Raskaaksi 2016

Tyttöjen ilta jäi limpparilinjalle. Siellä mukana raskaana oleva ystävä , jolla nuorempi poika kun minulla :) puhuttiin paljon yrittämisestä ja avoimesti kerroin, että meillä yritetään ja kun ekaa ei tarvinnut yrittää niin nyt tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen, kun se plussa ei tulekaan.. lisäksi kun hän ihmetteli, että ollaan oltu vuosi ehkäisyttä eikä edes "vahinkoa" sattunut.

Todennäköisesti kuviteltua pahaa oloa liikkeellä tänäänki aaltomaisesti. 28/30-31. Menkat ovat tulleet aika päivälleen joten varmaa tiistaina sit pahat olotki loppuu.. :D pessimisti ei pety vai miten se meni.

Mullakin oli ovuloimaton kierto muutama kuukausi sitten ja kierto venyi viikolla. Normaalisti kierto on sen 26-27 päivää. Maailman ärsyttävintä odotella tätiä kun ei yhtään tiedä milloin se saapuu. Himotestaajana siis tiesin et raskaana en oo! Ja ovisoireetkin puuttui siinä rundissa.

Eilen illalla iski kamala väsymys ja järkyttävän huono olo, ei päästy petihommiin, vaikka tod.näk ovis oli eilen. Onneksi aamupäivällä korjattiin erehdys :love022

Kp5/dpo17, ovistestissä haalea viiva näkyvissä eli lähi päivinä tulossa :-)

8bb1071c6a438dee16421888839fc5d3

Tää kierto taitaa mennä harakoille.. mies laitto viestii et on keuhkoputken tulehdus :o noh pitää kattoo millä olotilalla on kun kotiin pääsen..

Täälläkin ovistestailut aloitettu tänään kp 11, haalea viiva sieltä tuli ihan odotetusti :) Yleensä kp 13 tullut ovisplussa. Olen pienessä päässäni miettinyt jo tallettelutkin valmiiksi (tänään ja ylihuomenna kun oletan että on dpo -1 ja ovisplussa) saas nähdä onnistuuko suunnitelma :shy: Mies halusi tässä kierrossa tietää kun saan ovisplussan, toivottavasti ei ota siitä kovasti stressiä!

Plussatuulia kaikille! :talk017

Onkohan tää nyt se viivanpaikka vaan, vai kannattaako seurata kehittyykö väri mihinkään suuntaan? Ei vissiin edes näy kunnolla. Omiin silmiin näkyy paremmin.

ImageUploadedByVau Foorumi1472482478.310017.jpg

Alinah, minäkin siinä ihan viivan nään. Toivotaan vahvistumista ❤

Kaks päivää tuntunu siltä että menkat alkais mut eipä näy :/ alkaa vähä stressaa tää

Mä oon joo itekin varovaisin mielin nyt liikenteessä. Katotaan loppuviikosta vahvistuuko! Synttärit olis torstaina, jos sillon teen uudestaan. :)

Onko teistä kukaan koittanut liukuvoiteita raskauden tavoittelemiseen? Luin tuolta vinkkejä raskautumiseen ja siellä oli aika mielenkiintoista keskustelua parista liukuvoiteesta mitkä olisi auttanut..

Pitäisköhän tuota itekki hurahtaa siihen kokeiluun :grin

Takaisin