Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Digi voi antaa vielä negatiivista, kun viiva on noin vaalea. Mulla näytti vielä vaikka puikossa oli kirkuvat viivat, mut hyppäskin sit suoraan raskaana 2-3 kun uusin testin menkkojen ollessa 2pv myöhässä :) Odottaisin ainakin alkuviikkoon sen digin kanssa, ettei tule turhia murheita ja stressejä siitä (neuvolastakin sanoivat kun sinne paniikissa soitin, että he ei henkilökohtasesti sitä digiä suosittele tehtäväksi ennenkun on vähintään menkkojen alkamispäivä kun eivät ole niin herkkiä, mitä mainoksissa ja paketissa annetaan ymmärtää). Mut tääkin on toki yksilöllistä, joillakin näkyy joillain ei! Hailura sielä kuitenkin näkyy, toivottavasti vahvistuisi! :)Niinpä! Tai jos ostaisi suoraan digitestin niin ei tarttis arvuutella... Jännittää ja iloitsen jo tuostakin koska aiemmin niissä ei oo näkyny mitään. Mutta myös pelottaa koska yksi km takana
Mulla anto pc:n testit vahvaa plussaa jo dpo9, mut joillain nekin temppuilee. Mut sitä suosittelen ennemmin kun rfsu:n kun ne taas näyttää usein myöhemmin plussaa.Kiitos, jennyhannele. Nehän on 25 herkkiä mut väittävät tosiaan et voi testata jo 4 pv ennen menkkojen alkua. Sitä yhtälöä oon vähän miettinyt itsekin... No pitäisköhän sit ostaa huomisaamua varten joku herkkä liuskatedti. Millään ei malttais ootella varmistusta!