Raskaaksi 2016

alinah, Minulla sama tilanne. Poika 10kk eikä oma kierto ole käynnistynyt. Toiveissa kakkonen pienellä ikäerolla. Kesällä alkoi kropassa olla tuntemuksia että jotain voisi tapahtuakin ja kerran sain o-plussankin, mutta sehän nyt ei aina ovista takaa.

Olen miettinyt myös imetyksen vähentämistä, etenkin öisin lopettaa mutta on pojalle niin kovin tärkeää etten millään raaskisi. :sad001 Ja kun ei siitäkään ole takuita että onko hyötyä. Tosin kesällä kun alkoi olla ovistuntemuksiakin meillä nukuttiin yöt paremmin kuin nyt, että ehkä yöimetyksillä jotain tekemistä asian kanssa kuitenkin on.

Pitäisi pitää vaan pää kylmänä. :cool:

Mulle neuvolasta sanottiin että yösyötöillä ei oo ravinnollista merkistystä enää siinä vaihees kun syö 5 kunnon ateriaa päiväs, sillä meillä jäi n. 7kk yötissi pois.

Tänään jo haaleampi viiva testissä, joten eiköhän se eilinen o-plussa ollut. :D Tallettelutkin osunut kohdilleen, toivottavasti nyt onnistaisi. Piinallinen odotus alkaa... Kohta vuosi siitä kun pillerit on jättänyt pois.

Silkkitassu, toivotaan että tämä kierto ois vihdoin teidän!

Täällä kp 29/27, dpo 14. Ei näy vielä minkään väristä, ei punaista eikä edes ruskeaa. Voi kunpa ei näkyiskään. Huomenna testipäivä, jos sinne asti päästään. Jännittää ja tärisyttää. Apteekin testi odottaa kaapissa, voi kunpa pääsisin sitä käyttämään :nailbiting:

muoks. Siinä paha missä mainitaan, nyt näkyi jo selvästi punaista. Ei muuta kuin kuppi paikoilleen ja illemmalla nähdään, onko kp 1 vai onko vielä toivoa.. :sad001

Muokattu viimeksi:
Villisilmä: toivottavasti loppuu punastelu! *fingers crossed*

Täällä on hurjan paljon tullut nyt plussia ihan lyhyen ajan sisään! Onnittelut plussanneille! Nyt tuli ihan täältäkin jo sellainen fiilis että minä myös! :happy:

Kp 24/30, dpo 6 vasta.. Eli piinailua vielä ihan liikaa jäljellä! :nailbiting: taas kuunnellut omaa napaa kyllä liian tarkkaan, mutta eroa aiempiin yrityskiertoihin on nyt oviksen JÄLKEEN lisääntynyt valkkari ja elohiiri oikeassa silmässä.. Tulee siis muutaman kerran päivässä. Valkovuotokin jännä, koska yleensä oviksen jälkeen ollut ihan selkeä kuivakausi.. Mutta kai nämäkin kaikki voi pms-oireiden piikkiin mennä!

Viikonloppuja kaikille! Ja testaajille tsemppipeukku!:happy:

Kylläpä tämä oli taas tässä, kp 1 ja yk 7 alkakoon. Menkkakivutkin tuntuu pahenevan vain joka kuukausi, tällä kertaa edes Panadol ja Burana ei tunnu auttavan tähän vääntöön. Tuntuu etten jaksais enää edes yrittää kun se näyttää olevan ihan turhaa :BangHead

Pahoittelut Villisilmä :(
Ihan sama miten sitä olisi varautunut tädin tuloon niin aina se pahoittaa yhtä pahasti mielen ja masentaa kun muuttuu kp1ksi.
Tsemppiä - ehkä ensi kierto on teidän!

Pahoittelut villisilmä ja muut tädin kohdanneet :(

Ihanaa muurahainen että homma alkaa etenemään! Olisi varmasti tosi kiva jos olis sama hoitaja tai edes hoitaja joka on koko ajan perillä kaikista asioista.. :D

Murkulle tapahtuu nyt ryminällä! Ihanaa et vauva on jo melkein matkalla!

Täti on löytänyt tiensä vääriin osoitteisiin, jääköön visiitti viimeiseksi!

Kp 7, kohti ovista taas mennään! Antaudun siis lemmen vietäväksi seuraavat pari viikkoa niin ahkerasti kuin mahdollista! Jos tulosta ei tuu niin ens kuussa gynelle apuja hakemaan!

Muurahainen kävin tutustumassa tarinaksi blogissaan :happy: Olkoon Onni myötä Tässä teidän matkassa!!! Toivotaan sylin täydeltä rakkautta teille :love7

Täällä kp1.... yrityskerta 2käyntiin! :wav näillä mennään ja peitot heilukoon niin saakelisti sitten!!!:smiley-bounce012

niemja, Totta turiset! Meillä oli vaan pitkään tässä vaihe jolloin kiinteitä ei mennyt lainkaan ja tämänkään takia en halunnut puuttua yösyömisiin kun tuntui tankkailevan öisin päivän vajetta.

Pahoittelut joille täti tullut kylään, plussatuulia puhkun! :)

9a302f67eb260550b4d5b3b52ce63dd2

Tää näyttää negaa. Kierto 23 eli menkat ehkä alkaa vasta 21.9 koska tänään niitä ei ole kuulunut. Kierto menossa normaaliin 28 :) testausta ensiviikolla siis jos ei menkkoja tule

Tervehdys.Täältä liittyis mukaan kolmannesta lapsesta haaveileva. Yritykset vasta aloitettu,nyt yk 3 ja dpo 0. Talletukset on tehty mitä voidaan tähän kiertoon. Kierroissa ollut häikkää ja ovat olleet pelottavan lyhyitä 23-25...onko jollain keskivertoa lyhyempi kierto mutta raskautunut?

Minä olen raskautunut lyhyellä kierrolla kahdesti, toisesta sain kaksoset syliin asti. Kierto on ollut molemmilla kerroilla 25-27 päivää eli vähän pidempi kuin sinulla. Luteaali minulla on testien mukaan ollut 10-11 päivää eli melko alarajoilla.. kolmatta haaveilen minäkin kp4 ja yk4. Viime kierto oli vain 24 päivää..

Pahoittelut villisilmä ja pullanMuru tädeistä. Olkoot tämä teidän kiertonne!

Tallettelu intoa heille joilla ovis on lähellä. :)

5anna tervetuloa kuumeilemaan. Minulla kierrot on 24-29, keskimäärin ehkä 26. Luteaalivaihe jää yleensä 9-10 päivään. Kerran aikasemmin ollut raskaana, mutta sillon en laskenut kiertopäiviä enkä ovista.

Janniliini kp31/24-29 dpo11 (tänään varmaan täti kurvailoo, mutta toivottavasti ei.)

Joo-o eli kyllä se tänään on jälleen kp1. :/ positiivisena se että luteaalivaiheenpituus oli jopa 11 päivää

Takaisin