Raskaaksi 2016

'muurahainen' innolla minäkin seuraan sinun tilannettasi, ja toivon niin kovin että teille se kauan toivottu lapsi suodaan <3
Itse en ole kovin aktiivisesti kirjoitellut. Nyt on yk3 meneillään ja kp22/27-40
Ovista en ole tikutellut vaan ollaan nyt puputtelut hoidettu joka toinen päivä... Luulis että tärppää jos vaan ovuloin... Viime kierto venähti tosiaan 40päivän mittaiseksi (norm. 33päivää) ja ovistesteihin en hymynaamaa saanut, joten luulen etten ovuloinut lainkaan.
Jos tässä kierrossa taas venyy jne, niin otan lääkäriin yhteyttä ja kyselen.
Koska mulla on 10vuotta ollut säännöllinen 33päivää ja vasta nyt kun heinäkuussa alettiin tjottailla niin kierto oli ensin superlyhyt 27päivää ja sitten superpitkä 40päivää (siis sanat 'super' minun kierron mittakaavassa, tiedän että joillakin voi olla paljon pidempiäkin kiertoja)
Eli tää on nyt kierto mihin vedän rajan että alanko epäillä jotain muutoksia hormoneissa (kenties kilppareitakin) vai tärppääkö tai olis edes kierto normipitkä..

Tsemiä ja plussatuulta kaikille <3

2beb6da872d8f1ce63281014df62fda9

Iik haamuviiva :o kolme päivää siihen että oikeesti pitää testata ja nyt näkyy haamuviiva. Perjantaina oli vielä nega. Toivottavasti vahvistuu.

Voisin liittyä tänne mukaan :) Mennään ihan 'tulee jos on tullakseen' meiningillä mutta tästä kierrosta alkaen olisi viides tervetullut, nyt kp 3/29-31.

Tiarella Kyllä näkyy toinen viiva ihan tihrustamatta joten toivottavasti vahvistuu!

Tiarellan testissä kyllä on viivan alkua, olkoon vahvistuva!!
Tervetuloa uusille, olkoon tuulet myötäiset ja plussat pikaiset!!!
Baby dust to all :)

Janniliinin kanssa mennään samoissa, täällä muuttui myös juuri kp1:ksi. Oli odotettavissa, mutta silti harmittaa. Voikun tämä nyt alkanut kierto olisi meidän <3

Täällä on kp30 - eilen kaapista viimeinen testi ja puhdas nega :( kierron pituudesta ei tietoakaan, mutta luulin että olis dpo 15. Luultavasti siis olen väärässä.
Ei minkäänlaisia menkkatuntemuksia, ainoa mikä on niin naama kukkii :') tulis nyt vaan menkat niin pääsisi uuteen yritykseen! Mutta ilmeisesti km jälkeen voi mennä jopa 8vkoa että menkat tulee....? :/

Minä en kkm jälkeen ovuloinut ollenkaan ja kierto venyi puolitoista viikkoa normaalia pidemmäksi..

Ccat, tsempit, kyllä se kierto sieltä käynnistyy. Mulla meni kaksi kiertoa ilman ovista km:n jälkeen. Kiertojen pituudet ihan mitä sattuu.

Pahoittelut Janniliini :sad001 Olkoon se seuraava kierto meille kaikille suotuisampi!!!:)

Onko ketään testailemaan nyt lähiaikoina :wink????

Täällä kp3...

Ccat, pahoittelut negasta! :( <3

Pumpulii, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, toivottavasti tämä olisi nyt se teidän kierto :)

Viikonloppuna sain vihdoinkin koottua itseni ja keräsin enkeli esikoisen äitiyspakkauksen ja vaunut varastoon lastenhuoneesta/vierashuoneesta. Nyt ne saap varastossa odottaa jos niille tulisi joskus käyttöä. Kylläpä sitä aina menkkojen aikaan tulee mietittyä vaikka mitä suutus päissään, mutta aina sitä saa koottua itsensä ennenkuin seuraavat menkat alkaa ja tiputtaa taas alas. Mutta on tähän alkanut ehkä jo vähän turtumaan kun aina ne menkat vaan alkaa...

Kaikesta huolimatta, hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!! Ja paljon plussatuulia! :)

Janniliini täytyy sanoa, että olet todella vahva ihminen ja uskon, että plussa teille vielä tulee :)

Heipat! :)

Minäkin liityn joukkoon. Toista yhteistä yritetty reilu vuosi..alkaa tämä vuosi lähennellä loppuaan, toivottavasti ehtis plussata tän vuoden puolella!:banghead: Herranjumala, kohta jo puoltoista vuotta. Aina sitä sanoo vaan reilu vuosi.:sad001
Menkkojen pitäis alkaa, tai mielummin olla alkamatta 30.päivä. Koskahan sitä uskaltais hätähousu testata..:p

Kipsuli ( tiedän että kirjoitin sun nimim. Väärin mut puhelimella ei pysty tarkistan :'D ) mulla samoihin aikoihin oletetut menkat ku sulla :)
Aattelin silloin testata ekan kerran! Testaillaan sit yhdessä ;)

Takaisin