Raskaaksi 2016

Täällä yk3 meneillään ja kp37/27-40
Ja aamulla testattu puhdas nega.

En valita, koska tiedän ettei oikeasti tämä ole mitenkään kummallista ettei heti tärppää mutta se mikä mietityttää on että kierto on alkanut venymään...

Taidan ottaa lääkäriin yhteyttä kun menkat alkaa että otetaan kilppariarvot kaiken varalta kun tää on mun kropalle ihan uus tilanne :/

Pahoittelut tädin kohdanneille! :(

Brainfreeze, toivottavasti kolmatta ei tartte kauaa yrittää. :)

Ninsku, toivottavasti saatte huomenna plussaa tikusta yhdessä katsella! :)

On: tänne tuli yöllä flunssa, tänään tai huomenna pikkuisen olisi tarkoitus kiinnittyä jos niin onnekkaasti kävisi. <3 ei auta kuin toivoa...

Muurahainen pp 4, yk 32

Miitu, en tiiä, jänskää! :o jos niin on ni heittelee kyllä tosi oudoks kierto.. ja ihan tosiaan pikkasen vaan tuli ettei sen enempää ainakaan vielä.

Täällä kp 16, dpo 9. Ovis oli siis jo kp 7 eli tosi tosi aikaisin mulle. Tavanomainen oviksen jälkeinen nännikipu ei ole alkanut vieläkään. Alavatsaa ja selkää polttelee samalla lailla kuin menkkojen alussa.. Jännä nähdä mitä nyt kroppa meinaa , onko ovulaatiota edes ollut siitä vahvasta plussasta huolimatta.. ja sit on jännä nähdä minkä mittainen kierto on jos ovulaatio oikeasti tapahtui. Yleensä siis niissä kierroissa missä olen ovuloinut kierto on ollut sen 30-35 päivää, mut sillon toki on ovulaatio ollu tosi myöhään. Jännää on.

Muurahaisen testauspäivää odotellaan ja jännitetään täälläkin ;)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja parempaa onnea uuteen kiertoon. <3

Muurahaisen jänniä hetkiä seurataan täälläkin. ;)

Tärppionnea ovista odotteleville. :)

Hep! Täällä yksi tällä viikolla testaava. Menossa kp31(/25-34) ja dpo12. Ovis oli myöhään. Eilen jo testasin, malttamaton kun olin, negahan se, oli liian aikaista. Torstaina voisi seuraavan kerran testata. Olo on jollain tavalla erilainen kuin aiemmin, jänskää.. :D

Kiitos vinkistä Katjusha! Eihän nuo ensimmäiset hoidot ja tutkimukset sitten niin kovin hankalilta vaikuta.

Vaan missä menee se meidän raja? En tiedä vielä. Ajatus oli vain tjottailla, mutta onhan tämä jo muuksi muuttunut... Meillä ei ainakaan pelkkä tjottailu ole tuottanut tulosta.

Ärsyttää, kun tilasin ovistikkuja 7+3 paketin, mutta huomasin tänään, että ovistikkuja onkin kuusi ja raskaustestejä 4. :shifty: Pakko hakea vaikka apteekista lisää, kun jäljellä on enää yksi. Kalenterin mukaan oviksen pitäisi olla tänään (kp13/26), mutta ei tikun mukaan. Kierto taitaa taas muutamalla päivällä venyä. En tosin luota tikkuihin ennen kuin se plussa näkyy. Lieviä ovisoloja on jo ja alaselkää juilii.

Täällä kp 21/30. En tiiä oikein millon testaan vai testaanko. Ei oo tärppi fiilis yhtään. Pessimistisin mielin siis odotan menkkoja. Täällä tänään pesin esikoisen kaikki entiset vauva vaatteet varastosta haisemasta vaatehuoneeseen. Kyllä siinä tuli semmonen olo, että nyt piti olla jo nää käytös ainaki jo kuukauden verran. Saa nähdä miltä tuntuu jouluna, kun eka kolmannes ootettiin jouluksi uutta vauvaa.

Pilvilinna, sympatiaa... Noi on pahoja, ei voi kiistää. Mulla meni perseelleen kaksi raskautta viime vuonna, toisessa viel meni munajohdinkin. Mä kerkesin mennä LA helmikuu 2016 -ryhmään, ja just ihan suotta. Ei ollut kiva saada koko ajan muistutusta puhelimeen ketjuna, johon olen "osallistunut" - puhelinäppi liian hyvin rekisteröi kaikki ketjut, mihin on mitään sanonut..
Toivotaan, että pääset uuteen alkuun, ja sopivaan ketjuun riittävän pitkään eli maaliin asti!!!

Lady Bug, ei kannata säästellä, jos ovistestejä tilailee. Nettikaupoista, kuten Raskauskeijusta, ne ei maksa paljonkaan - sarja ei saa loppua kesken! Apteekissa nuo testit on ihan todella arvokkaita verrattuna nettikauppojen valikoimiin.
Mulla jäi tukku testejä käyttämättä, ja puhuin jo naapurin kaverille että saa ne - jos haluaa kiertoaan kartoitella :) Itsekin sain ekat ovistestit kaverilta, jolla oli käynyt sitten IVF:ssä hyvä onni. Ja IVF:ksihän se meni sitten meilläkin (pitäisikö vaan pitää itsellä, niin ei jatku IVF-ketju ... :) ?)

Juu, itse olin joulukuisissa aika höpöttelijä, että moni otti jälkeenki yhteyttä, että miten voin. Musta se tuntu hemmetin pahalta. Ekan viestin olin huijannut itseäni uneksi, mutta viikon jälkeen uskalsin käydä sähköpostissa ja mitäsmitäs se viesti joulukuisista olikin totta ja romahdus... Poistin kaikki foorumiin liittyvät kaikesta pois. Kuukausi sitten piti uskaltaa mennä joulukuisissa sanoo, että poistaavat sielt salasesta pois ja muistuttamasta tos kuvan alla jostai mitä ei tullutkaa, se kirpas kovaa viel. Mutta täällä sitä vissii koht kuukausi ollaa taas oltu, että eteenpäin mennään. Sano mummo hangessa. :) Kiitos Katjusha :)

Täällä iski itelle kauhea flunssa eikä huvita yhtää mikään tällä hetkellä. :/

Pilvilinna, samat fiilikset. Testaanko vai en. Jännä kun ensin testaillu hulluna,välillä ihan vaan siitä jännityksestä. Nyt ei uskalla testata ja pettyä taas. Uskon että nega sieltä tulee, ei minkään laisia oloja meinaan.

Joo toi on kyllä toi puhelinappi, mietin aina välillä et poistaisin ihan siks kun siinä koko ajan kummittelee se syyskuun 2016 salainen ryhmä.

Terve vaan uusille yrittäjille :greet025

Babe pahoittelut, ensi kierto parempi :happy119
Muurahainen.... kyllä jännittää sun puolesta jo testin teko :love017 Olkoon se suotuisa Teille!!!!

Täällä kierto joku ja jotain :laughing002 yk2 menossa. En ole jaksanut ovista tikutella nyt vaan odottelen oireita jos sitten.... peittoa heilutellaan kun ehditään! Katsotaan kuin käy....:happy6

Sehän tässä just eniten ärsyttääkin kun tietää jo valmiiksi että nyt alkanut kierto menee perseelleen. Mies on ens viikon matkalla ja mulla todennäköisesti osuu ovis ens viikkoon. Eli eipä tarvi taas hetkeen mitään toiveita herätellä :(

Muurahainen kauheasti tsemppiä ❤ mä täällä meen suurinpiirtein pisin seiniä kun odotan sulta tietoa, miten asiat etenee ja mulla on niin kovin vahva olo sun puolesta ❤

On. Kaks viikkoa sitten lopetin minipillerit ja nyt vihdoinkin vuotaminen loppu. Nyt odotellaan että alkais normikierto pyörimään.

Takaisin