Raskaaksi 2016

Mulla on period calender. On kyllä tosi jees koska en muista yhtään ennen pillereitä että millanen kierto oli ni vähän pysyy kartalla se laskee myös kierron perusteella ne parhaimmat päivät ;)

Minulla gelee royal on auttanut myös ihottuman kanssa. iho paljon paremmassa kunnossa kun söin niitä. Eli varmaan otan ne käyttöön takasi. :) (tai ainakin oletan että ihon parempi kunto johtui gelee royalista)

Janniliini, millasta ihottumaa? Mulla meinaan atooppinen ihottuma et jos ois tupla hyötyä :)

Sovelluksista olitte puhuneet. Mulla ollu käytössä nyt jo pidemmän aikaa toi womanlog, hirmu kätevä on ollut. Pois en vaihtais, sinne saa merkattua vaikka ja mitä. :)

Mulla käytössä sellanen sovellus kun "Life". Oon tykästynyt siihen kun on tosi selkeä ja näkee kaikki kierron vaiheet tosi selkeästi. Arvioi oviksen ajankohdan ym. 6 viimeisen kierron perusteella. Voin lämpimästi suositella. :) Myös siis suomenkielinen.

Toi gelee royal on mulle ihan vieras.. Tässä kierrossa aloitin vehnänalkioöljyn ja jatkan greippimehua + testaan oviksen (mitä en aiemmin ole tehnyt). Siinä mun kikat tälle kierrolle :D Vähän alkoi myös toi maca kiinnostamaan eli voi olla että hankin myös sitä tabletteina..

Nonni tänään näytti ovistesti paikallaan pysyvää hymynaamaa. Eli maksimaalista hedelmällisyyttä Sen pitäis nyt pysyä näytössä pari päivää ja näiden päivien pitäis olla ne kaikkein hedelmällisimmät. Onks jollai noita clear blue testejä? Laskenko nyt tämän päivän ovulaatio päiväksi vai minkä?

Tsemppiä kaikille piinailijoille, onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kouriin joutuneille! <3
Meidän mini otti maanantai iltana varaslähdön ja syntyi eilen 11:15 päivystyssektiolla. Mitoin 3455g ja 50cm, koko perhe voidaan oikein hyvin ja vauva on maailman ihanin ja suloisin!
Jennyhannele ja vauveli <3

Onnea jennyhannele! :)

Mullaki womanlog sovellus, oon tykännyt! Nyt ku puhelin on huollossa ni oon ihan orpona ku ei oo sitä tossa varapuhelimessa ja pitäs merkata uus kierto siihen :meh::grin

jennyhannele onnea kovasti :Heartred

Janniliini, oli eka kierto kun oli nuo geleet käytössä, ja tosiaan ovisoireita tuntui vahvistavan. Tai ainakin oviskipua tunsin ekaa kertaa viime kierrossa, ja oviksen jälkeen tosiaan sitten jatkuvasti nuita nippailuita :confused: Menkkoihin ei tunnu vaikuttavan mitenkään, alkoivat vain puoli päivää myöhässä ja ehkä kovemmilla kivuilla.

Tähän kiertoon en ajatellu nyt ostaa nuita geleejä vaan mennä ihan itekseen. Olen mukana yhessä Liftedin valmennuksessa, ja toivon että nyt kun alan pitää paremmin huolta itestä, liikkumaan ja syömään paremmin, niin sitte ois keho valmis kantamaan toistakin matkassa :rolleyes: Ovistestejä tilasin, sen seuraaminen ehkä vähän helpottaa oloa, kun tietää että jotain kehossa tapahtuu. Ajattelin myös mennä ens kuussa käymään yksityisessä labrassa mittauttamassa kilpirauhasarvot ja mahdollisesti sen progesteronin jos sattuu sopiville päiville oviksen jälkeen :happy:

Takaisin