Mamaminion, Joo sit testaillaan :angelic:Kipsuli ( tiedän että kirjoitin sun nimim. Väärin mut puhelimella ei pysty tarkistan :'D ) mulla samoihin aikoihin oletetut menkat ku sulla :)
Aattelin silloin testata ekan kerran! Testaillaan sit yhdessä![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamaminion, Joo sit testaillaan :angelic:Kipsuli ( tiedän että kirjoitin sun nimim. Väärin mut puhelimella ei pysty tarkistan :'D ) mulla samoihin aikoihin oletetut menkat ku sulla :)
Aattelin silloin testata ekan kerran! Testaillaan sit yhdessä![]()

Kuinka monta päivää "etukäteen" testasit tiarella? :)
Heips! Ajattelin nyt kanssa liittyä tänne. Olen jo jonkuin aikaa seurannut tätä ja toinen haaveissa <3-ketjuja, vaikka itse asiassa itsellä olisi jo kolmas kyseessä, mutta esikoinen on jo kymmenen ja nyt kuopus uudesta suhteesta 3kk niin tuntuu, että ois niinkuin toinen samaa sarjaa haaveissa
Mulla on kahdet menkat ollu synnytyksen jälkeen ja kolmansia ootellaan ensi viikolla alkaviksi. Mitään ehkäisyä ei olla käytetty pojan syntymän jälkeen. Olen aina tullut todella helposti raskaaksi, edellinenkin kerta yrittämällä, mutta nyt tuntuu oudolta, kun ei ihan heti tärpännytkään...Ehkä elimistö ottaa aikansa toipua edellisestä...Sairastin myös ärhäkän kohtutulehduksen synnytksen jälkeen. Tietääkö kukaan voiko sillä olla vaikutusta raskautumiseen?
Ihanaa, kun täällä on paljon jo plussanneita
Ja hirveästi tsemppiä ja jaksamista muille yritykseen!