Raskaaksi 2016

Onnea myös Angiille!
Jospa täältäkin tultaisiin toukokuisiin mukaan, saatiin nimittäin aamupissasta haamuviiva! Ollaan jo onnesta soikeana vaikka tiedän että pitää se kunnollinen plussa saada varmuudeksi, huomenna testaan uudestaan jos se olis vahvistunut.
En kyllä ihan jaksanut uskoa että heti tärppäisi kun vasta yk1, mutta luo uskoa muillekin että ei se tarvii kun sen kerran onnistuakseen. Nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa mukana!

Varovaiset onnittelut Iiti! Toivottavasti viiva vahvistuu ja pääset siirtymään joukkoomme :)

Varovaiset onnittelut Iiti! :)
Tosiaan voi nopeestikin vahvistua, mulla illalla täydin nega puikkotestillä ja nyt aamulla digillä plussa!:)

Tuulia ja Angii onnea teille <3
Mulla tänään kp34/33 eikä tätiä näy. Johtuen eilisestä negaatio aattelin että testaan vasta maanantai tai tiistai aamuna.
Yritän nyt kovasti että pääsisin sinne toukokuisiin höpisemään teidän kanssa :D

Onnea tosi paljon plussanneille!! <3

Oon niin iloinen teidän puolesta! Ihanaa että plussia tulee, se luo itselle toivoa että kyllä sitä toivottavasti itsekin plussaa jossain vaiheessa. :) Nyt toisaalta samalla harmittaa itseni puolesta vielä enemmän koska olis ollut niin kiva siirtyä teidän kanssa toukokuun ryhmään!

Oi paljon onnea: ihanaa kun tulee plussia :) mä yritän hirveesti saada venytettyy testaamista nyt dpo 12 yöllä kovia kipuja ei ainakaan menkka koskakohan ratkeen :headphone:

Onnea plussanneet ja tarrasukkia matkaan :Heartred

Osui tämä keskustelu silmiin sattumalta, itseasiassa kirjoittelen nyt aktiivisemmin tuolla huhtikuu 2017 ryhmässä, koska nyt on menossa raskausviikko 5+6 tai sinne päin :) Onnesta soikeena ihmettelen edelleen, onko tämä edes mahdollista ja kauhea pelko siitä, että onko siellä oikeesti mitään. Olen menossa ultraan viikon päästä, siellä selvinnee sitten asioita.
Meillä on ollut tämä vuosi yritystä, joten useamman kerran sitä joutui pettymään, ennen kuin tärppäsi. En ollut uskoa silmiäni, kun tuossa viikko sitten testailin, kun oli kp 36/32. Annoin mennä yli ennen testausta, kun kierto on tosi epätasanen, toi 32 on keskiarvo. Alkuvuonna oli hankalaa, kun ei tullut uuden vuoden jälkeen menkkoja kun vasta maaliskuussa kun hain gyneltä teroluteja avuks. Siellä havaittiin myös iso kysta toisella puolella ja olen tässä huomannut, että se puoli ei tuota ainakaan mitään tällä hetkellä. Tuleepa katottua samalla mitä siellä on tällä hetkellä. Kuulemma pienenevät ajan kanssa itsestään tai puhkeavat.
Keväällä luulin jo tärpänneen tuntemusten perusteella, mutta menkat alkoi silloin kp 34/32. Alussa stressattiin tosi paljon joka kiertoa ja ovulaatioajankohtaa ja joka kierto oli pettymys. Ton keväisen jälkeen sovittiin, että pistetään jäitä hattuun, nautitaan olosta kahdestaan kun vielä voidaan,ei stressata, niin kyllä se sieltä tulee. Heitin loput ovistestit pois ja rajoitettiin vauvapuheita kotona. Ja näinhän siinä kävi :) Nyt on ihanaa huokaista helpotuksesta, nimittäin ainakin tiedän, että voin tulla ihan normaalisti raskaaksi, vaikka tässä kävisikin huonosti. Oireet puhuu puolestaan nyt siitä, että hormonin määrä lisääntyy koko ajan, ensin oli rinnat arat ja painavat, nukuin huonosti, kun mahassa tuntui oudolle,vatsa on sekaisin ja nyt on 4 päivää tehnyt pahaa, joudun yökkäilemään aamupäivisin. Ja naama on kauheilla näpyillä toista viikkoa.
Tsemppiä kaikille vielä odottaville! Se tapahtuu kun aika on oikea :)

LaFuturaMama oih, onnea sulle paljon <3
Itsekin ajattelin että kun on vasta yhden päivän ollut menkat myöhässä että en vielä testaa koska viime kierrossa menkat alkoi yhtäkkiä kp28 vaikka on ollut 10vuotta säännöllinen 33päivä kierto :O
Niin Koitan jarrutella etten innostu liikoja koska tuntuu että jännitys ja kaikki se "olisinpa raskaana!!" -fiilistely saa kierron sekaisin :D

Mulla ei mitään oireita ole enää, viime viikko oli täynnä menkkajomotusta ja nyt kun se on hävinnyt niin ajattelin että kohta se täti kylään tulee mutta ei vielä ole näkynyt... Ja toisekseen monet ovat kirjoitelleet että juuri se oireettomuus voi olla merkki raskaudesta, eli tässä nyt sitten jännäillään ja toivotaan kovasti että ei tätiä tule vaan tulisi se plussa <3

Onnea Tuulia :) pahoittelut tädin kohdanneille <3 ja plussa onnittelut kaikille muillekin ketä täällä ollut.

Mistäköhän tämä nyt kertoo että mulla alkanu ihan järkyttävät väsymykset? Tekisi mieli vaan nukkua kokoajan. Ai niin jos täällä näitä joilla tulossa toinen tms... niin miten kauan tota maitoa oikein tulee? Imetin siis kuukauden esikoista ja sitten mulla väheni, oikeasta rinnasta ei tuu mitään enää mutta vasemmasta tulee pisara kun puristaa rinnasta? :D Ei tule muuten kun puristamalla. Ja vaan yks pisara tosiaan tulee

Iik Mytty_ !!! Just meinasin päivällä kirjoittaa että testataanko yhtäaikaa kun molemmilla aikomus mutta sä ehdit jo :D
Mä testailen sitten huomenna tai ylihuomenna.... Siis jos tätiä ei näy

Voi hurja miten plussia tipahtelee :-) ihanaa <3 onnea ja tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille <3

Täällä kp 21/27-28.. Kohta alkaa se kropan tarkkailu. Yritän pitää itseni kiireisenä, niin ei ehdi miettiä liikoja. :-)

Toivotaan paljo lisää plussia kyllä mä täs ihan rauhassa vielä odotan dpo 12 menossa toki lohduttihan tuo et selvä plussa oli ja oli sitä pakko hakee vielä 25mlu testi siinä näky hyvin hyvin hailakka viiva.. Mutta aika näyttää melkoista panikointia kyllä tulee olemaan :(

Takaisin