Raskaaksi 2016

Täällä on tuskaisen odotuksen aika taas... Vähän veikkaan että kyllä se täti kurvaa ensi viikolla kylään. Jospa ensi kierrossa parempi onni. Pitää yrittää nyt olla vaan stressaamatta ja ajattelematta niin kroppa toimisi normaalisti. Nyt yk4 kp 23/30.

Moikka, täällä on varmaan kokemusta sofi ovulaatio ja raskausliuskoista? Oon aikaisemmin käyttänyt pregcheck merkkisiä raskaustestejä. Onko huono vai hyvä ostos?

Mulla on ollu sofit käytössä ja oon ollu tyytyväinen. Oon aina klo 16 aikoihin testannu ovista ja saanu selkeen plussan. Kierto tosin säännöllinen eli sinänsä on myös helppoa ollut. Nyt alkaneessa raskaudessa sain paremman viivan sofiin jonka herkkyys on 25mIU/mL, kuin toiseen testiin joka on 10mIU/mL, vaikka testasin jo ennen ku menkat oli myöhässä.

alinah, Sofi one step testeihin oon saanut lukuisia viivanpaikkoja, en tiedä miksi niin mutta aivan selkeitä harmaita palkkeja. Pregcheck testeihin olen luottanut eniten raskaustesteinä, mutta nyt on ollut paljon puhetta että ovat myös antaneet viivanpaikkoja ja näin on käynyt itsellenikin ikävä kyllä tässä muutamaan otteeseen.

Kaikista luotettavimpina halpis testeistä olen pitänyt raskauskeijun ovulaatio- ja raskaustestejä! :)

Ok, kiitos vastauksista. Ois vaan pitäny tilata raskauskeijulta, no ens kerralla sitten. :)

Moi vois itekkin kirjottaa tänne taas. Nyt on tapahtunut sellanen juttu että mul on menkat 3-5pv myöhässä. Nyt odotetaan että uskaltaisi testata, mielipiteitä että millon ostan testin ?

Joo toivotaan tosiaan ettei endo palaa! Heh kiitos :D Nyt en oo tosiaan laskeskellut ja tiedossa vaan että menkat voi ensi viikolla jossain vaiheessa alkaaa.

Tervetuloa muuten uusille ja tsemppiä kaikille! Oli tullut niin paljon kommentteja että yritin vilaista ne läpi mutta kumminkin. Yritän silti edelleen olla olematta täällä 24/7 niin kun se tossa pari viikkoa sitten vielä oli.. :D

Sofin testit on myös minulle hyvin tutut. Ovistestit toimii oikein hyvin, mutta raskaustestit on mulle antaneet turhia hailuroita.

Tuli nega mut tein tyyliin prisman halpis testin, eikä ollu aamu pissasta. Ainoastaan viivanpaikka :/ tarttisko tehä aamul viel vai luovuttaa ajatuksen kanssa

Ertza, kyllä se plussa sinne piirtyy jossain kohti jos näin on :) aamupissa on testistä riippumatta aina paras - selkein tulos puoleen tai toiseen,
Plussia ketjuun!!

Hirveesti tekis mieli jo aamulla testata ku on kp 27/27-28.. Siis jos menkat ei ala yöllä. Mut katotaan malttaako alkuviikkoon. :-)

Moi kaikille!
Uutena ilmoittaudun mukaan! :) Toista lasta yritetään. Kierukka poistettiin viime viikon ma. Sen jälkeen tuli 4-5 päivää pientä vuotoa, mutta ei hajuakaan mikä kiertopäivä on tai millon olis ovis. Jos noi vuodot oli menkat, niin ovis olis ensi viikolla. Katsotaan. Ainakaan vielä en aio ostaa ovulaatiotestejä, mutta ehkä jossain vaiheessa voisi niitäkin harkita. 33-v siis olen ja nyt yk1 tätä raskautta.

Errza nega tuli täälläkin tänään aamupissasta pregchekin testillä, aattelin vasta ensviikolla testata uudestaan. Olen lukenut että voi näkyä vasta tyyliin kun menkat on 2 viikkoa myöhässä O.o onks kellään kokemusta?

kp40/33

Jännittävä aamu kp 27/27-28 alkoi pissimällä tikkuun...

Siihen tuli 2 viivaa. Toinen vielä melko haalea, kuitenkin selvä. Nyt odottelen muutaman päivän, jos se siitä tummuisi. En saanut teille ladattua kuvaa, harmi.

Ihana, pelottava, epäuskoinen, salaa onnellinen. <3

Nyt toivon, että kaikki alkaa hyvin ja saan teistä monta kaveria tonne odotusryhmiin. :-)

Ihanaa viikonloppua kaikille

Heippa! Täällä kans yks mukaan :) jos Täältä sais vertaistukea! Esikoinen tuli yllättäen ja enkä edes tiennyt miten menkat oli ja meni silloin. Hän syntynyt kesäkuussa 2014 ja nyt 2v.

Mä en ole käyttänyt ehkäisyä vuoteen? varmoilla päivillä on menty (mulla on womanlog sovellus puhelimessa ja siellä ylhäällä kaikki alkuvuodesta lähtien)

Nyt yritetty 2 kiertoa. Tänään tein clearblue testin - ei raskaana. Menkat pitäisi alkaa ti 30 päivä tai 31ke, mulla on kierto 30pv. (Tänään tyttöjen iltaa ja mietin voiko ottaa viiniä siksi tämä)

Ja äh. Mikä pettymys. Kun nuo testit ovat luotettavampia.. on muuten menny hienoiksi testit :D erikoisesta tein testin niin, että saunasiideri alkoi oksettaa ja 2pvän päästä plussasin, mutta mulla ei ollut mitään hajua oliko menkat myöhässä Sillon vai ei, joten en tiiä miten mun keho tuottaa tätä hcgtä. Silloin käytin myös noita puikkotestejä.

Mulla on kyllä ollut maanantaista lähtien, joka aamu 8-15 huono olo vaihdellen, mutta Luulen että tää on mielikuvituksen tuotetta jälleen kerran ..

Takaisin