Raskaaksi 2016

Kurjia kokemuksia nuo keskenmenot.. :( Pahoittelut kaikille sen menetyksen kohdanneille! Km on jotain, mitä ei kyllä toivo edes vihamiehilleen..

Täällä on kp21 ja dpo ehkä 9. Ei mitään oloja tai oireita. Ei, vaikka miten käyttäisi mielikuvitusta.. testiä ajattelin ensi viikonloppuna tehdä, vaikka plussaan en kyllä uskokaan. Jotenkin sellainen luovuttanut olo tämän kierron suhteen. Nyt on yk4, joten pitkä yritys ei ole ehtinyt olemaan, mutta ehkä se sellainen "kaikki tänne heti nyt" olo on ehtinyt vähän sentään väistyä. Eilen juuri hyvän ystävän kanssa juttelin lapsen saamisesta (hän on neljän äiti) ja viisaita sanoja sanoikin, kun ei tässä auta kuin vain odottaa. Oma hätäily ei nopeuta asiaa mitenkään..

Katjusha, oikeassa olet! Apteekin ovistestit maksoivat kaksi kertaa enemmän kuin netistä tilaamani. Jotenkin iski tyhmä piheys tilaushetkellä ja olin ihan varma, että ovis mahtuu siihen viikkoon mihin tilattujen tikkujen piti riittää. Siitä huolimatta, että edellinen kierto venyi neljällä päivällä. Laitetaan sen hetkisten menkkahuurujen piikkiin :p Nyt saa ovis tulla vaikka viikon myöhässä. On millä tikuttaa!

Ja niinhän minä sitten yllätin itseni pissimästä vitivalkoista negaa tänä aamuna sofin "herkkään" testiin.. ehkä dpo11, että jotain olisi tietysti saattanut näkyä, mutta ihan turhaa mitään testejä tehdä tässä vaiheessa! :D Eiköhän se ole pitkä tie vielä meillä edessä. Täälläkin on juttua ollut lyhyestä luteaalivaiheesta ja itselläni on ainakin ollut normaalia lyhyempi, joten ovistestejä olen minäkin jo miettinyt. Sillä JOS luteaalivaihe on (liian) lyhyt, lienee raskaus vain hyvää tuuria luomusti ja kaipaisi jotain apuja loppukiertoon? Voiko jotain tukilääkityksiä saada kunnalliseltakin puolelta, vaikka oisi jo ne kaksi yhteistä lasta nykyisen miehen kanssa?

Tänään pientä epätoivoa ilmassa, kun tuntuu, että muut saavat niin kovin helposti niitä plussia ympärillä ja itse joutuu odottamaan taas ties kuinka pitkään, jos edes koskaan saa plussaa. Toisaalta, minulla on kaksi tervettä lasta ja joillain ei ole yhtään.. voi miksi vauvakuume ei voi edes laimentua, kun saa lapsia?

Hiljaista ollut täällä. Kukas tekee plussatestin seuraavaksi? :)

Onnea ninsku83 :Heartred
Täällä kp20/32 että odottelua vaan, jotenkin tuntuu ettei ole tärpännyt tai tule tärppäämään en tiiä mikä mut siltä vaan tuntuu. Mut eihän tämä ole vasta kun yk2.

Elaffy, pahoittelut negasta, mut voihan se vielä muuttua. :) todistetusti noi herkät testit ei oikeasti ole niitä herkimpiä...

Ninsku, onnea!!! :) tarrasukkia pikkuiselle!

Onnea ninsku!

Täällä yks hätähousu testasi kun luulin että on jo dpo10 mutta onkin vasta dpo 9. Tein siis aamulla clearbluen testin kun sellainen kaappiin oli jäänyt. Eihän siinä mitään järkeä oo näin aikaisin testata mut kuitenkin. Testitulos oli tällainen:

e0b927906f0016b4811e645bfc39ca72

Onko mulla viivalasit vai näkyykö siinä jotain.
Kuvassa ei näy kunnolla , mutta sellainen haalean haalea haamuviiva näkyy luonnossa, mutta en tiiä onko väriä. Onko moni saanut näihin testeihin niitä viivanpaikkoja? Ite en ko.testiin oo koskaan saanut sellaista. Tosi aikaista on ja olis se nyt ihan uskomatonta jos ekasta synnytyksen jälkeisestä kierrosta tärppäis. Nyt yritän malttaa perjantaihin ennenkuin testaan seuraavan kerran , silloin siis dpo12.

Täällä pikkusta nippailua alavatsalla vasemmalla puolella ollu muutaman tunnin! Oletettu ovis siis tänään :) kp 21/33-35

Misu91, Minäkin olen siinä näkevinäni viivaisen ja ehkä hitusen väriäkin? Mutta mulla onkin viivalasit aina päässä. :p

Onnea Ninsku!

Misu, jotain viivaa ihan kuin siellä olisi. En olekaan koskaan kokeillut tuollaisia testejä.

Tänään sain kilppariarvot labrasta. TSH 1.0 ja T4 18.4. Google on aikamoinen suo, kun jotain aivan yksinkertaista tietoa yrittää etsiä... Käsittääkseni mun arvot ovat ihan kohdillaan, joten ainakaan kilppareissa ei ole vikaa. Tänään mies yllätti soittamalla keskellä päivää, että ostiko hän nyt ihan sitä oikeaa vehnänalkioöljyä. Mä en sitä täältä pikkukyliltä löytänyt, ja mies oli päättänyt hakea sitä ihan kaupungista asti. Olipa kiva yllätys :)

Onnea ninsku!

Mulla alkaa pää aiheuttaa lisäoireita, viikon ollut jos jonkinlaista tuntemusta, suurimpana ehkä kuitenkin vitutus! Mä oon tosi uupunut koko ajan ja hermot toodella piukalla. Tosin mulla on ollut aika stressaavaa töissä ja omat pojat kiristää mun hermoja entisestään. Kiitos uhmien. Mutta muistelen että kuopuksen aikana ennen plussaa mulla oli myös alaselkäongelmia, väsymystä ja alavatsatuntemuksia näihin aikoihin. Eilen kun olin vaunuttelemassa, vihloi vasemmalta puolelta munasarjan kohdalta, ja koko alavatsa ihan häpyluun tienoilta oli sellainen outo, paineentunnetta tai ehkä menkkasäryn tuntuista. Viikon kuluttua pitäis alkaa kuukautiset joten tää voi olla ihan vain mielikuvitusta kaikki vaan :) Kun malttaisi odottaa vielä muutaman päivän niin tekisin myös testin!

Takaisin