvistumisia viivaiselle! :wink

Tuo on joku apteekin Ultra-merkkinen testi, herkkyys 10mlU/ml. Joo ja livenä näkyy ihan selkeä haalea viiva jossa väriä. Toivotaan että vahvistuu

Miitu, kiitos piristyksestä. :) Jos täti ei tule kunnolla kylään perjantaihin mennessä (nyt pelkästään vähän tuhrua), niin testaan vielä lauantaina uusiks.

Misu, minäkin näen haalean viivan testissä, peukut pystyssä että vahvistuu! :)

Takaisin