Raskaaksi 2016

Oon samaa mieltä että pc liuskat muuttuneet! Liputin ennen niiden puolesta ja eivät koskaan antaneet turhaa viivaa. Nyt sain ihan kunnon viivanpaikkaa vaikka en ollutkaan raskaana ja aiemminkin testaillessa on jotain hailuraa näkynyt. :shifty:

Täällä kp25/27-33
Ja samat fiilikset kuin pätkis sulla, odottelen vaan että menkat alkais, jotenkin niin sellanen olo että tuskin on tärpännyt :/
Säännöllistä menkkajomotusta ilmassa, joten yritän ajatella että menkat ne tulee ettei tarttis sitten pettyä kovasti :(

Onpa mukava huomata että jollain muullakin pc kans samaa.
Tein paketissa olleen toisen testin tunnin pinnauksella ja katsokaas :laughing001
Mua jopa huvittaa toi jo. Noista vois oikeesti niinku itsekkin aiemmin niin innostua kun ei ne enää mitää viivanpaikkoja ole kun punertaakin vähä. Haaleita hailuroitahan nuo on mutta kyllä ne viivoille näyttää.

Liitteet

• IMAG3605.jpg
    IMAG3605.jpg
    471.5 KB · Katsottu: 246
29e41741ddf0c9c52d87462e7a624169

Onko väliä kumpaa ottaa tablettina vai poreena? Poreessa tosin 100mg pienempi foolihappo kuin tabletissa? Pore menee mulla paremmin alas kuin tabletti viime raskaudessa tabletti alkoi oksettaa. :confused:

Varmaan toi tabletti ois parempi mutta jos oksettaa niin parempi tuo pore on kuin ei mitään :)

Niinpä! Tai jos ostaisi suoraan digitestin niin ei tarttis arvuutella... Jännittää ja iloitsen jo tuostakin koska aiemmin niissä ei oo näkyny mitään. Mutta myös pelottaa koska yksi km takana

Niinpä! Tai jos ostaisi suoraan digitestin niin ei tarttis arvuutella... Jännittää ja iloitsen jo tuostakin koska aiemmin niissä ei oo näkyny mitään. Mutta myös pelottaa koska yksi km takana
Digi voi antaa vielä negatiivista, kun viiva on noin vaalea. Mulla näytti vielä vaikka puikossa oli kirkuvat viivat, mut hyppäskin sit suoraan raskaana 2-3 kun uusin testin menkkojen ollessa 2pv myöhässä :) Odottaisin ainakin alkuviikkoon sen digin kanssa, ettei tule turhia murheita ja stressejä siitä (neuvolastakin sanoivat kun sinne paniikissa soitin, että he ei henkilökohtasesti sitä digiä suosittele tehtäväksi ennenkun on vähintään menkkojen alkamispäivä kun eivät ole niin herkkiä, mitä mainoksissa ja paketissa annetaan ymmärtää). Mut tääkin on toki yksilöllistä, joillakin näkyy joillain ei! Hailura sielä kuitenkin näkyy, toivottavasti vahvistuisi! :)

Kiitos, jennyhannele. Nehän on 25 herkkiä mut väittävät tosiaan et voi testata jo 4 pv ennen menkkojen alkua. Sitä yhtälöä oon vähän miettinyt itsekin... No pitäisköhän sit ostaa huomisaamua varten joku herkkä liuskatedti. Millään ei malttais ootella varmistusta!

bettyboop toivotaan vahvistuvia viivoja sulle <3
Täällä kp27 ja odotan 99% varmuudella menkkoja huomiseksi, vatsakivuista päätellen. Tänä aamuna nega testattu.

eiku anteeks, täällä kp26 eli todennäköisesti menkat alkaa seuraavan muutaman päivän sisällä...

Mamaminion, kiitos ja harmillista sulle! Mutta vielä ei oo toivo mennyt kuitenkaan! Tsemppiä!! On tämä yhtä piinaa kyllä...

Huikeeta bettyboob, selvä haamu siinä komeilee!!

Onko muita testaajia?

Kp 24, jännäpäivät taas menossa, tätiä odottelen ti-ke-akselille, jättäispä tulematta. Ei oireita, mut viime yönä en saanu unta kun kelailin vauvalle nimeä. Pojalle en millään keksinyt sopivaa, tytölle parikin vaihtoehtoa! La sattuisi samalle päivälle kun parhaan ystävän tyttöjen, jotka on syntynyt eri vuosina, olispa taikauskolla sormet pelissä tässä kierrossa!

Kiitos, jennyhannele. Nehän on 25 herkkiä mut väittävät tosiaan et voi testata jo 4 pv ennen menkkojen alkua. Sitä yhtälöä oon vähän miettinyt itsekin... No pitäisköhän sit ostaa huomisaamua varten joku herkkä liuskatedti. Millään ei malttais ootella varmistusta!
Mulla anto pc:n testit vahvaa plussaa jo dpo9, mut joillain nekin temppuilee. Mut sitä suosittelen ennemmin kun rfsu:n kun ne taas näyttää usein myöhemmin plussaa.
ImageUploadedByVau Foorumi1471079889.299017.jpg

Tässä dpo 8 ja dpo 9 pc:n testit :)

Takaisin