Raskaaksi 2016

Kipsuli ( tiedän että kirjoitin sun nimim. Väärin mut puhelimella ei pysty tarkistan :'D ) mulla samoihin aikoihin oletetut menkat ku sulla :)
Aattelin silloin testata ekan kerran! Testaillaan sit yhdessä ;)
Mamaminion, Joo sit testaillaan :angelic::joyful:

Kuuluin vielä vajaat 2kk sitte samoihin kuumeilijoihin kun te kanssasiskot ja mun serkku (1 lapsen äiti) mulle mainitsi, että hän on sitä mieltä, että tikuttaminen ja yrittäminen ei kannata. Olin just kerenny tilata kasan ovistikkuja ja ajattelin että nyt yritetään kunnolla kun yli vuoteen ei ollu tärppiä kuulunu. Sitten totesin saman minkä hänkin, että mun kroppa meni menkkakiertoja myöten ihan sekasin koska stressasin tiedottomasti raskautumisesta. Toivoin sitä niin paljon. Ja sehän on selvää, että kun kroppa stressaa, elimistö pistää kaikelle hanttiin puolustautuakseen, niin myös raskautumiselle. Päätin sitte jättää testit käyttämättä ja menin vaan sillä kannalla, että kaikki mahdollisuus annettiin raskautumiselle pitkin kiertoa, se tapahtuu sitten kun on määrä tapahtua. Elokuun lopulla sain kokea ilonkyyneleitä plussasta, jonka en uskonu tapahtuvan! <3 Eli voin kyllä ite reilusti yli vuoden yrittäneenä kertoa, että asiat tapahtuu sitten kun niiden on tarkotus tapahtua. Tikuttaminen ei nopeuta sitä prosessia lainkaan. Turha stressi ja tikutus vaan pois ja kaikki mahollisuudet raskautumiselle pitkin kiertoa. Ite luulin tietäväni oviksen ajankohdan, mutta ei se aina mennykkään oppikirjojen mukaan. Ja loppukierrostakaan ei kannata menettää toivoa, ovulaatio voi tulla joskus myöhemminki. Tsemppiä ylipaljon kaikille raskautta toivoville, pidän teille peukkuja! :)

0f8282be5fb3fab0a04bcc69bf05cbc2

Vähän tummunu :D

Heips! Ajattelin nyt kanssa liittyä tänne. Olen jo jonkuin aikaa seurannut tätä ja toinen haaveissa <3-ketjuja, vaikka itse asiassa itsellä olisi jo kolmas kyseessä, mutta esikoinen on jo kymmenen ja nyt kuopus uudesta suhteesta 3kk niin tuntuu, että ois niinkuin toinen samaa sarjaa haaveissa

Mulla on kahdet menkat ollu synnytyksen jälkeen ja kolmansia ootellaan ensi viikolla alkaviksi. Mitään ehkäisyä ei olla käytetty pojan syntymän jälkeen. Olen aina tullut todella helposti raskaaksi, edellinenkin kerta yrittämällä, mutta nyt tuntuu oudolta, kun ei ihan heti tärpännytkään...Ehkä elimistö ottaa aikansa toipua edellisestä...Sairastin myös ärhäkän kohtutulehduksen synnytksen jälkeen. Tietääkö kukaan voiko sillä olla vaikutusta raskautumiseen?

Ihanaa, kun täällä on paljon jo plussanneita
Ja hirveästi tsemppiä ja jaksamista muille yritykseen!

Täällä ehkä kp1.... Jos on kp1 niin viime kierto jäi 14 päivään :mad: Verta alkoi tulla kesken työpäivän... Katsotaan jatkuuko normi menkkojen verran. On kyllä turhauttavaa.

Kyllä tämä tais kp1 olla. :( Mistä lie johtuu super lyhyt viime kierto. Normaali kierto kuitenkin 30 päivää.

Tiarellalle onnea!!

Heips! Ajattelin nyt kanssa liittyä tänne. Olen jo jonkuin aikaa seurannut tätä ja toinen haaveissa <3-ketjuja, vaikka itse asiassa itsellä olisi jo kolmas kyseessä, mutta esikoinen on jo kymmenen ja nyt kuopus uudesta suhteesta 3kk niin tuntuu, että ois niinkuin toinen samaa sarjaa haaveissa

Mulla on kahdet menkat ollu synnytyksen jälkeen ja kolmansia ootellaan ensi viikolla alkaviksi. Mitään ehkäisyä ei olla käytetty pojan syntymän jälkeen. Olen aina tullut todella helposti raskaaksi, edellinenkin kerta yrittämällä, mutta nyt tuntuu oudolta, kun ei ihan heti tärpännytkään...Ehkä elimistö ottaa aikansa toipua edellisestä...Sairastin myös ärhäkän kohtutulehduksen synnytksen jälkeen. Tietääkö kukaan voiko sillä olla vaikutusta raskautumiseen?

Ihanaa, kun täällä on paljon jo plussanneita
Ja hirveästi tsemppiä ja jaksamista muille yritykseen!

Voihan sillä olla, kun itse luin netistä, kun 2014 itse kärsin pari kk kohtutulehduksesta jota yritettiin parantaa kaikilla toimilla ja viimeiseksi tähystyksessä saatiin kaikki pois. Leikkimistä koko homma saikun puolelta seki homma, kun ei kerralla voinu tähystää. Mut joo, voi aiheuttaa lapsettomuutta, mutta itse olen raskautunut kahdesti sen jälkeen.

Muoks: tämä siis pojan syntymän jälkeen.

Takaisin