Raskaaksi 2016

Pätkis85, oisko toi sit niiku plussa?!
Mulla Kp 25 ja tuntuu kyllä et tällä kertaa ois tärpännyt! Jos ei niin en kyllä enää usko mitään oireita! Outo juttu on esim se että ympäri kehoa pistelee! Mutta selityksiä kaikenmaailman oireille voi olla aina jotain muutaki... Aattelin testata la-aamuna sellasella herkällä testillä...toivottavasti en liian aikasin

Ei tuo aivan täys plussa ole mutta ei kovin kaukana siitä... Tuollaisen saan yleensä tikkuun päivää ennen kunnon ovisplussaa...

Mutta eipä tuosta vielä kannata innostua sillä joillaki lh nousee loppukierrosta...

Pätkis toivotaan parasta!

Mie en jaksa taas oottaa ens viikkoa, että tuleeko ne menkat vai eikö tule. Nyt kun on jo 6 dpo niin alkaa mieli kehittelemään kaikenlaisia oireita, joilla voi ilostuttaa omaa päivää :mad: Yritän ihan apinan raivolla oottaa kp 29 asti ennenku testaan, vaikka tuskin sinne asti päästään! :nailbiting:

Mulla kans kp24 dpo:sta ei tietoa mutta kierto on sen 27-33päivää... Malttamattomana testasin tänään ja tietenkin tuli nega :D
Seuraavan kerran lauantai aamuna sitten, toivottelen plussatuulta kaikille! <3

Yritän pitää vähän taukoa foorumista. Oon huomannu olevani vähä liianki neuroottisena koko aja kyttäämässä näitä keskusteluja ja luomassa itelleni lisästressiä. Katotaa kui kaua pystyn olee pois.. :D Aattelin kuitenki ilmottaa jos joku sattuu ihmettelemään mihi katosin :)

Tiiamariia, toivottavasti tauko auttaa ja saa sun ajatukset muualle! :)
Pieni tauko tekis hyvää kyllä mullekin.. Mutta toisaalta en tiiä miten foorumitauko auttais omalla kohdalla kun asia on muutenkin mielessä 24/7 ja koko ajan pientä stressiä vaikka yrittää olla miettimättä tätä. :/

Itellä tää remontti ja muuttohulina on saanut ajatuksia vähän muualle, kokeilkaa sitä :joyful:
Ei ole ehtinyt ressaan ihan jokapäivä kun alko itelläkkin kyllä olemaan vähän pakkomielle asiaan ihan 24/7 :rolleyes:

Toi ovistesti homma täytyy varmaan itekkin kokeilla jos joskus siihen tilanteeseen pääsee.
Tämä kierto menee nyt odotellen vaan kun talletuksia ei ollut, ainoo jälkeenpäin vähän myöhässä..

Sitten hei mikäs pregcheckin testit, ootteko saanut niillä usein haamuja?
Mä mietin että kun on joka kierrossa haamutellut lupaavasti.
Ajattelin että kokeilen tässä kierrossa niitä vielä kun ei pitäisi olla raskautuminen mahdollista ja jos edelleen haamuttelee mulla jokanen testi niin vaihdan merkkiä. Muita halpoja hyviä liuska ehdotuksia?

Niiskutin, mä oon todella tyytyväinen Raskauskeijun liuska- ja puikkomallisiin ovistesteihin, ovat edullisia ja ainakin minulle näyttivät selkeän tuloksen, kun oli "aika"

Kokeilin sitten heti ja ei kuvassa ihan yhtä selvä mutta heti pamahti haamu.
Nyt siis olisi kp 20 ja dpo varmaan 7 eli ei oikeasti voisi näkyä vielä mitään. Ja tässä kierrossa ei siis mahkuja olisi että voisin olla raskaana.
Ärsyttävän haaveita herättäviä tuollaiset haamut kun tosiaan joka kierrossa ollut ja tietysti niistä toivo on aina herännyt :joyful:

Liitteet

• IMAG3556.jpg
    IMAG3556.jpg
    885.2 KB · Katsottu: 212
Tuleepa niiskutin selkeä viiva :o mulle PC ei kyllä antanu yhtää minkäälaasia haamuja.

Tiarella jos sait eilen plussan testiin, niin ovis on vasta tänään ja kerkee kyllä vielä puuhailla. :)

Niemja niin tulee :joyful:
Oon ajatellut itseni jo hulluksi ja omaavani ainaset viivalasit.
Monet noita pc testejä kehu ja frts taas sano että heittää turhaa viivaa usein.
Voiko noissakin olla jotain soveltuvuus eroja vai onko mussa jotain vikaa :laughing025

Juu siihen ovistestiin ku pärähtää plussa niin se ovulaatio on SIITÄ 24-36 sisällä. Ei oo tiarella vielä myöhäistä.

Takaisin