Raskaaksi 2016

Mulla viime kierrossa tuntu ovis mitä en ennen pillereitä tuntenu. En kyllä vaan sillä hetkellä tajunnu et se tuli viikkoa myöhemmin kun oletin ja kiertokin oli pidempi.. no nyt viisaampana :)

Onnea jennyhannele! :)

Mullaki womanlog sovellus, oon tykännyt! Nyt ku puhelin on huollossa ni oon ihan orpona ku ei oo sitä tossa varapuhelimessa ja pitäs merkata uus kierto siihen :meh::grin

Eikä, mullakin puhelin huoltoon menny viime viikolla, jos ei ala huoltoon mennä tällä vkolla niin pitää postille katoamisilmoitus tehdä. Kiva kun 3v maksusopimus puhelimesta ja jos kadonnu matkalla. Tyhjästäkö mun pitää maksaa? Ja kun kiireessä unohdin omat tiedot laittaa matkaan ja tästäkin ilmoitin firmalle. Varakännykät hävinny enkä jaksa ettiä, kohta 2vko ilman puhelinta ollut ja pelkän tabletin varassa. :rolleyes:

Onnea Jenny Hannele. <3

Mä en oo käyttänyt mitään muuta, ku perus mama vitamiineja. Ehkä ens kierrossa jotain, jos ei tästä nyt tärppää. Ja saattaa olla että sitten lähtee ovistestit kans käyttöön. Vaikka se onkin vasta yk 2, joka sitten käynnistyy. Mutta vielä voi toivoa, että tärppää tästä kierrosta. Se on vaan hauska, miten malttamaton sitä on näiden vauvahaaveiden kanssa, vaikka kuinka yrittäisi ottaa rauhassa ja tjottailla. :-)

Nyt menossa kp 24/27-28 eli viikonloppuna voi alkaa jo jännäämään. Tällä viikolla nukuttu kahdet päikkärit ja nyt aristaa tissit. Vaan veikkaanpa, että kyseessä on ihan normi aristukset menkkojen alla ja syysväsy. Toivoa sopii silti :-)

Plussatuulia ja ihanaa loppuviikkoa. :-)

onkohan mulla nyt täti tulossa kylään vai mitäköhän? Haaleaa ja vähän tulee verta paperiin. Kiertohan varmaan on yhä sekava mutta pitäskö mun testiä tehä jo nyt vai mitä te tekisitte tämmösessä tilanteessa?

de5c7afe754af2e31c34512505824a76

Kait mulla ne menkat sitten tulee etuajassa, tein testin ja negaa näyttää :confused:

Heippa kaikille!

Uutena haluaisin joukkoon liittyä. Jonkin aikaa olen ketjua seurannut sivusta, mutta tänään kp1 ja yk4 lähtee käyntiin, niin tuli sellainen olo että olis kiva päästä tänne mukaan.

Kiitos! :)

Ensimmäistä toivotaan pieneen perheeseemme. Yrityksissä on toisesta yrityskierrosta lähtien ollut käytössä ovistestit, mutta lähinnä vain varmistuksena. Kierto on melko säännöllisenä pysynyt siinä 30pvä, jos nyt jätetään jotkin yksittäiset stressikierrot pois laskuista.

Tervetuloa Lumonite ja toivotaan teillekkin pikaista tärppiä :)
Tänään kp38/33 ja ei tätiä.... Tein tiistaina testin ja oli niin selkeä nega että masennuin ja päätin että testaan vasta perjantaina.
Noh, nyt kun olen luekellut sieltä sun täältä niin aattelin että tekisinkin vasta sunnuntaina, jolloin menkat on virallisesti viikon myöhässä.. En vain jaksaisi tätä "tiedottomuutta".... Joko olen raskaana tai mun kierto on pahasti sekaisin.

Mitäs muiden torstaihin? :)

Toivotaan mamaminion että plussa sieltä tulee! :)

Täällä tarkoitus vieläkin olla ns. Päiviä laskematta. Mutta loppupeleissä niin säännöllinen kierto että tiedän oviksen olevan ensviikon loppupuolella. Rautalääke saanut mahan sekaisin ja pitäisi kokeilla jos joku muu valmiste olisi parempi.

Minultako kysyt? En tiedä mikä on menossa ja en edes muista mitä tarkoittaa kp ja dpo :D ja en ole näitä ees laskenut, viime kerrasta tosiaan jo yli 2-vuotta aikaa.
Kyllä sinulta kysyin ja onhan ne nyt ihan oleellinen asia tietää, jos miettii, onko kierto sekaisin ja voiko jo tehdä raskaustestin. Kp tarkoittaa kiertopäivää eli monesko päivä on edellisten kuukautisten alusta. Dpo on, että montako päivää on ovulaatiosta aikaa. :)

Itsellänikin on viime yrityksestä aikaa pari vuotta. :)

Kyllä sinulta kysyin ja onhan ne nyt ihan oleellinen asia tietää, jos miettii, onko kierto sekaisin ja voiko jo tehdä raskaustestin. Kp tarkoittaa kiertopäivää eli monesko päivä on edellisten kuukautisten alusta. Dpo on, että montako päivää on ovulaatiosta aikaa. :)

Itsellänikin on viime yrityksestä aikaa pari vuotta. :)

Kp24/dpo13 jos oikein laskin :rolleyes: nyt oisi mutta jos nämä on menkat kuten todennäköisesti on niin lyhentynyt kierron väli tai sitten vielä sekaisin kierukasta. Kierukan poistosta vähän aikaa vielä.

Tervetuloa Lumonite! Pikaista plussaa toivotan!

Jennyhannelelle onnittelut! Tais olla tämän ketjun eka vauva!

Mulla on käytössä vaan mammavitamiinit, ovistestit jätän nytkin tekemättä. Yritän olla laskematta päiviä, vaikka eihän se onnistu! :p
Ovis on varmaan viikonloppuna / alkuviikosta.

Kuka on seuraava testaaja?! Kenellä on ovis lähellä? Plussapuhuria tänne jokaiselle!! :joyful:

Takaisin